Stamcafé XXX
maandag 24 april 2017 om 18:03
quote:Jane-Ice schreef op 24 april 2017 @ 09:07:
[...]
Sterkte, neem je geen pijnstillers?
Jawel maar dat hielp dus niet.
Het is gelukkig wel gezakt en bij ons op het werk ging er ook van alles niet goed en hadden we stress en ik en een collega nogal last van een kort lontje daardoor (niet tegen elkaar maar we vinden nu ons werk even niet zo leuk).
Net gegeten en zo gaan we even naar Ikea, kijken of ik daar nog een paar mensen tegen de grond kan beuken
[...]
Sterkte, neem je geen pijnstillers?
Het is gelukkig wel gezakt en bij ons op het werk ging er ook van alles niet goed en hadden we stress en ik en een collega nogal last van een kort lontje daardoor (niet tegen elkaar maar we vinden nu ons werk even niet zo leuk).
Net gegeten en zo gaan we even naar Ikea, kijken of ik daar nog een paar mensen tegen de grond kan beuken
maandag 24 april 2017 om 19:11
Ik had asperges van de boer op z'n Vlaams met beenham, ei, peterselie, boter en een aardappeltje. Meeeeeennnn lekker! En vermits ik alleen at en al te veel asperges gekocht had, nog kippenbouillon in de vriezer had, staat er nu een pan aspergesoep op het fornuis. Voilà eten voor morgenavond ook al bijna klaar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 24 april 2017 om 19:28
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2017 @ 19:14:
Overmorgen is het hier Sint Salaria, dus dan eten wij ook asperges. Behalve man dan, die krijgt sperziebonen. Hij lust namelijk geen asperges, de mafkees
Dat ken ik niet en google maakt me niet wijzer????
Relatietherapie is het enige dat ik je kan adviseren. Dit is onoverkomelijk. Heb je hem wel al minimaal 10 keer asperges aangeboden?
Overmorgen is het hier Sint Salaria, dus dan eten wij ook asperges. Behalve man dan, die krijgt sperziebonen. Hij lust namelijk geen asperges, de mafkees
Relatietherapie is het enige dat ik je kan adviseren. Dit is onoverkomelijk. Heb je hem wel al minimaal 10 keer asperges aangeboden?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 24 april 2017 om 19:31
quote:Oudblond schreef op 24 april 2017 @ 19:28:
[...]
Relatietherapie is het enige dat ik je kan adviseren. Dit is onoverkomelijk. Heb je hem wel al minimaal 10 keer asperges aangeboden? Belg zeker?
[...]
Relatietherapie is het enige dat ik je kan adviseren. Dit is onoverkomelijk. Heb je hem wel al minimaal 10 keer asperges aangeboden? Belg zeker?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 24 april 2017 om 19:34
maandag 24 april 2017 om 19:38
Gefeliciteerd Blond!
En beterschap voor Dolfje.
En Perzikje, ach Perzikje. Een dikke knuffel voor jou. Als je een x life een bakkie wil doen stuur je Sjoerd maar langs.
Ik heb bijna hetzelfde als jij op vanavond Blond. Als kind walgde ik van asperges, maar nu vind ik ze lekker.
Ik heb mijn schenen zo hard gestoten vandaag dat bij 1 been mijn huid is opengebarsten en er nu een gat (gaatje) zit. Dat het aan het bloeden was had ik pas in de gaten toen er vlekken op mijn broek verschenen. Zwaluwstaartje er op en weer verder spelen. Spelen ja, met de kinderen op het klimrek. Daar ging het mis. Ben er toch iets te oud voor blijkbaar
Kreeg niet veel later nog een kopstoot op mijn kin. Toen zat ik op de wipkip met een kind.
Ben dus een beetje beurs nu
En beterschap voor Dolfje.
En Perzikje, ach Perzikje. Een dikke knuffel voor jou. Als je een x life een bakkie wil doen stuur je Sjoerd maar langs.
Ik heb bijna hetzelfde als jij op vanavond Blond. Als kind walgde ik van asperges, maar nu vind ik ze lekker.
Ik heb mijn schenen zo hard gestoten vandaag dat bij 1 been mijn huid is opengebarsten en er nu een gat (gaatje) zit. Dat het aan het bloeden was had ik pas in de gaten toen er vlekken op mijn broek verschenen. Zwaluwstaartje er op en weer verder spelen. Spelen ja, met de kinderen op het klimrek. Daar ging het mis. Ben er toch iets te oud voor blijkbaar
Kreeg niet veel later nog een kopstoot op mijn kin. Toen zat ik op de wipkip met een kind.
Ben dus een beetje beurs nu
maandag 24 april 2017 om 19:53
quote:dolfje schreef op 24 april 2017 @ 18:03:
[...]
[...]
maandag 24 april 2017 om 20:00
maandag 24 april 2017 om 20:00
maandag 24 april 2017 om 20:05
Hier kwam Sint Salaria vandaag en we aten asperges met tagliatelle en ham maar daar zit geen oorzakelijk verband tussen verder.
Ik word intussen bijna dagelijks gebeld door mijn moeder die denkt dat het dinsdag dan wel vrijdag is (al 25 jaar onze vaste beldagen). En hoewel ik natuurlijk weet dat ze er niks aan kan doen word ik er toch ibbel van
Dus nu zit meneer L gadgets te zoeken die heel groot dag en tijd aangeven
Ik word intussen bijna dagelijks gebeld door mijn moeder die denkt dat het dinsdag dan wel vrijdag is (al 25 jaar onze vaste beldagen). En hoewel ik natuurlijk weet dat ze er niks aan kan doen word ik er toch ibbel van
Dus nu zit meneer L gadgets te zoeken die heel groot dag en tijd aangeven
The owls are not what they seem