Mode & Beauty alle pijlers

Salt spray

23-04-2017 13:40 11 berichten
Ik gebruik al een tijdje Salt spray van L'Oréal, zit in zo'n bol flesje. Heerlijk product, ik heb stijl haar wat ik heel kort draag, en de spray maakt het wat ruwer zodat het makkelijker te stylen is. Bovendien is het niet vet, dat vind ik ook een voordeel. Nu is het flesje leeg, en in de winkel kan ik het nergens meer vinden. Online is het hier en daar nog wel te krijgen, maar voor ik het ga bestellen vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met het zelf maken van dit spul. Ik zie diverse tutorials online, maar wie heeft er echt ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook die van Etos kopen, die is goedkoop en goed!
Ik koop altijd die van Schwartzkopf: gewoon bij Albert Heijn.
één keer is wel genoeg.
Ik heb er één bij de kapper gekocht en ik vind het ideaal spul. Mijn haar wordt er inderdaad wat ruwer van en is veel beter in model te krijgen. Goed om te weten dat er ook goedkope varianten bestaan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik gebruik poeder dat je haar stug maakt. Werkt ook als een trein.
Ja dat poeder, geweldig!
Ik kocht het eerst van L'Oréal , maar nu bij kruidvat eigen merk 2 euro ;)
quote:binkie schreef op 23 april 2017 @ 15:58:

Ik kocht het eerst van L'Oréal , maar nu bij kruidvat eigen merk 2 euro ;)En werkt die net zo goed? Dan ga ik die fijn uitproberen. Die van de kapper is idd belachelijk duur, en L'Oréal heeft het niet meer in de collectie.
Ik kan met mijn haar tegen de muur lopen en het blijft zitten. Denk ik ;)

Die van loreal is een rood busje 8 euro geloof ik

Kruidvat 2 euro en werkt precies zo.

Ik gebruik en elke dag.

En dan nog een lak eroverheen.

Maar goed salt spray alleen is ook niet voldoende.
quote:binkie schreef op 24 april 2017 @ 16:51:

salt spray alleen is ook niet voldoende.Nee vind ik ook, ik gebruik het om het ruwer en stugger te maken. Daarna wat styling paste erdoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven