Verliefd

22-04-2017 03:09 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik zit met een probleem al maanden lang al die maanden verliefd op mijn beste mandelijk collega we gaan al zo lang met elkaar om. We werken ook samen elke dag.

We zijn allebei vrijgezel. Hij heeft de zelfde hobby
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 19:14:

[...]

Nou ik ben bang dat mijn ouders gaan stokken in mijn relatie. Ja ik ben ook bezig met mijn eigen huisje te zoeken. Ik heb wel een woning toe gewezen gekregen

Je bent bang dat ze gaan stoken, zeg je. Maar waarom zouden je ouders dat doen, als het ze niet uitmaakt met wie je gaat daten?

Dat klopt niet met wat je zegt over dat zij graag je partner uit willen zoeken.

Waarom willen je ouders niet dat je uit huis gaat?

Wat is die dure hobby van hem en jou, waardoor jullie niet zelfstandig kunnen wonen?
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 23:57:

[...]

Nou ik heb mijn hobby op gegeven voor dat ik op mij zelf kan gaan wonen

Hij heeft het gezeur niet van zijn ouders die maken het allemaal niks uit. Ik ken zijn ouders ook wel ik kom daar ook wel eens op de koffie

Die vinden alles wel prima wat er gebeurt die hebben mijn ouders ook al eens de waarheid gezegd dat ze er eens mee op moeten houden.

Vanmiddag is de spanning zo hoog op genomen dat ik vannacht niet thuis mag slapen

Misschien denk ik veel te simpel hoor... Ik zou denken, mooi... een reden des te meer om zo snel mogelijk in je eentje in die woning te trekken en je ouders de sleutel niet te geven.

Verder vreemd van je ouders... zo drijven ze je je toch alleen maar meer in de armen van je vriend? Maar... ik begrijp hun bezwaar tegen hem, tegen jouw wens om alleen te wonen e.d. nog steeds niet. Zoals ik het nu lees, denk ik alleen maar dat het tijd wordt dat je zo snel mogelijk leert op eigen benen te staan, dus uit huis gaan en je eigen leven leiden in plaats van je leven door je ouders te bepalen. Kennelijk is er iets dat je tegenhoudt; wat is dat?
Uit huis gaan en volwassen worden !
Je mag voor straf niet thuis slapen ? Serieus ?

Lekker een hotelletje nemen met die 40 jarige kerel !
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 23 april 2017 @ 07:53:

[...]

Misschien denk ik veel te simpel hoor... Ik zou denken, mooi... een reden des te meer om zo snel mogelijk in je eentje in die woning te trekken en je ouders de sleutel niet te geven.

Verder vreemd van je ouders... zo drijven ze je je toch alleen maar meer in de armen van je vriend? Maar... ik begrijp hun bezwaar tegen hem, tegen jouw wens om alleen te wonen e.d. nog steeds niet. Zoals ik het nu lees, denk ik alleen maar dat het tijd wordt dat je zo snel mogelijk leert op eigen benen te staan, dus uit huis gaan en je eigen leven leiden in plaats van je leven door je ouders te bepalen. Kennelijk is er iets dat je tegenhoudt; wat is dat?Nou ik heb een hond ook nog die gaat zo wie zo echt wel mee met mij. Onze hobby was altijd autocross daar ben ik zelf al mee gestopt om dat het niet meer kan heb ik daar een punt achter gezet voor dat ik echt op mij zelf kan gaan wonen. Ik ga nu op mij eigen benen staan wil nu mijn eigen leven lijden. Waar ze op tegen zijn dat om dat ik heel graag relatie met hem wil weet ik zelf ook niet. Hij was vroeger alcoholist dat is hij nu al jaren niet meer. Hij is verandert en hij heeft in afkleniek gezeten er voor. Ik vind dat ze hem de kans ook moeten geven
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 08:02:

Je mag voor straf niet thuis slapen ? Serieus ?

Lekker een hotelletje nemen met die 40 jarige kerel !Nee klopt mag de vannacht ook niet thuis slapen
Als je nu al voorziet dat het zoveel problemen gaat geven, waarom zou je dan iets met je verliefde gevoelens willen. Hij is een stuk ouder dan jij en je krijgt problemen met je familie. Gewoon niks met je gevoelens doen. Het is maar een verliefdheid, het gaat wel weer over. Plenty of fish in the sea, vooral als je 25 bent. Vraag anders eens aan hem of hij een relatie zou willen met een vrouw van 55 jaar voor wie hij zijn familie op moet geven.
En zoek een psycholoog.
Goed dat hij hulp heeft gezocht en van de drank af is

Iedereen verdiend inderdaad een tweede kans

Maar jij hebt ook hulp nodig Je moet echt loskomen van je ouders en dan bedoel ik niet alleen uit huis gaan maar emotioneel los Dit is niet gezond
Ga naar je huisarts als eerste stap Zij hebben vaak een poh ggz in dienst
quote:Medina schreef op 23 april 2017 @ 08:28:

Als je nu al voorziet dat het zoveel problemen gaat geven, waarom zou je dan iets met je verliefde gevoelens willen. Hij is een stuk ouder dan jij en je krijgt problemen met je familie. Gewoon niks met je gevoelens doen. Het is maar een verliefdheid, het gaat wel weer over. Plenty of fish in the sea, vooral als je 25 bent. Vraag anders eens aan hem of hij een relatie zou willen met een vrouw van 55 jaar voor wie hij zijn familie op moet geven. Mijn familie bemoeien zich overal mee. Daar wil ik proberen boven te gaan staan. Zo lang ik nog thuis woon kan ik geen relatie op bouwen. Dat ik het aan gezien wel heel graag wil
Je klinkt als 16 ipv 26.

Sta je wel ingeschreven voor een huis en heb je een baan?
quote:dolfje schreef op 23 april 2017 @ 08:40:

Je klinkt als 16 ipv 26.

Sta je wel ingeschreven voor een huis en heb je een baan?Ze is verliefd op haar collega
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 08:36:

Goed dat hij hulp heeft gezocht en van de drank af is

Iedereen verdiend inderdaad een tweede kans

Maar jij hebt ook hulp nodig Je moet echt loskomen van je ouders en dan bedoel ik niet alleen uit huis gaan maar emotioneel los Dit is niet gezondJa idd iedereen verdient een tweede kans en nu dat ik verliefd op hem geworden ben. Kan ik er ook weinig aan doen je kiest er niet voor dat het zo loop allemaal het gebeurt nu eenmaal
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 23 april 2017 @ 08:43:

[...]

Ze is verliefd op haar collega Oh ja
quote:dolfje schreef op 23 april 2017 @ 08:40:

Je klinkt als 16 ipv 26.

Sta je wel ingeschreven voor een huis en heb je een baan?Ja huis wel. Ja ik heb vaste baan
quote:Tessa2000 schreef op 23 april 2017 @ 08:26:

[...]

Nou ik heb een hond ook nog die gaat zo wie zo echt wel mee met mij. Onze hobby was altijd autocross daar ben ik zelf al mee gestopt om dat het niet meer kan heb ik daar een punt achter gezet voor dat ik echt op mij zelf kan gaan wonen. Ik ga nu op mij eigen benen staan wil nu mijn eigen leven lijden. Waar ze op tegen zijn dat om dat ik heel graag relatie met hem wil weet ik zelf ook niet. Hij was vroeger alcoholist dat is hij nu al jaren niet meer. Hij is verandert en hij heeft in afkleniek gezeten er voor. Ik vind dat ze hem de kans ook moeten geven

Misschien eens vragen waar ze precies bezwaar tegen hebben qua relatie met hem?

Anderzijds: als je bijna in je eigen huis kunt, is het het misschien niet waard. Dan zou ik misschien denken 'die paar dagen/weken, houd ik het ook wel vol en daarna doe ik lekker wat ik wil, dus zonder dat mijn ouders dat voor mij bepalen'.
quote:Tessa2000 schreef op 23 april 2017 @ 08:43:

[...]

Ja idd iedereen verdient een tweede kans en nu dat ik verliefd op hem geworden ben. Kan ik er ook weinig aan doen je kiest er niet voor dat het zo loop allemaal het gebeurt nu eenmaalDat klopt; iedereen hoort een tweede kans te krijgen. Maar als je ouders bang zijn voor je relatie met een ex-verslaafde, kan ik dat dan ook wel weer begrijpen. Puur omdat je vaak ziet dat mensen terugvallen in hun verslaving en ik kan begrijpen dat je dat liever niet voor je kind wilt.
en hoe komt het dat je collega van 38/39 jaar nog thuis woont?

Beetje ongezond . dorp of geen dorp. De meeste jongeren willen toch graag het huis uit als ze net d 20 gepasseerd zijn.

Ik kan me alleen voorstellen dat je nog thuis woont, als je financiële middelen erg laag zijn.

en Als die collega graag een relatie met jou wilt, kunnen jullie samen opzoek gaan naar een huis enz. enz.

Je hebt nl nog steeds niet vertelt of je collega de zelfde gevoelens heeft voor jou.
TO, er is al eerder gevraagd of je/jullie een beperking hebben en daar heb je ontkennend op geantwoord. Ze bedoelden een verstandelijke beperking.. je manier van schrijven doet ons vermoeden dat er toch iets van die aard aan de hand is.

Waarom woont die man nog thuis op zijn leeftijd?
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 23 april 2017 @ 09:02:

[...]

Misschien eens vragen waar ze precies bezwaar tegen hebben qua relatie met hem?

Anderzijds: als je bijna in je eigen huis kunt, is het het misschien niet waard. Dan zou ik misschien denken 'die paar dagen/weken, houd ik het ook wel vol en daarna doe ik lekker wat ik wil, dus zonder dat mijn ouders dat voor mij bepalen'.Ik heb op een huis gereageerd die per dicht beschikbaar is. Dan hoop ik van alle gezeur af te wezen
quote:leclair schreef op 23 april 2017 @ 10:03:

en hoe komt het dat je collega van 38/39 jaar nog thuis woont?

Beetje ongezond . dorp of geen dorp. De meeste jongeren willen toch graag het huis uit als ze net d 20 gepasseerd zijn.

Ik kan me alleen voorstellen dat je nog thuis woont, als je financiële middelen erg laag zijn.

en Als die collega graag een relatie met jou wilt, kunnen jullie samen opzoek gaan naar een huis enz. enz.

Je hebt nl nog steeds niet vertelt of je collega de zelfde gevoelens heeft voor jou.

Als je een dure hobby hebt dan.

Daarom woon de hij nog thuis bij zijn ouders en opa en oma ze hebben grote boederij waar ze allemaal wonen. Hij weet dat ik verliefd op hem ben
quote:Tessa2000 schreef op 23 april 2017 @ 13:04:

[...]

Ik heb op een huis gereageerd die per dicht beschikbaar is. Dan hoop ik van alle gezeur af te wezenHeel fijn voor je, maar je hebt nog niet vertelt of die verliefdheid wederzijds is.
quote:broodroostertje schreef op 23 april 2017 @ 10:21:

TO, er is al eerder gevraagd of je/jullie een beperking hebben en daar heb je ontkennend op geantwoord. Ze bedoelden een verstandelijke beperking.. je manier van schrijven doet ons vermoeden dat er toch iets van die aard aan de hand is.

Waarom woont die man nog thuis op zijn leeftijd?Waarom hij nog thuis woont is dat hij een dure hobby heeft dat hij op de boederij
quote:Tessa2000 schreef op 23 april 2017 @ 13:09:

[...]

Als je een dure hobby hebt dan.

Daarom woon de hij nog thuis bij zijn ouders en opa en oma ze hebben grote boederij waar ze allemaal wonen. Hij weet dat ik verliefd op hem ben

lieve Tessa

een dure hobby, is geen reden om nog zolang bijna 40!!! bij je ouders te blijven wonen.

Oké hij weet dat jij verliefd op hem bent, maar is hij ook verliefd op jou.

Wil hij een toekomst met jou. ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven