Welke naam?!?!

18-04-2017 13:49 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik twijfelen erg over de meisjesnaam. Welke vinden jullie mooier?

Yuna

Zoey

En dan wel op deze schrijfwijze omdat we er graag een y in willen!
Yuna ! veel mooier dan Zoey, sorry dat vind ik echt niks, sowieso namen die op ie of y eindigen vind ik niks. Maar dat is mijn mening.
Yuna
Yuna vind ik een kattennaam... ik vind haast alle namen met een Y een beetje 'gezocht' behalve Yvonne ofzo.
Zoe/Zoë is ook leuk. Zoey vind ik niks.
quote:rosings schreef op 18 april 2017 @ 13:53:

Yuna vind ik een kattennaam... ik vind haast alle namen met een Y een beetje 'gezocht' behalve Yvonne ofzo.Oh Yuna vind ik echt heel leuk! Maar ken ook een hele leuke Yuna, misschien ligt het daaraan
quote:lux. schreef op 18 april 2017 @ 13:53:

Eens.

Dus dan maar Yuna.
Zoë
Ik vind het beide hondennamen om heel eerlijk te zijn. Verder ben ik het eens met Lux, Zoë vind ik leuker dan Zoey. Yuna vind ik vreselijk.
Yuna dan maar...

Maar ik vind Juna echt veel mooier.

Zoey zou ik niet doen, dat vind ik er echt heel dom uitzien, doe dan gewoon Zoë.

Maar ik snap die hele Y-hype ook niet
Als ik moest kiezen tussen deze 2 ga ik voor Yuna. Als er perse een Y in moet zitten, vind ik Yara een mooiere naam.

Zoë
Plus dat heel veel Nederlanders Zoey misschien zullen gaan uitspreken als " Soei"
Wat grappig. Wij zijn nu ook bezig met zwanger worden en ik wil er ook persé een Y in hebben. Ik zei altijd: als het een meisje wordt, gaat het Yara heten. Bleek de hond van mijn vriend zijn exschoonmoeder zo te heten.. Ons buurmeisje overigens ook. Blijf het een hele mooie naam vinden. Maar Yuna vind ik ook een prachtige naam! Ik zou zeker daar voor gaan. Ook een naam die je nauwelijks hoort.
quote:snowy2 schreef op 18 april 2017 @ 13:56:

Yuna dan maar...

Maar ik vind Juna echt veel mooier.

Zoey zou ik niet doen, dat vind ik er echt heel dom uitzien, doe dan gewoon Zoë.

Maar ik snap die hele Y-hype ook niet Helemaal mee eens maar ook daar zal een klankverschil inzitten. Juna wordt uitgesproken als de maand Juni maar dan met een A op het eind. Yuna word uitgesproken als Joena.
quote:JeMappelle schreef op 18 april 2017 @ 13:56:

Als ik moest kiezen tussen deze 2 ga ik voor Yuna. Als er perse een Y in moet zitten, vind ik Yara een mooiere naam.Dit.
Zoë
Yuna vind ik echt een dierennaam, sorry. Zoë is mooier dan Zoey, maar daar heb je niets aan
Ons dochtertje heet Zoë. Ik vind Zoey niet mooi.. Waarom moet er perse een y in zitten?
quote:lux. schreef op 18 april 2017 @ 13:53:

Eens!

Yuna vind ik erg leuk!
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Yuna vind ik echt niks. Zoë dan maar.
quote:Awina schreef op 18 april 2017 @ 14:01:

Yuna vind ik echt een dierennaam, sorry.

Baby olifantje in Dierenpark Amersfoort is vorige week Yunha genoemd.......

Ik zou voor Zoë gaan, weg met die rare Y op het einde.
Zoey en alle andere schrijfvarianten doen mij altijd denken aan het buitenaardse en aliens. Sorry...

Yuna vind ik veel beter. Toch kwam het topic Yoni massage ineens van lang geleden bij mij naar boven... Toch maar Juna schrijven? Of is dat kwa uitspraak anders?
Beide een beetje gezocht. Waarom wil je perse die letter Y?

Maar goed, gewoon kiezen waar jullie eigen voorkeur naar uitgaat. Zou wat zijn, als je je keuze baseert op wat 't Vivaforum vindt.
Yuna of Zoë idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven