Datingsite paiq
woensdag 12 april 2017 om 19:24
Heb na heel lang twijfelen een account aangemaakt op paiq. Zit er net maar een weekje op en ben het nu al zat. De opzet van de site is wel leuk bedacht. Maar je kan er zo weinig mee. Als ik het vergelijk met andere datingsites, dan heeft paiq echt weinig te bieden. Lijkt qua opzet bijna op tinder. Ik hou ervan om uitgebreid profielen te bekijken maar dat kan daar niet. Heb zoveel credits. Weet gewoon niet waaraan ik het moet besteden. Heeft iemand leuke ervaringen op paiq?
leef en laat leven
woensdag 12 april 2017 om 19:53
Yep, hier ook al ruim 4 jr samen met mijn Paiq vriend.
Leuk inderdaad, niet die suffe profiels en foto's keuren, maar in gesprek gaan met elkaar. Mijn vriend en ik hadden een match van 96%, en woonden ook nogeens dicht bij elkaar. Ook bleek het een collega te zijn van mijn beste vriendin, en een collega van mijn vriend was weer een oude bekende van mij. Erg leuk en gelijk een beetje vertrouwd!
Leuk inderdaad, niet die suffe profiels en foto's keuren, maar in gesprek gaan met elkaar. Mijn vriend en ik hadden een match van 96%, en woonden ook nogeens dicht bij elkaar. Ook bleek het een collega te zijn van mijn beste vriendin, en een collega van mijn vriend was weer een oude bekende van mij. Erg leuk en gelijk een beetje vertrouwd!
woensdag 12 april 2017 om 19:55
Ik heb mijn vriend 4 jaar geleden op paiq leren kennen. Ik vond het trouwens wel een leuke datingsite doordat je meteen met iemand kon chatten in plaats van dat je je door van die profielen moest worstelen. Het enige nadeel vond ik dat je de profielfoto zo laat zag. Dan had ik een leuk gesprek, zag ik eindelijk die foto en dacht ik neeeeee dit wordt 'm niet. Zo pijnlijk soms.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
woensdag 12 april 2017 om 20:05
woensdag 12 april 2017 om 20:13
woensdag 12 april 2017 om 20:14
woensdag 12 april 2017 om 20:23
Mijn Paiq vriend zit naast mij op de bank! Deze week 5 jaar samen. Ik vond het leuker om eerst met iemand te kletsen en daarna een foto te zien, het was geen vleeskeuring. Je moet echt moeite doen (chatten) om een foto te zien te krijgen, dat was na een kwartier dacht ik.
Ik heb er nooit voor betaald of geskypt.
Ik heb er nooit voor betaald of geskypt.
woensdag 12 april 2017 om 20:28
ik heb mijn huidige vriend niet op een datingsite leren kennen maar zeker weten op paiq echt een leuke tijd gehad en regelmatig gedate met weinig vervelende verrassingen gewoon uiteindelijk net niet een langdurige klik. had zelf juist een hekel aan die gadgets en ijsbrekers eerlijk gezegd..wat ik leuk vond is dat je aan de dynamiek van zo'n gesprek gelijk merkt hoe je klikt en of niet alle input van jou moet uitkomen.
juist door een bepaalde schwung of gevoel voor humor heb ik regelmatig ook mannen niet geblokkeerd als het qua uiterlijke aantrekkingskracht wat twijfelachtig was. de mannen met de mooie foto's uit een facebook hoek vallen juist vaak tegen is mijn ervaring. wel raar was om retelmatig bekenden te treffen. ik en een collega waarschuwden elkaar voor vervelende types we kregen retelmatig dezelfde matches.
mijn vriend en ik was denk ik op Paiq niks geworden die is niet zo van het chatten en kan zich ook niet voorstellen dat zo'n datingsite leuk is.
juist door een bepaalde schwung of gevoel voor humor heb ik regelmatig ook mannen niet geblokkeerd als het qua uiterlijke aantrekkingskracht wat twijfelachtig was. de mannen met de mooie foto's uit een facebook hoek vallen juist vaak tegen is mijn ervaring. wel raar was om retelmatig bekenden te treffen. ik en een collega waarschuwden elkaar voor vervelende types we kregen retelmatig dezelfde matches.
mijn vriend en ik was denk ik op Paiq niks geworden die is niet zo van het chatten en kan zich ook niet voorstellen dat zo'n datingsite leuk is.
woensdag 12 april 2017 om 20:38
Ook hier een succesverhaal, nu 2,5 jaar samen en deze week een huis gekocht Ik vond de speeddates erg leuk en vond het juist fijn om geen profielen te zien en daar mijn keuze op te baseren. Vriend past namelijk helemaal niet in het profiel wat ik in gedachten had, maar was wel een match van >90%.
Verder ook leuke gesprekken gehad, maar die hebben nooit tot een date geleid. Eerste date met vriend was namelijk binnen 3 weken na aanmelding bij Paiq. Daarna geen verdere date kandidaten nodig gehad!
Verder ook leuke gesprekken gehad, maar die hebben nooit tot een date geleid. Eerste date met vriend was namelijk binnen 3 weken na aanmelding bij Paiq. Daarna geen verdere date kandidaten nodig gehad!
woensdag 12 april 2017 om 21:09
Ik vond het erg leuk. Moet wel zeggen dat ik toen nog ruim tijd had om dagelijks te chatten.
