Uitgerekend November 2017

06-04-2017 14:52 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om hier naar aanleiding van het vorige topic met een kleiner groepje vrouwen te schrijven over de zwangerschap etc .

Wat je aan wilt passen in de tabel, graag dikgedrukt

NaamLeeftijd/leeftijd partnerHoeveelste kindje?GeslachtUitgerekende datumAfsprakenBijzonderhedenelleanna723/301eNog niet bekend19-11-1713 april intake, 2 mei termijn echoHartje klopt! Kjubee30/341eNog niet bekend28-11-1711 april intake, 9 mei echoHartje klopt! R0nnie29/281eNog niet bekend21-11-1720 april intake, 28 april echoHartje klopt! puknijmegen35/382eNog niet bekend26-11-1711 april 1e echoHartje klopt! mommy29november29/341eNog niet bekend29-11-1720 april 1e echoJuni8630/362eNog niet bekend21-11-1718 april eerste echocanofcake39/421eNog niet bekend22-11-1718 april echoingie-ing33/342eNog niet bekend15-11-17Hartje klopt! songforyourheart23/271eNog niet bekend24-11-1711 april 1e echo
En sterkte @mmaas en @canofcoke, ik denk aan jullie!
Zou ik ook gezellig mee mogen praten

Ik ben 23 over 2 maanden 24 en mijn vriend 26 een relatie van 6 jaar een prachtig huisje en een eigen onderneming. En sinds 8 weken en 6 dagen in verwachting.

Na een miskraam vorig jaar juli , was het in februari raak. Voelde het meteen m'n borsten en nu misselijk bij de vorige keer had ik dit niet. Helemaal blij maar het toch maar even voor ons gehouden en gewacht tot de eerste echo. Die was vandaag mijn vriend en ik waren allebei zenuwachtig , maar toen eenmaal bij de VK viel er een last van mijn schouder zon lieve vrouw en super relaxte sfeer. Toen eenmaal de echo (inwendig) en dat moment zou ik nooit vergeten was het raak daar lag ons doppertje met een hartslag van 175 en een lengte van 2,1 cm. Zo schattig om te horen. En het hartje voor het eerst horen kloppen wat een ervaring en wat een mooi gezicht. Ben helemaal in de wolken en ga alles snel melden aan familie.

Ik ben benieuwd wat mij allemaal te wachten staat en misschien hebben jullie nog tips , ben deze week heel moe , maar dit is per dag verschillend:)

Uitgerekend 26 november
Hoi @Kleinemug! Welkom en gefeliciteerd! Natuurlijk mag je meeschrijven, alleen deze tabel wordt niet meer bijgehouden. Je kunt ook in het andere topic meeschrijven.

Zwanger, Uitgerekend half tot eind november 2017
Helaas gister de bevestiging gekregen dat het niet goed zit. Het kindje is niet meer gegroeid en het hartje is gestopt.

Vanmiddag moeten we naar de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder. Ook gaan we een chromosomen onderzoek doen om te kijken of daar een oorzaak ligt. Als daar een oorzaak ligt is het een wonder dat we al een lieve, gezonde zoon heb rondlopen.
quote:mmaas schreef op 26 april 2017 @ 08:35:

Helaas gister de bevestiging gekregen dat het niet goed zit. Het kindje is niet meer gegroeid en het hartje is gestopt.

Vanmiddag moeten we naar de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder. Ook gaan we een chromosomen onderzoek doen om te kijken of daar een oorzaak ligt. Als daar een oorzaak ligt is het een wonder dat we al een lieve, gezonde zoon heb rondlopen.

Wat ontzettend heftig ! Ik heb dit dus vorige week gehad en afgelopen weekend cytotec genomen om de miskraam op gang te brengen.

Ik snap dus precies waar je doorheen gaat. Bizar is het !

Ik moet wel zeggen dat voor mij de eerste dagen het heftigst waren, nu de vrucht "weg" is gaat het beter Nog wel verdrietig en fysiek wat in de war, maar heb wel weer hoop. Ik ben nu ook weer aan het werk, nou dat kon ik vorige week echt niet

Ik wens je heel veel sterkte Als je vragen hebt mag je me een prive bericht sturen hoor !
quote:canofcoke schreef op 26 april 2017 @ 11:23:

[...]

Wat ontzettend heftig ! Ik heb dit dus vorige week gehad en afgelopen weekend cytotec genomen om de miskraam op gang te brengen.

Ik snap dus precies waar je doorheen gaat. Bizar is het !

Ik moet wel zeggen dat voor mij de eerste dagen het heftigst waren, nu de vrucht "weg" is gaat het beter Nog wel verdrietig en fysiek wat in de war, maar heb wel weer hoop. Ik ben nu ook weer aan het werk, nou dat kon ik vorige week echt niet

Ik wens je heel veel sterkte Als je vragen hebt mag je me een prive bericht sturen hoor !Dankjewel voor het aanbod. Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Sterkte mmaas
Ach lieve mmaas, wat had ik hoop zeg dat jullie nachtmerrie niet weer werkelijkheid werd.

Ik heb ook een goede ervaring mrt cyotec, helaas ben ik nog steeds niet schoon, 20 dagen al aan het bloeden nu. 10 mei weer terug en anders alsnog een curretage.

Je mag mij ook een pb sturen als je wilt praten, of vragen hebt. Dikke knuffel!
Ach lieve mmaas, wat een naar bericht. Veel sterkte en een dikke knuf!
Dankjewel dames.

Vrijdag heb ik overleg gehad met de gyn ivm de borstvoeding. Ik wilde absoluut niet dat mijn zoontje iets van die troep binnen kreeg.

S'avonds om 23.00 heb ik de pillen ingebracht en ben ik snel gaan vloeien.

10 mei moet ik voor controle terug naar de gyn.

Ik hoop voor je dat een curretage niet nodig is elleana
Mmaas, fijn dat het meteen al iets heeft gedaan! 10 mei is ook mijn laatste controle, dus ik duim voor ons beide! Hoe trek je het emotioneel? Ik vind het zo zwaar, denk erover om een dagboek bij te gaan houden, er spoken zo veel gedachten en gevoelens de hele dag door mijn hoofd. Wou dat ik het vanaf de miskraam zelf al had gedaan, ook met afspraken in het ziekenhuis, verloop van het vloeien etc, ik ben die tijdlijn al helemaal kwijt zeg maar.

Ik hoop voor je dat je het allemaal een beetje trekt, dikke knuffel weer
@elleanna het is ook niet niks natuurlijk. Zo'n dagboek kan je helpen dus ik zou het zeker doen als ik jou was.

Hoe is het vloeien nu? Ik hoop dat het al een stuk minder is en je geen curretage hoeft te ondergaan

Wbt het emotionele stuk, ik doe nu alsof ik ongesteld ben (net als de vorige keer) Zodra ik helemaal schoon ben kan ik gaan verwerken dat we wederom een kindje hebben moeten verloren.

Wat het lastiger maakt is dat mijn schoonouders nu ook alles weten en mijn schoonmoeder een nogal bijzondere kijk heeft op de zaak. In plaats van ons steunen verwacht ze bepaalde dingen van ons en dat kost energie...
@mmaas, het vloeien is gestopt, eindelijk na 3,5 week constant bloed verliezen! Ik heb nu alleen nog donkere afscheiding tijdens het plassen.

Ik heb je even een pb gestuurd aangezien ik zelden op dit topic kijk ;) Voel je vrij het te negeren als je er niet op zit te wachten.
Hai, een aantal van jullie zie ik ook in het 'Uitgerekend half-tot-eind november 2017' topic.
Ik vind het daar zo druk.. ik kan het niet goed bijhouden wie wat meemaakt etc.
Ik zie ook dat hier de meeste dames rond dezelfde datum zijn uitgerekend. Mag ik meeschrijven? Is het hier nog actief?
Jammer dat dit topic niet meer leeft.. zou graag een klein een groepje willen hebben om mee te schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven