Gewoon nieuwsgierig....feestje
zaterdag 15 april 2017 om 10:38
Hoiii
Wat doen jullie als jullie op een feestje zijn en je 't eigelijk niet bepaald naar je zin hebt.
Ik ben nl geen feestbeest en 't gebeurd mij regelmatig dat ik mij nogal snel verveel.
Onder sommige uitnodigingen kan ik nu eenmaal niet uit , dus niet gaan is helaas geen optie.
Hoe gaan jullie hiermee om ?
Ben gewoon even nieuwsgierig
Wat doen jullie als jullie op een feestje zijn en je 't eigelijk niet bepaald naar je zin hebt.
Ik ben nl geen feestbeest en 't gebeurd mij regelmatig dat ik mij nogal snel verveel.
Onder sommige uitnodigingen kan ik nu eenmaal niet uit , dus niet gaan is helaas geen optie.
Hoe gaan jullie hiermee om ?
Ben gewoon even nieuwsgierig
zaterdag 15 april 2017 om 10:50
quote:Elle1976 schreef op 15 april 2017 @ 10:40:
Zuipen.
Zou bij mij vooral mijn gemoed (ik voel me hier niet op mijn gemak) versterken.
Ik zou denk ik wel gaan, het hangt een beetje van het feestje af. Als je gewoon kunt zitten/praten vind ik het vaak nog te doen, op het moment dat er harde muziek gedraaid gaat worden en er vooral verwacht wordt dat je gaat dansen dan ben ik weg.
Zuipen.
Zou bij mij vooral mijn gemoed (ik voel me hier niet op mijn gemak) versterken.
Ik zou denk ik wel gaan, het hangt een beetje van het feestje af. Als je gewoon kunt zitten/praten vind ik het vaak nog te doen, op het moment dat er harde muziek gedraaid gaat worden en er vooral verwacht wordt dat je gaat dansen dan ben ik weg.
zaterdag 15 april 2017 om 10:53
quote:Nina_77 schreef op 15 april 2017 @ 10:49:
[...]
Verjaardagsfeestje. ..waar idd veel gedronken wordt.
Die kan je best skippen.
Bij je ouders een smoes bedenken en een andere keer met kadootje langsgaan. Zelfde bij de siblings.
En bij de rest hoef je alleen nee te zeggen, je hebt al plannen. Bent ziek. Volgende keer weer ect.
Gewoon niet gaan als je ze vreselijk vind.
[...]
Verjaardagsfeestje. ..waar idd veel gedronken wordt.
Die kan je best skippen.
Bij je ouders een smoes bedenken en een andere keer met kadootje langsgaan. Zelfde bij de siblings.
En bij de rest hoef je alleen nee te zeggen, je hebt al plannen. Bent ziek. Volgende keer weer ect.
Gewoon niet gaan als je ze vreselijk vind.
zaterdag 15 april 2017 om 10:54
quote:sinnombre schreef op 15 april 2017 @ 10:48:
Je kunt dan beter niet gaan, dan daar met een verveeld hoofd in een hoekje gaan staan.
Ben je niet zo sociaal dat je het niet leuk kunt maken met de mensen die er zijn? Of heb je het over een burgerlijke kringpartij met ooms en tantes?
De gastvrouw is een vriendin...de rest kennissen.
Waar ik niet veel raakvlakken mee heb...mijn man echter wel.
Zelf ben ik introvert.
Je kunt dan beter niet gaan, dan daar met een verveeld hoofd in een hoekje gaan staan.
Ben je niet zo sociaal dat je het niet leuk kunt maken met de mensen die er zijn? Of heb je het over een burgerlijke kringpartij met ooms en tantes?
De gastvrouw is een vriendin...de rest kennissen.
Waar ik niet veel raakvlakken mee heb...mijn man echter wel.
Zelf ben ik introvert.