Verliefd

22-04-2017 03:09 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik zit met een probleem al maanden lang al die maanden verliefd op mijn beste mandelijk collega we gaan al zo lang met elkaar om. We werken ook samen elke dag.

We zijn allebei vrijgezel. Hij heeft de zelfde hobby
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 15:35:

[...]

Nee ik durf niet voor me zelf op te komen.

Hij woont ook nog thuis. Zijn ouders maken er geen probleem van die zeggen als onze zoon maar gelukkig wordt. Wij gaan zijn vriendin niet uit zoeken

Dat zijn de leukste mannen die je maar kan vinden! Een moederskindje..

Maak er werk van, en hou ons op de hoogte! Succes.

[...]

Hij woont ook nog thuis. Zijn ouders maken er geen probleem van die zeggen als onze zoon maar gelukkig wordt. Wij gaan zijn vriendin niet uit zoekenquote]Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 12:47:

Nou ik ben bijna 26 en hij loopt al tegen de 40 aan[/quote]

Ik begrijp nu waarom je ons, Het Viva Panel, om raad vraagt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 22 april 2017 @ 16:29:

[...]

quote]Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 12:47:

Nou ik ben bijna 26 en hij loopt al tegen de 40 aan[/quote]

Ik begrijp nu waarom je ons, Het Viva Panel, om raad vraagt.Het is gewoon moeilijk situatie

[...]

Hij woont ook nog thuis. Zijn ouders maken er geen probleem van die zeggen als onze zoon maar gelukkig wordt. Wij gaan zijn vriendin niet uit zoekenHeeft hij kinderen (uit een vorige relatie)?
Tessa2000: een goedbedoelde tip voor de volgende keer. Het is wel handig om alle ter zake doende info in je openingspost te zetten. Dan kan iedereen je nl. wat beter reacties geven omdat men alles weet.

Ik begrijp het probleem niet zo goed. Jullie zijn beide volwassen en het is aan jullie om te bepalen of jullie een probleem hebben met het verschil in leeftijd. Daar hebben je ouders niets over te zeggen. Maar waar hebben ze precies een probleem mee? Bijv. alleen het leeftijdsprobleem of is geen enkele man in hun ogen goed/welkom o.d.

Ik weet niet of er een speciale reden is waarom je nog bij je ouders woont? Anders zou ik zeggen: ga eigen woonruimte zoeken. Dan kun je doen en laten wat je wilt. Lijkt mij overigens wel erg moeilijk een relatie op te bouwen als je beide nog thuis woont op de leeftijd van 26 en bijna 40 jaar. Ik zou privacy willen hebben en geen inmenging van mijn ouders. Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat ik een relatie zou willen met een man die bijna 40 is en nog bij zijn ouders woont. Bepaalde eigenschappen zou ik dan toch missen in zo'n man volgens mij.
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 16:50:

[...]

Het is gewoon moeilijk situatieWat vind je moeilijk aan de situatie?
quote:Delhi23 schreef op 22 april 2017 @ 17:03:

[...]

Heeft hij kinderen (uit een vorige relatie)?Nee hij heeft geen kinderen
Waarom wonen jullie nog thuis?. Hij op zijn leeftijd maar jij ook.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 22 april 2017 @ 17:19:

[...]

Wat vind je moeilijk aan de situatie?Nou ik ben bang dat mijn ouders gaan stokken in mijn relatie. Ja ik ben ook bezig met mijn eigen huisje te zoeken. Ik heb wel een woning toe gewezen gekregen
quote:dolfje schreef op 22 april 2017 @ 19:14:

Waarom wonen jullie nog thuis?. Hij op zijn leeftijd maar jij ook.Om dat ik moest sparen. Hij heeft een dure hobby net zo als ik. Hij had nog niet berlag bij om huis uit te gaan. Waar hij woont in het dorp gaat het niet zo snel huurwoning te krijgen
Je bent 26 en je ouders bepalen nog met wie je date?

Heb je een beperking?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij is bijna 40 en woont ook thuis? Hebben jullie allebei een beperking?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Met 40 jaar nog thuis wonen en een dure hobby, topper om een toekomst mee op te bouwen.

Wat dat betreft zou ik je ouders wel begrijpen.
quote:viva-amber schreef op 22 april 2017 @ 19:20:

Hij is bijna 40 en woont ook thuis? Hebben jullie allebei een beperking?

Nee we hebben geen beperking

Mijn ouders maken het zeker niet uit met wie ik date
Waarom ben je dan bang dat ze gaan stoken ( met 1k niet 2)?
quote:dolfje schreef op 22 april 2017 @ 19:27:

Waarom ben je dan bang dat ze gaan stoken ( met 1k niet 2)?Om dat ze niet mee eens zijn
quote:dolfje schreef op 22 april 2017 @ 19:22:

Met 40 jaar nog thuis wonen en een dure hobby, topper om een toekomst mee op te bouwen.

Wat dat betreft zou ik je ouders wel begrijpen.

Hij heeft gezegd als die relatie kreeg.

Ging hij zijn hobby stoppen
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 21:04:

[...]

Hij heeft gezegd als die relatie kreeg.

Ging hij zijn hobby stoppenEn jij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 22 april 2017 @ 21:15:

[...]

En jij?Ja dat ga ik ook doen
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 21:19:

[...]

Ja dat ga ik ook doen

Oké.

Als dat geen neuqen wordt..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 22 april 2017 @ 21:25:

[...]

Oké.

Als dat geen neuqen wordt..Hoe bedoel je
Tessa, zoals de voorgangers al aangaven, je geeft ons weinig informatie, en zo snappen we je probleem niet echt. Je geeft heel beperkt informatie, en komt daardoor nogal beperkt over (sorry)

Wat is je probleem en waar wil je advies over?

Je bent verlief op iemand die een stukje ouder is, en je bent bang dat je ouders gaan stoken, daarna geef je aan dat je ouders niet bepalen wie je date. Dus hebben je ouders nu wel of geen probleem met je relatie?

Je hebt een dure hobby, hij ook waardoor je beide weinig geld overhouden. Maar jullie hebben ook beide gezegd dat wanneer je een relatie hebt, hiermee stopt. Dus wat is het probleem?

Jij wil weg bij je ouders en je hebt een woning toegewezen gekregen. Gefeliciteerd.

Wat is je probleem?
You're a diamond dear, they can't break you
quote:Shine_bright1 schreef op 22 april 2017 @ 22:13:

Tessa, zoals de voorgangers al aangaven, je geeft ons weinig informatie, en zo snappen we je probleem niet echt. Je geeft heel beperkt informatie, en komt daardoor nogal beperkt over (sorry)

Wat is je probleem en waar wil je advies over?

Je bent verlief op iemand die een stukje ouder is, en je bent bang dat je ouders gaan stoken, daarna geef je aan dat je ouders niet bepalen wie je date. Dus hebben je ouders nu wel of geen probleem met je relatie?

Je hebt een dure hobby, hij ook waardoor je beide weinig geld overhouden. Maar jullie hebben ook beide gezegd dat wanneer je een relatie hebt, hiermee stopt. Dus wat is het probleem?

Jij wil weg bij je ouders en je hebt een woning toegewezen gekregen. Gefeliciteerd.

Wat is je probleem?Nou mijn ouders willen dat ik iemand van mijn eigen leeftijd moet gaan nemen. Zij willen de vriend uit zoeken. Ze zijn overal op tegen. In alles wat ik doe en wil. Ze willen ook niet hebben dat ik op mij zelf ga wonen
Als jullie allebei rond je 20e zelfstandig waren gaan wonen had je dit gezeik nu niet gehad. In snap de vraag wel of je een beperking hebt, zo kom je wel over.

Je bent volwassen, neem alsjeblieft dat huis en week los van je ouders. En je vriend helemaal, bijna 40 en nog thuis wonen in verband met een dure hobby is echt kansloos.
quote:SilverShadow schreef op 22 april 2017 @ 23:28:

Als jullie allebei rond je 20e zelfstandig waren gaan wonen had je dit gezeik nu niet gehad. In snap de vraag wel of je een beperking hebt, zo kom je wel over.

Je bent volwassen, neem alsjeblieft dat huis en week los van je ouders. En je vriend helemaal, bijna 40 en nog thuis wonen in verband met een dure hobby is echt kansloos.

Nou ik heb mijn hobby op gegeven voor dat ik op mij zelf kan gaan wonen

Hij heeft het gezeur niet van zijn ouders die maken het allemaal niks uit. Ik ken zijn ouders ook wel ik kom daar ook wel eens op de koffie

Die vinden alles wel prima wat er gebeurt die hebben mijn ouders ook al eens de waarheid gezegd dat ze er eens mee op moeten houden.

Vanmiddag is de spanning zo hoog op genomen dat ik vannacht niet thuis mag slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven