Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 24 april 2017 @ 08:32:

Bleh. Heel de nacht hoofdpijn gehad.

En de hele dag moeten werken Sterkte, neem je geen pijnstillers?
Prrrr, mauw miawwwww.
Blond, gefeliciteerd voor jou en je jonge god met jullie trouwdag. Op naar de volgende 19 jaar en een knalfeest volgend jaar
Zo, heb ik net toch een heel uur geslapen op de bank

Knap wel vaker een uiltje, maar zo lang en diep slaap ik dan meestal niet. Lag ook flink te dromen.
quote:Oudblond schreef op 23 april 2017 @ 15:49:

[...]

Het is morgen onze trouwdag, maar dan zien we elkaar niet. Vandaar dat we het vandaag een beetje vieren. En morgen is ook Maman jarig! Dat hebben we vrijdag al gevierd.Gefeliciteerd!

Ik heb allemaal oude koffers gevraagd op mijn verjaardag
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Blondje, van harte met je trouwdag.

Feliciteer Maman van mij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Gefeliciteerd Blond!

Ik ben weer single. Lang verhaal en het is beter zo. Maar me is alone
Jeetje Peac .
quote:Peacy schreef op 24 april 2017 @ 16:08:

Gefeliciteerd Blond!

Ik ben weer single. Lang verhaal en het is beter zo. Maar me is alone Jeetje, wat vervelend.
peacy
quote:Peacy schreef op 24 april 2017 @ 16:08:

Gefeliciteerd Blond!

Ik ben weer single. Lang verhaal en het is beter zo. Maar me is alone Peacy! Gaat het een beetje? Ja, heel stomme vraag, ik besef het.
Life is short. Eat dessert first.
Peac
Ik zit nog steeds een beetje na te stuiteren van mijn werk. Werkelijk alles wat mis kon gaan ging mis: mannetje tekort, wasmachine stuk, zeep op, gezeik met een klant, en dat natuurlijk precies op zo'n dag dat LG onbereikbaar was wegens in het verre buitenland . Maar ik heb alles opgelost, zonder bloedvergieten. En het werk kwam ook nog af . Mocht ik ooit nog een keer geboren worden word ik troubleshooter, ik vind het wel leuk .
Ach Peacy
The owls are not what they seem
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2017 @ 16:48:

Ik zit nog steeds een beetje na te stuiteren van mijn werk. Werkelijk alles wat mis kon gaan ging mis: mannetje tekort, wasmachine stuk, zeep op, gezeik met een klant, en dat natuurlijk precies op zo'n dag dat LG onbereikbaar was wegens in het verre buitenland . Maar ik heb alles opgelost, zonder bloedvergieten. En het werk kwam ook nog af . Mocht ik ooit nog een keer geboren worden word ik troubleshooter, ik vind het wel leuk .Die LG van jou is overbodig hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Peacy wat rot
Peacy wat verdrietig

LV you go girl!
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2017 @ 16:48:

Ik zit nog steeds een beetje na te stuiteren van mijn werk. Werkelijk alles wat mis kon gaan ging mis: mannetje tekort, wasmachine stuk, zeep op, gezeik met een klant, en dat natuurlijk precies op zo'n dag dat LG onbereikbaar was wegens in het verre buitenland . Maar ik heb alles opgelost, zonder bloedvergieten. En het werk kwam ook nog af . Mocht ik ooit nog een keer geboren worden word ik troubleshooter, ik vind het wel leuk .Wat een verspilling van een volgend leven. Dat ben je nu al!
quote:doornroosje9 schreef op 24 april 2017 @ 16:52:

[...]

Die LG van jou is overbodig hoor.

Nah.

Maar ik vind dit soort dingen wel écht leuk. Niet alleen maar dom vouwen, strijken en bliepen, maar ook eens na moeten denken of zo. En ik vind het helemaal leuk dat ik die kans ook krijg, al verdien ik er dan geen euro meer voor. Bij alle andere fabrieken waar ik heb gewerkt was er werkelijk geen kijk op dat je wat verantwoordelijkheid kreeg of mee kon denken of zo. En in onze wasserij is dat juist vanzelfsprekend, echt heel bijzonder.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2017 @ 17:41:

[...]

Nah.

Maar ik vind dit soort dingen wel écht leuk. Niet alleen maar dom vouwen, strijken en bliepen, maar ook eens na moeten denken of zo. En ik vind het helemaal leuk dat ik die kans ook krijg, al verdien ik er dan geen euro meer voor. Bij alle andere fabrieken waar ik heb gewerkt was er werkelijk geen kijk op dat je wat verantwoordelijkheid kreeg of mee kon denken of zo. En in onze wasserij is dat juist vanzelfsprekend, echt heel bijzonder.Wat fijn LV dat zijn toch de dingen die het werk leuk maken, samen met fijne collega's natuurlijk.
Wat rot Perzikje. Ik hoop dat je weer snel lekkerder in je vel zit.

Dank voor de felicitaties! Feow: ik heb Maman gefeliciteerd van die 'mensen in mijn computer' zoals zij de Stammers noemt Vond ze heel speciaal, de lieve schat.

LV ik zie je helemaal 'redderen' of eigenlijk als een stoomwals door de toko opgaan
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Geen stomme vraag Roosje, ik snap je vraag.

Het gaat eigenlijk totaal niet, maar dat komt goed.
Gefeliciteerd OB, nog 2 weken en dan tikken wij de 25 aan.
quote:_Inkie_ schreef op 24 april 2017 @ 17:49:

Gefeliciteerd OB, nog 2 weken en dan tikken wij de 25 aan. Dat schiet op! Gaan jullie het groots vieren?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Peacy schreef op 24 april 2017 @ 17:48:

Geen stomme vraag Roosje, ik snap je vraag.

Het gaat eigenlijk totaal niet, maar dat komt goed.

Het is natuurlijk ook gewoon kut. Al weet je dan honderd keer dat het Beter is zo, maar dat is je verstand he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven