Geld gestolen?
zondag 16 april 2017 om 15:30
quote:Hugh-Jazz schreef op 16 april 2017 @ 15:29:
Of is dit weer zo'n topic van je waar blijkt dat iemand anders 50,- heeft gestolen, maar jij wilt weten wat wij er van zouden vinden?
Of is dit weer zo'n topic van je waar blijkt dat iemand anders 50,- heeft gestolen, maar jij wilt weten wat wij er van zouden vinden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 16 april 2017 om 15:30
zondag 16 april 2017 om 17:16
quote:dianavankrimpen schreef op 16 april 2017 @ 15:11:
Ben je een trol of ben je net 12 jaar geworden. Dat zou nog wel iets kunnen verklaren.
Mijn zoon van 12 zou dit absoluut niet doen..
Dat TO dit doet heeft schat ik in weinig met leeftijd te maken.
Wel met emotie regulatie, normen en waarden en gebrek aan inzicht in oorzaak en gevolg.
Mijn zoon van 12 heeft hier nu al meer besef van dan TO..
Kansloos dit...
Ben je een trol of ben je net 12 jaar geworden. Dat zou nog wel iets kunnen verklaren.
Mijn zoon van 12 zou dit absoluut niet doen..
Dat TO dit doet heeft schat ik in weinig met leeftijd te maken.
Wel met emotie regulatie, normen en waarden en gebrek aan inzicht in oorzaak en gevolg.
Mijn zoon van 12 heeft hier nu al meer besef van dan TO..
Kansloos dit...
zondag 16 april 2017 om 19:54
Wat ontzettend triest dat je geld van iemand moet stelen om zo je boosheid te uiten. Je bent een ontzettend onbetrouwbaar persoon. Hier word je zelf niet blij van en degene van wie je het geld gestolen hebt, wordt er ook niks wijzer van.
Voor je eigenwaarde: geef het geld terug. En doe zoiets noooooit meer.
Voor je eigenwaarde: geef het geld terug. En doe zoiets noooooit meer.
zondag 16 april 2017 om 21:37
quote:meedoen schreef op 16 april 2017 @ 19:54:
Wat ontzettend triest dat je geld van iemand moet stelen om zo je boosheid te uiten. Je bent een ontzettend onbetrouwbaar persoon. Hier word je zelf niet blij van en degene van wie je het geld gestolen hebt, wordt er ook niks wijzer van.
Voor je eigenwaarde: geef het geld terug. En doe zoiets noooooit meer.heb maar 40 euro over
Voor je eigenwaarde: geef het geld terug. En doe zoiets noooooit meer.heb maar 40 euro over