Bodylotion
woensdag 19 april 2017 om 09:19
Ik ben op zoek naar een goede bodylotion, mijn huid jeukt continu en volgens de huisarts is het gewoon een droge huid. Ik had eerst een fijne van de action, met kokosolie er door, maar daarvan hebben ze de ingrediënten veranderd waardoor ik er niet meer tegen kan.
Hij moet wel aan een aantal eisen voldoen:
- geen alcohol
- makkelijk smeerbaar
- moet geen dikke laag achterlaten op de huid
Wie heeft dè tip?
Hij moet wel aan een aantal eisen voldoen:
- geen alcohol
- makkelijk smeerbaar
- moet geen dikke laag achterlaten op de huid
Wie heeft dè tip?
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?

woensdag 19 april 2017 om 09:23
woensdag 19 april 2017 om 09:47
Bij een droge huid (of eigenlijk elke huid), kort douchen en niet te lang douchen en vooral geen douche producten gebruiken. Alleen lauw warm water is echt voldoende. En misschien niet elke dag douchen.
En gebruik verder ook geen body lotions, na 10 dagen heeft je huid een natuurlijk evenwicht gevonden. In het begin protesteert het nog en voelt de huid erg droog aan, maar dat komt om dat deze body lotion etc gewend is.
Bij mij is dit het enige wat echt werkt. En volgens de huidartsen ook.
En gebruik verder ook geen body lotions, na 10 dagen heeft je huid een natuurlijk evenwicht gevonden. In het begin protesteert het nog en voelt de huid erg droog aan, maar dat komt om dat deze body lotion etc gewend is.
Bij mij is dit het enige wat echt werkt. En volgens de huidartsen ook.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 19 april 2017 om 09:58
quote:hamerhaai schreef op 19 april 2017 @ 09:47:
Bij een droge huid (of eigenlijk elke huid), kort douchen en niet te lang douchen en vooral geen douche producten gebruiken. Alleen lauw warm water is echt voldoende. En misschien niet elke dag douchen.
Bij mij is dit het enige wat echt werkt. En volgens de huidartsen ook.Heel fijn dat het voor jou werkt, maar bij mij gaat dat dus helaas echt niet op. Ik heb mij regelmatig uit luiheid 2 maanden niet ingesmeerd, maar ik had dan wel echt behoorlijk droge benen. Denk dat het gewoon komt omdat je broek daar telkens overheen schuurt of zo.
Bij mij is dit het enige wat echt werkt. En volgens de huidartsen ook.Heel fijn dat het voor jou werkt, maar bij mij gaat dat dus helaas echt niet op. Ik heb mij regelmatig uit luiheid 2 maanden niet ingesmeerd, maar ik had dan wel echt behoorlijk droge benen. Denk dat het gewoon komt omdat je broek daar telkens overheen schuurt of zo.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
woensdag 19 april 2017 om 22:42
quote:christinayang schreef op 19 april 2017 @ 09:26:
Balneum bij de Etos oa. Ik gebruik het voor m'n kinderen met een droge huid.Balneum vind ik echt heel fijn, ik gebruik de bodylotion extra vettend. Trekt goed in en helpt bij mij bij een droge huid, soms zelf bij eczeem. Lavera heeft ook een fijne bodylotion (basis sensitiv cream) met lekkere frisse geur, maar die vind ik minder voedend dan de Balneum.
Balneum bij de Etos oa. Ik gebruik het voor m'n kinderen met een droge huid.Balneum vind ik echt heel fijn, ik gebruik de bodylotion extra vettend. Trekt goed in en helpt bij mij bij een droge huid, soms zelf bij eczeem. Lavera heeft ook een fijne bodylotion (basis sensitiv cream) met lekkere frisse geur, maar die vind ik minder voedend dan de Balneum.