Mode & Beauty alle pijlers

Donshaar bleken

11-04-2017 23:03 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat donkere donshaar in mijn hals. Ik zou het graag willen bleken. Maar ik lees verschillende dingen op internet. Er word zelfs beweerd dat het gebleekte haar dikker wordt en dat de haargroei gestimuleerd wordt. Iemand hier ervaring mee?
quote:-anoniem- schreef op 12 april 2017 @ 12:11:

[...]

Jaaa dankjewel Haha! Vind het wel spannend hoor nu ik maar paar weekjes te gaan heb.Ja dat is een spannende tijd, succes met de bevalling. En het is echt waar wat ze zeggen als je kindje eenmaal op je buik ligt ben je de pijn alweer vergeten (of althans bijna vergeten )
quote:doemijdiemaardan schreef op 12 april 2017 @ 11:50:

Één keer gedaan, maar vond het geen succes. Het werd een soort van geel blond en viel alleen maar meer op in mijn idee

Toen maar overgegaan op af en toe harsen, geeft toch het beste resultaat. Doe ik niet vaak, want meestal stoort het me niet eens.Heb jij het ook in je hals?
quote:Ginerva schreef op 12 april 2017 @ 12:13:

[...]

Ja dat is een spannende tijd, succes met de bevalling. En het is echt waar wat ze zeggen als je kindje eenmaal op je buik ligt ben je de pijn alweer vergeten (of althans bijna vergeten )Dankjewel. Jaa dat geloof ik best.
quote:-anoniem- schreef op 12 april 2017 @ 12:29:

[...]

Heb jij het ook in je hals?Ja. En bovenlip. Ik zou blonderen echt niet aanbevelen. Harsen is heel even vervelend, maar dan ben je er wel een tijdje van af en het groeit zeker niet dikker terug oid.
quote:Nyntje schreef op 11 april 2017 @ 23:16:

Goede vraag. Ik begin wat opvallendere haartjes op mijn bovenlip te krijgen en was me ook aan het afvragen wat ik daar het beste mee kan doen, bleken, waxen of ontharingscrème.

Geen ervaring nog dus...

Epileren of harsstrips. van bleken of crème krijg ik uitslag.

Van regelmatig epileren of harsstrips komen de haartjes op den duur dunner of zelfs helemaal niet meer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven