Geld & Recht alle pijlers

Waterschapsbelastingen 2016

16-04-2017 16:31 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg notabene nog een brief dat ik nog 4,31 euro moet betalen voor de waterschapsbelastingen 2016.

En dat terwijl ik die betaald heb.

(Momenteel betaal ik me in 10 termijnen alweer blauw aan de waterschapsbelasting van 2017)

Bellen kan natuurlijk pas weer dinsdag ivm de paashaas.
Tickel als je mijne betaalt hoef ik niet in termijnen te betalen! T is toch geen honderden euro's.
quote:doemijdiemaardan schreef op 16 april 2017 @ 18:23:

[...]

Fijn dat jij het blijkbaar 'ff' kan betalen. Beetje begrip voor mensen met iets minder zou je sieren.

Kijk jij even naar je eigen reactie.

quote:doemijdiemaardan schreef op 16 april 2017 @ 16:46:

Foutje in de administratie?

Maar 4,31 euro... is dat echt een heel topic waard?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Luna_ schreef op 16 april 2017 @ 18:32:

Tickel als je mijne betaalt hoef ik niet in termijnen te betalen! T is toch geen honderden euro's.Waterschapsbelasting bij mij niet nee. Maar zoals ik al schreef, ik krijg alles op één hoop. Dus nee, ik betaal die van jou niet bovenop die 1800 van mij. Toch fijne paasdagen hoor
quote:Tickel schreef op 16 april 2017 @ 19:06:

[...]

Kijk jij even naar je eigen reactie.

[...]

Ik betaal zelf ook in termijnen hoor. Kan die (toch echt wel) ruim 400 euro echt niet in een keer missen. Een naheffing van 4 nog wat euro zou ik dan inderdaad niet zo heftig op reageren.
quote:doemijdiemaardan schreef op 16 april 2017 @ 18:23:

[...]

Fijn dat jij het blijkbaar 'ff' kan betalen. Beetje begrip voor mensen met iets minder zou je sieren.Dit dus!
quote:miedo schreef op 16 april 2017 @ 17:21:

[...]

Voor mij is 125 euro veel geld..Telefoon/pc verkopen: belasting betalen
Voor 4,31 zou ik niet de moeite doen alles na te zoeken en te gaan bellen
quote:Tickel schreef op 16 april 2017 @ 19:08:

[...]

Waterschapsbelasting bij mij niet nee. Maar zoals ik al schreef, ik krijg alles op één hoop. Dus nee, ik betaal die van jou niet bovenop die 1800 van mij. Toch fijne paasdagen hoor Belachelijk he. Gewoon even een rekening met 1200-1500 euro aan gemeente en waterschapsbelastingen. Ik betaal het wel altijd in een keer, maar spaar er dan ook het hele jaar voor.
quote:Enmascarar schreef op 16 april 2017 @ 20:11:

[...]

Telefoon/pc verkopen: belasting betalenHoezo? TO betaalt het gewoon in termijnen. Wat een onzin.
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 20:29:

[...]

Belachelijk he. Gewoon even een rekening met 1200-1500 euro aan gemeente en waterschapsbelastingen. Ik betaal het wel altijd in een keer, maar spaar er dan ook het hele jaar voor.Die watersysteemheffing gebaseerd op de woz waarde is gek. Maar ja, je doet er niets aan.
kreeg ik maar eens een naheffing

ik heb over 2015 2016 en 2017 nog niks betaald

krijg gewoon geen rekening.

heb al gebeld dat ik die rekening wel een keer wil ontvangen maar ze zeggen dat dat vanzelf komt en ik moet wachten tot het komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven