Oh god, vast de zoveelste..

02-02-2009 11:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen

Ik zou graag van andere mensen even willen weten wat ze zelf zouden doen/denken/voelen in mijn situatie.

Ik heb sinds een maand of twee regelmatig dates met een hele leuke jongen. Heb hem ontmoet in de kroeg, was echt meteen een klik, en sindsdien hebben we elkaar vrijwel om de twee dagen gezien steeds.

Hij is leuk, lief, gezellig.. maar toen we gister in bed lagen en ik vroeg iets in de trant van 'doen we dat dan over twee weken' werd het even stil. Hij zegt dat hij eigenlijk de hele dag aan me denkt, dat ik heel bijzonder en speciaal ben, maar dat hij niet kan garanderen dat hij nooit niks met een ander zal doen. En hij zegt dat omdat hij weet dat ik dat niet zal accepteren.

Aan de ene kant heb ik de neiging om te denken 'maar ik kan dat ook niet garanderen, wie kan dat nou wel garanderen?', aan de andere kant steekt het toch. We merkten gister ook wel dat we er echt nog niet aan moeten denken om niet meer samen te zijn, dus hebben we nu afgesproken dat we het toch gewoon hard gaan proberen en dat hij in ieder geval heel eerlijk tegen me zal zijn.

Goed idee? Of denken jullie iets in de trant van sla 'm/ren weg/trouw met hem?
.
Wat ik van mezelf weet is het vaak moeilijk hier over te beginnen, bang voor afwijzing of bang dat je zeurt!

Maar als iemand het goed met je meent zal hij eerlijk zijn en/of je geruststellen...

Zo niet dan heeft hij waarschijnlijk hele andere intenties en dat kun je maar beter nu weten dan later.
quote:elianne69 schreef op 02 februari 2009 @ 21:24:

Ik zou toch nog maar eens een gesprek met hem aangaan hierover. Misschien heeft hij het anders bedoeld en is er sprake van een miscommunicatie. Misschien is hij wel net zo onzeker over jou als jij over hem? En dan bedoel ik dus niet of hij je wel wil maar dat hij twijfels heeft of jij hem wel wil.Ik ben idd wel van plan om het er vandaag nog over te hebben. Een vriendin van mij vroeg namelijk heel terecht hoe hij dan denkt over als ík iets 'verkeerds' zou doen. Ik heb zelf ook de hele tijd heel hard geroepen dat ik mijn vrijheid niet kwijt wil, en ik weet eigenlijk niet wat hij daarbij denkt etc. Goede tip

@Dissapointed; dat heb ik dus idd ook heel snel, dat ik het idee heb dat ik erover zeur ;) Maar het is idd beter om gewoon te weten waar je aan toe bent.
RELAX!!

Positief: Misschien loopt hij nog niet over van vlinders in zijn buik en heeft hij wat tijd nodig.

Negatief: Misschien ben jij voor hem een leuk meisje waar hij af en toe mee slaapt als het hem uitkomt.

Samenvatting; als jij hem leuk genoeg vindt en hem vertrouwd dat hij niet met jouw gevoelens speelt, gun die man dan wat tijd..
quote:bruinoog schreef op 02 februari 2009 @ 11:41:

Voor mij zou het betekenen exit....Nu al dit soort gedoe...Pfff wat vermoeiend. Garanties heb je nooit in het leven. Wel mensen die hun best doen.

Helemaal mee eens.

Het moet wel leuk zijn (zeker als je elkaar nog maar zo kort kent)! Als er nu al gedoe is dan is dat meestal een slecht teken.

Als je een echte relatie wil met iemand die echt voor je gaat: wegwezen.

Wil je stoer doen en zien hoe dit gaat aflopen (met grote kans op een gebroken hart): nog even blijven...
Maar is er wel gedoe?

Is hij oprecht geïnteresseerd in jouw leven?

Heb jij zijn beste vriend ontmoet en hij jouw vriendin?

Belt/smst/mailt hij je of komt al het contact en initiatief van jou af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven