Restaurantweek maart 2009
donderdag 29 januari 2009 om 23:35
De boel is gekraakt.
Ik heb zonder de amex kaart van mijn ouders gewoon een restaurant gereserveerd! ik had haar gebeld dat ik haar kaart daarvoor nodig had maar het was dus nergens voor nodig.
Alle sterrenrestaurants in de randstad zitten al vol.
Zelf ga ik op de woensdag naar Koriander in Drachten ( heeft ook een ster)
Liberijes`zusje zit ook al vol geloof ik.
Ik heb zonder de amex kaart van mijn ouders gewoon een restaurant gereserveerd! ik had haar gebeld dat ik haar kaart daarvoor nodig had maar het was dus nergens voor nodig.
Alle sterrenrestaurants in de randstad zitten al vol.
Zelf ga ik op de woensdag naar Koriander in Drachten ( heeft ook een ster)
Liberijes`zusje zit ook al vol geloof ik.
vrijdag 30 januari 2009 om 00:09
Eh... mag ik vragen waar jullie dat op reserveren?
Op www.restaurantweek.nl kan ik nergens vinden waar ik kan inloggen.
Op www.restaurantweek.nl kan ik nergens vinden waar ik kan inloggen.
vrijdag 30 januari 2009 om 16:50
Ja weet ik niet meer, gewoon via een linkje, even zoeken hoor.
http://www.restaurantweek.nl/lang/nl/cities/overview
Via die link heb ik gisteren gereserveerd.
http://www.restaurantweek.nl/lang/nl/cities/overview
Via die link heb ik gisteren gereserveerd.
zaterdag 31 januari 2009 om 01:16
Hier wel American Expres maar La Rive en Ron Blauw zaten meteen al vol. We gaan nu naar:
Le Garage, de Kersentuin (vorige keren ook geweest, het eten was super), Sophia (lunch), Klein Paardenburg (Ouderkerk a/d Amstel), Diga, The Grand (voorheen Roux) en Altmann. Heel veel zin in. Ik krijg wel de indruk dat alles nu nog sneller vol is.
Le Garage, de Kersentuin (vorige keren ook geweest, het eten was super), Sophia (lunch), Klein Paardenburg (Ouderkerk a/d Amstel), Diga, The Grand (voorheen Roux) en Altmann. Heel veel zin in. Ik krijg wel de indruk dat alles nu nog sneller vol is.
zaterdag 31 januari 2009 om 11:34
woensdag 4 februari 2009 om 11:37
woensdag 4 februari 2009 om 18:11
quote:Chardonnay schreef op 03 februari 2009 @ 21:46:
Ga nu bij Freud eten. Die stond toch nog op mijn lijstje van te bezoeken restaurants.Daar ben ik in het najaar geweest en we hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Is nog 1 van de weinige restaurant waar je goed bedient wordt, de mensen doen dan ook erg hun best daarvoor.
Ga nu bij Freud eten. Die stond toch nog op mijn lijstje van te bezoeken restaurants.Daar ben ik in het najaar geweest en we hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Is nog 1 van de weinige restaurant waar je goed bedient wordt, de mensen doen dan ook erg hun best daarvoor.
Zie QR
donderdag 5 februari 2009 om 13:44