Wel vaak meegemaakt dat het toch niet tot een date kwam. Woonde je bijv 100 km uit elkaar waardoor je wel echt iets moest plannen in plaats van 'woensdagavond ff koffie'. En bij sommigen lukte het dan niet om concreet iets af te spreken.
Maarja dan wilden ze uiteindelijk ook niet.
Wel vaak meegemaakt dat het toch niet tot een date kwam. Woonde je bijv 100 km uit elkaar waardoor je wel echt iets moest plannen in plaats van 'woensdagavond ff koffie'. En bij sommigen lukte het dan niet om concreet iets af te spreken.
Maarja dan wilden ze uiteindelijk ook niet.
Je kunt méér.
woensdag 12 april 2017 om 21:21
Hier ook goede paiq-ervaringen. Jaren gedaan, erg leuk. Superdates, rampzalige dates en verloving rijker. Maar eerlijk is eerlijk, mn huidige vriend ken ik via tinder. Maar paiq was top. Ken, nu ik er over nadenk, ook paiqrelaties met en zonder kids en allen met happy end. Geef t de tijd!
Een baksteen is nooit alleen
woensdag 12 april 2017 om 22:38
woensdag 12 april 2017 om 22:41
donderdag 13 april 2017 om 01:25
Ja il heb een goede ervaring met paiq.
Ik heb mijn vriend daar ontmoet en wonen inmiddels alweer 2 jaar samen.
Het leuke vond ik dst je niet pp uiterlijk beoirdeeld wordt of zelf doet en de interesse dus puur om de persoon zelf gaat.
Wil je gratis profielen kunnen kijken en reageren is knuz mss wel iets voor je.
Veel Succes
Het leuke vond ik dst je niet pp uiterlijk beoirdeeld wordt of zelf doet en de interesse dus puur om de persoon zelf gaat.
Wil je gratis profielen kunnen kijken en reageren is knuz mss wel iets voor je.
Veel Succes
donderdag 13 april 2017 om 18:02
[quote]Marsyl schreef op 13 april 2017 @ 01:25:
Dat is flauwekul, want na ca 5 minuten kan je alsnog de foto zien van de ander en er gelijk op afknappen of andersom
Dat is flauwekul, want na ca 5 minuten kan je alsnog de foto zien van de ander en er gelijk op afknappen of andersom
donderdag 13 april 2017 om 22:23
vrijdag 14 april 2017 om 00:59
Hier ook een succesverhaal. 3 maanden heb ik op paiq gezeten. Paar keer gedate totdat ik mijn huidige vriend tegen kwam. Meteen een klik en inmiddels 3.5j samen en afgelopen weekend heeft hij mij ten huwelijk gevraagd.
Ik vond inderdaad het leuke dat je niet direct een foto zag maar elkaar eerst een beetje leerde kennen.
Ik vond inderdaad het leuke dat je niet direct een foto zag maar elkaar eerst een beetje leerde kennen.
vrijdag 14 april 2017 om 01:25
quote:Uomo schreef op 14 april 2017 @ 01:18:
Paiq nodigde mij, als getrouwde man, uit en heeft expliciet de optie om aan te geven "ik heb een relatie"
Paiq geft ook mensen zonder foto de optie om wel de foto van de ander te zien..
vind ik nadelenJe kunt ook paiqen voor vriendschap of wanneer je een open relatie hebt. Ik zie niet zozeer een nadeel in die optie om aan tegen dat je een relatie hebt. Hoe komt paiq aan je gegevens om je uit te nodigen?
Paiq nodigde mij, als getrouwde man, uit en heeft expliciet de optie om aan te geven "ik heb een relatie"
Paiq geft ook mensen zonder foto de optie om wel de foto van de ander te zien..
vind ik nadelenJe kunt ook paiqen voor vriendschap of wanneer je een open relatie hebt. Ik zie niet zozeer een nadeel in die optie om aan tegen dat je een relatie hebt. Hoe komt paiq aan je gegevens om je uit te nodigen?
vrijdag 14 april 2017 om 01:28
quote:Luna_ schreef op 14 april 2017 @ 01:25:
[...]
Je kunt ook paiqen voor vriendschap of wanneer je een open relatie hebt. Ik zie niet zozeer een nadeel in die optie om aan tegen dat je een relatie hebt. Hoe komt paiq aan je gegevens om je uit te nodigen?
Van 10+ jaar terug (toen paiq nog uitsluitend op uitnodiging ging en ik wel vrijgezel was)
Ik heb een aantak dames gesproken op Paiq en werd niet vrolijk van het "semi-bezet" segment
[...]
Je kunt ook paiqen voor vriendschap of wanneer je een open relatie hebt. Ik zie niet zozeer een nadeel in die optie om aan tegen dat je een relatie hebt. Hoe komt paiq aan je gegevens om je uit te nodigen?
Van 10+ jaar terug (toen paiq nog uitsluitend op uitnodiging ging en ik wel vrijgezel was)
Ik heb een aantak dames gesproken op Paiq en werd niet vrolijk van het "semi-bezet" segment