Verliefd

22-04-2017 03:09 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik zit met een probleem al maanden lang al die maanden verliefd op mijn beste mandelijk collega we gaan al zo lang met elkaar om. We werken ook samen elke dag.

We zijn allebei vrijgezel. Hij heeft de zelfde hobby
quote:leclair schreef op 23 april 2017 @ 13:09:

[...]

Heel fijn voor je, maar je hebt nog niet vertelt of die verliefdheid wederzijds is.Ja hij is ook verliefd op mij. Maar mijn ouders zitten in het spel
quote:leclair schreef op 23 april 2017 @ 13:11:

[...]

lieve Tessa

een dure hobby, is geen reden om nog zolang bijna 40!!! bij je ouders te blijven wonen.

Oké hij weet dat jij verliefd op hem bent, maar is hij ook verliefd op jou.

Wil hij een toekomst met jou. ??Hij wil ook een toekomst met mij aan gaan
quote:Tessa2000 schreef op 23 april 2017 @ 13:12:

[...]

Ja hij is ook verliefd op mij. Maar mijn ouders zitten in het spel

Bespreek dat huis dan samen met hem en omdat zijn ouders makkelijker in de omgang zijn, is hun hulp jullie samen te laten wonen misschien ook wel een optie.

en ja ouders blijven bezorgt, maar zoals je zegt "ik ben 26", hebben ze officieel niets meer over jou te zeggen. Ze kunnen alleen raad geven.

Is alleen het leeftijd verschil een bezwaar of ook dat hij ex alcoholist is ?

Voor dat laaste zou ik als ouder ook bezorgt zijn en als ik zeker zou weten dat jullie voor elkaar bestemd zijn, zou ik een gesprek aangaan met je vriend.

Een verslaving moet je niet onderschatten ook al is het nu ex. , hij blijft op de loer liggen.
quote:leclair schreef op 23 april 2017 @ 13:18:

[...]

Bespreek dat huis dan samen met hem en omdat zijn ouders makkelijker in de omgang zijn, is hun hulp jullie samen te laten wonen misschien ook wel een optie.

en ja ouders blijven bezorgt, maar zoals je zegt "ik ben 26", hebben ze officieel niets meer over jou te zeggen. Ze kunnen alleen raad geven.

Is alleen het leeftijd verschil een bezwaar of ook dat hij ex alcoholist is ?

Voor dat laaste zou ik als ouder ook bezorgt zijn en als ik zeker zou weten dat jullie voor elkaar bestemd zijn, zou ik een gesprek aangaan met je vriend.

Een verslaving moet je niet onderschatten ook al is het nu ex. , hij blijft op de loer liggen.

Hij is er al bijna 10 af van de alchohol

Hij drinkt geen drup meer. Hij wil er niks meer van weten. Het leeftijdsverschil ook moeilijk om doen. Zijn ouders willen ook dat hij het uit moet gaan dat hij is op zich zelf moet gaan wonen
Moet hij het van zijn ouders "uit" maken met jou of bedoel je dat zijn ouders het ook de hoogste tijd vinden, dat hij het huis uit gaat .

Of er op uit moet gaan . Als dat niet in iemand zit, moeten ze dat ook niet opdringen.

Heel fijn , dat hij al 10 jaar geen druppel meer drinkt.
Ben je in je werk afhankelijk van deze kerel ? Maw is hij je baas of manager of meerdere in welk opzicht dan ook ?

Dan zeg ik niet doen !
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 22:33:

[...]

Nou mijn ouders willen dat ik iemand van mijn eigen leeftijd moet gaan nemen. Zij willen de vriend uit zoeken. Ze zijn overal op tegen. In alles wat ik doe en wil. Ze willen ook niet hebben dat ik op mij zelf ga wonenWaarom willen jouw ouders niet dat jij op jezelf gaat wonen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 14:56:

Ben je in je werk afhankelijk van deze kerel ? Maw is hij je baas of manager of meerdere in welk opzicht dan ook ?

Dan zeg ik niet doen !Hij is gewoon normaal collega niks geen toepas
quote:Jaja007 schreef op 23 april 2017 @ 15:05:

[...]

Waarom willen jouw ouders niet dat jij op jezelf gaat wonen?Van wegen mijn hond. Hij kan best 4 uurtjes alleen wezen
quote:leclair schreef op 23 april 2017 @ 13:41:

Moet hij het van zijn ouders "uit" maken met jou of bedoel je dat zijn ouders het ook de hoogste tijd vinden, dat hij het huis uit gaat .

Of er op uit moet gaan . Als dat niet in iemand zit, moeten ze dat ook niet opdringen.

Heel fijn , dat hij al 10 jaar geen druppel meer drinkt.Zijn ouders vinden dat het hoogste tijd om op zich zelf te gaan wonen. Hij moet nu echt zijn moeder los laten zijn moeder wil ook is een keer dat hij zijn eigen plekje krijgt
Er zijn ook genoeg mesen die het niet begrijpen in mijn situatie
quote:Bestaardigopzich schreef op 22 april 2017 @ 15:58:

[...]

Dat zijn de leukste mannen die je maar kan vinden! Een moederskindje..

Maak er werk van, en hou ons op de hoogte! Succes.
Weet even niet of ik dit serieus moet nemen..

Als het serieus is...Je hebt een huis toegewezen gekregen dus pak die kans.Lekker op jezelf.

Jou ouders hebben niks over jou te zeggen.Je bent 26.

En een hond kan best 4 uurtjes alleen zijn.
quote:Tessa2000 schreef op 23 april 2017 @ 17:59:

[...]

Zijn ouders vinden dat het hoogste tijd om op zich zelf te gaan wonen. Hij moet nu echt zijn moeder los laten zijn moeder wil ook is een keer dat hij zijn eigen plekje krijgtIn hoeverre speelt zij rol voor het nuchter blijven? Klinkt alsof ze grote rol speelt ...
quote:Mutsie2017 schreef op 24 april 2017 @ 00:21:

Weet even niet of ik dit serieus moet nemen..

Als het serieus is...Je hebt een huis toegewezen gekregen dus pak die kans.Lekker op jezelf.

Jou ouders hebben niks over jou te zeggen.Je bent 26.

En een hond kan best 4 uurtjes alleen zijn.Ik heb het huis ook echt wel genomen. Die kans had ik nu eindelijk
quote:Ilovefairytales schreef op 24 april 2017 @ 00:23:

[...]

In hoeverre speelt zij rol voor het nuchter blijven? Klinkt alsof ze grote rol speelt ...Hoe bedoelt uw dat
quote:Tessa2000 schreef op 24 april 2017 @ 01:11:

[...]

Hoe bedoelt uw dat

Misschien wordt er bedoelt, dat je collega onder toezicht bij zijn ouders het vol houd nuchter te blijven.

of te wel van de drank af te blijven. ???

Tessa wanneer krijg je de sleutel ?
quote:leclair schreef op 24 april 2017 @ 08:43:

[...]

Misschien wordt er bedoelt, dat je collega onder toezicht bij zijn ouders het vol houd nuchter te blijven.

of te wel van de drank af te blijven. ???

Tessa wanneer krijg je de sleutel ?Vanmiddag 4 uur. Om dat deze wonig per direct te huur is dus wel een groot voor deel
26 zeg je?

Als je 16 zou zeggen, zou ik het ook geloven...

Voor een 26- jarige is het feit dat je verliefd bent op een collega van 40, die nog thuis woont en die net als jij dezelfde dure hobby heeft en waar je ouders niet enthousiast over zijn niet je grootste probleem.

Weet je zeker dat je niet bij de Ergon werkt?
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Huh? Dus je hebt wel een huis geaccepteerd? Wat is dan het hele probleem?
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 24 april 2017 @ 10:06:

26 zeg je?

Als je 16 zou zeggen, zou ik het ook geloven...

Voor een 26- jarige is het feit dat je verliefd bent op een collega van 40, die nog thuis woont en die net als jij dezelfde dure hobby heeft en waar je ouders niet enthousiast over zijn niet je grootste probleem.

Weet je zeker dat je niet bij de Ergon werkt?Precies. Of kom je niet uit Nederland TO? Ik kan dit anders niet echt serieus nemen. Mijn dochter van 7 schrijft nog begrijpelijker.
Dat die 40-jarige man nog bij zijn ouders woont is niet zo vreemd met ouders die zelf ook nog bij hun ouders wonen.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 24 april 2017 @ 12:00:

Dat die 40-jarige man nog bij zijn ouders woont is niet zo vreemd met ouders die zelf ook nog bij hun ouders wonen.

Zijn ouders hebben een grote boederij

Waar ze twee huizen vroeger van gemaakt is
Als jij nu op jezelf gaat TO, wat is dan verder nog het probleem eigenlijk?
quote:Grobbekuiken schreef op 24 april 2017 @ 17:46:

Als jij nu op jezelf gaat TO, wat is dan verder nog het probleem eigenlijk?Veder weinig. Mijn ouders gaan me dan in de gaten houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven