Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
quote:hollandstheemutsje schreef op 24 april 2017 @ 13:59:

Achter de bank waren toch sporen van bloed gevonden en in de kofferbak van de gehuurde auto???Ja en een lijkengeur in een kast, getraceerd door een hond die dode mensen opspoort.
quote:karin12345 schreef op 24 april 2017 @ 14:36:

[...]

Amaral komt wel degelijk met bewijzen die zijn theorie onderschrijven.Ik heb het boek ook gelezen en het is ook een verslag van het onderzoek. De vriendengroep van de Mc Canns blijft ook summier in informatie geven. Een getuige heeft een man in de avond met een slapend kind zien lopen. Leek veel op pa Mc Cann. Ook heb ik het stel nooit zien huilen of wat dan ook. Nog iets, hun huis is afbetaald door donaties voor onderzoek. Onderzoek wat hun stichting zou doen. Nooit iets uitgekomen. Allemaal verdachte dingen waarbij ik denk dat is net ff teveel van het foute. Plus dus de bloedsporen en lijkengeur.
quote:karin12345 schreef op 24 april 2017 @ 17:19:

Was er een kindermeisje bij ten tijde van de ontvoering???

Die kon niet op de kinderen passen?H et hotel had kindermeisjes maar alleen voor als de ouders zelf weggingen.Niet dag en nacht.
quote:ieneminnie schreef op 24 april 2017 @ 21:29:

Afgelopen vakantie toevallig in hetzelfde appartementencomplex een appartement gehuurd, vond het toch iets lugubers hebben en als ik het geweten had was ik ergens anders naar toe gegaan.

De bar/ voormalig restaurant lag mijn inziens te ver weg om het goed in de gaten te houden.

Van wat ik gelezen heb, aten ze ook weleens in een restaurant in het dorp en zijn ze door het appartementencomplex gebeld dat de kinderen aan het huilen waren. Onbegrijpelijk.Het vriendengroepje van doktoren at daar zowat elke avond terwijl de kinderen alleen in hun hotelkamer bleven al slapend.
quote:Aragog schreef op 24 april 2017 @ 23:53:

[...]

Volgens mij was de schuifdeur aan de zijkant niet eens op slot en gewoon van buitenaf te openen dus een valse sleutel oid zou niet nodig zijn geweest.

Mijn onderbuik zegt mij dat (een van) de ouders er iets mee te maken hebben. Dat ze overleden is (door een ongeluk ?) en toen verstopt.

Er waren zoveel rare dingen aan deze zaak. Telefoons die gewist waren van iedereen van het reisgezelschap bv. Dat doe je alleen als je iets te verbergen hebt is mijn mening.

Maar als ik zoiets gedaan zou hebben zou ik niet 10 jaar de publiciteit opgezocht hebben maar het langzaam hebben laten 'overwaaien' ...De Mc Canns krijgen aardig betaald door die stichting die ze hebben opgericht.
quote:Aragog schreef op 24 april 2017 @ 23:56:

[...]

Het is toch gebeurd in Portugal? Dan waren ze daar toch berecht? Toch niet in het land (Engeland) waar ze vandaan kwamen?De ouders zijn nooit berecht, niet eens stevig ondervraagd door de politie.
quote:karin12345 schreef op 25 april 2017 @ 00:35:

[...]

De ouders zijn nooit berecht, niet eens stevig ondervraagd door de politie.Ze zijn wel ondervraagd maar ze zeggen amper wat, iedereen van het groepje is erg zwijgzaam.
En zonder lijk is het moeilijk om de zaak rond te krijgen.
Bij alle verdwenen kindzaken worden altijd de ouders beschuldigd. Net zoals bij die zaak in Australie waarbij de baby werd meegesleurd door dingo's. Die moeder heeft zelfs maanden onterecht in de gevangenis gezeten en zowat heel Australie beschuldigde haar van moord op haar baby. Want in de auto lagen bloedsporen. Het stonk er naar lijken etc. Ook de parallel met corrupte politie kan worden getrokken bij diverse zaken. Verachtelijk vind ik het.
quote:liubi schreef op 25 april 2017 @ 00:40:

Bij alle verdwenen kindzaken worden altijd de ouders beschuldigd. Net zoals bij die zaak in Australie waarbij de baby werd meegesleurd door dingo's. Die moeder heeft zelfs maanden onterecht in de gevangenis gezeten en zowat heel Australie beschuldigde haar van moord op haar baby. Want in de auto lagen bloedsporen. Het stonk er naar lijken etc. Ook de parallel met corrupte politie kan worden getrokken bij diverse zaken. Verachtelijk vind ik het.Uhm, is daar ooit de waarheid boven water gekomen?
Oh door dingo's lees ik nu. Maar als een kind verdwijnt zal de politie altijd als eerste in de directe omgeving zoeken, dus dat is niet zo vreemd liubi.
quote:liubi schreef op 25 april 2017 @ 00:40:

Bij alle verdwenen kindzaken worden altijd de ouders beschuldigd. Net zoals bij die zaak in Australie waarbij de baby werd meegesleurd door dingo's. Die moeder heeft zelfs maanden onterecht in de gevangenis gezeten en zowat heel Australie beschuldigde haar van moord op haar baby. Want in de auto lagen bloedsporen. Het stonk er naar lijken etc. Ook de parallel met corrupte politie kan worden getrokken bij diverse zaken. Verachtelijk vind ik het.

Ga jij hier nou beweren, dat pa en ma McCann ten onrechte ervan verdacht worden meer te weten over hun dochters verdwijning?

Boek ook niet gelezen zeker?

Maar goed een dingo kunnen hier we de schuld niet geven in ieder geval, die hebben ze niet in Portugal.
quote:emmetje2 schreef op 25 april 2017 @ 00:41:

[...]

Uhm, is daar ooit de waarheid boven water gekomen?

Ja, in 2012. Terwijl dat gebeurde in 1980.

Het publiek blijft echter maar verdachtmakingen houden na al die jaren. Is dat nu nodig?? Er zijn echt verschrikkelijk veel hate- en lastersites over de familie McCann. Door gekkies werden zelfs ooit de andere kinderen als verdachte aan gemerkt. Echt.

[...]

Uhm, is daar ooit de waarheid boven water gekomen?https://nl.m.wikipedia.or ... ng_van_Azaria_Chamberlain

Het is bewezen geacht dat dingo's Hey kindje zouden hebben kunnen aangevallen en opgegeten hebben.

[...]

Uhm, is daar ooit de waarheid boven water gekomen?

Die ouders drongen zelf aan op verder gedegen onderzoek, ze werden gek van de verdenkingen die tegen hen geuit werden.

Officiele uitslag was: de baby is gedood door een dingo.
quote:liubi schreef op 25 april 2017 @ 00:47:

[...]

Het publiek blijft echter maar verdachtmakingen houden na al die jaren. Is dat nu nodig?? Er zijn echt verschrikkelijk veel hate- en lastersites over de familie McCann. Door gekkies werden zelfs ooit de andere kinderen als verdachte aan gemerkt. Echt.Gekkies heb je overal. Zelfs al zou een lief kuikentje een eigen website hebben, dan wordt dat schattige kuikentje ook dood gewenst door gekkies.
quote:liubi schreef op 25 april 2017 @ 00:47:

[...]

Het publiek blijft echter maar verdachtmakingen houden na al die jaren. Is dat nu nodig?? Er zijn echt verschrikkelijk veel hate- en lastersites over de familie McCann. Door gekkies werden zelfs ooit de andere kinderen als verdachte aan gemerkt. Echt.

Je kunt dat ene geval totaal niet vergelijken met de familie McCann.

Heb je het boek nou gelezen, dan zou je namelijk kunnen weten dat de verdachtmakingen tegen de ouders van Maddy wel degelijk hout snijden.
quote:karin12345 schreef op 25 april 2017 @ 00:53:

[...]

Je kunt dat ene geval totaal niet vergelijken met de familie McCann.

Heb je het boek nou gelezen, dan zou je namelijk kunnen weten dat de verdachtmakingen tegen de ouders van Maddy wel degelijk hout snijden.Je kan nooit het hele boek als waarheid aanzien. We weten het nl niet. Ik kijk en lees veel over deze zaak, dus niet alleen het boek. En dan nog , wat moet je serieus nemen en wat niet?
quote:emmetje2 schreef op 25 april 2017 @ 00:57:

[...]

Je kan nooit het hele boek als waarheid aanzien. We weten het nl niet. Ik kijk en lees veel over deze zaak, dus niet alleen het boek. En dan nog , wat moet je serieus nemen en wat niet?Euh weinig? De zaak is nu al jarenlang onopgelost waarom zou je al die niet officieel bewezen info serieus nemen? Mensen willen boeken, artikelen en info verkopen en dat kan want er is onvoldoende bewijs voor welke theorie dan ook dus inmiddels al jarenlange ruimte voor speculatie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:emmetje2 schreef op 25 april 2017 @ 00:57:

[...]

Je kan nooit het hele boek als waarheid aanzien. We weten het nl niet. Ik kijk en lees veel over deze zaak, dus niet alleen het boek. En dan nog , wat moet je serieus nemen en wat niet?

De man Amaral heeft een zeer gedegen boek geschreven over zijn onderzoek naar Maddy McCann.

Hij is zelfs zo eerlijk om toe te geven, dat hij en zijn collega's steken hebben laten vallen.

Ik vond het boek betrouwbaar genoeg om te durven stellen, dat er een stevige verdenking bestaat tegen de rol die de ouders gespeeld hebben.

We hoeven geen oplossing meer te verwachten.

Het zou dom zijn om te hopen dat de ouders nog ooit openheid van zaken gaan geven.

Die houden hun kaken stevig op elkaar.
Was er nou ook niet iets met een slaapmiddel dat Maddy had gehad? Misschien is ze daardoor wel overleden. Per ongeluk te veel gegeven ofzo?
Amaral was de politieinspecteur die er in het begin mee te maken had. Hij heeft alles wat ze onderzochten opgeschreven. Gewoon de politierapporten. En er klopt gewoon veel niet. Rare vrienden, rare ouders. Ze reageren niet normaal, willen geen vragen beantwoorden, zeggen dingen die bewezen niet kloppen, wissen telefoongegevens van die avond, etc.

Door een getuige is Gerry herkend terwijl hij met een slapend (dood) kind liep 's avonds laat maar er is niets mee gedaan.

Gelukkig zijn de Portugezen nog steeds niet klaar met de zaak.
quote:Aragog schreef op 24 april 2017 @ 23:53:

[...]

Volgens mij was de schuifdeur aan de zijkant niet eens op slot en gewoon van buitenaf te openen dus een valse sleutel oid zou niet nodig zijn geweest.

Mijn onderbuik zegt mij dat (een van) de ouders er iets mee te maken hebben. Dat ze overleden is (door een ongeluk ?) en toen verstopt.

Er waren zoveel rare dingen aan deze zaak. Telefoons die gewist waren van iedereen van het reisgezelschap bv. Dat doe je alleen als je iets te verbergen hebt is mijn mening.

Maar als ik zoiets gedaan zou hebben zou ik niet 10 jaar de publiciteit opgezocht hebben maar het langzaam hebben laten 'overwaaien' ...Vergeet niet dat zij goed vangen, zij krijgen heel veel geld vanuit allerlei giften om Maddy te zoeken. Nog steeds.
O mosterd....
quote:Aragog schreef op 25 april 2017 @ 02:14:

Was er nou ook niet iets met een slaapmiddel dat Maddy had gehad? Misschien is ze daardoor wel overleden. Per ongeluk te veel gegeven ofzo?Ja het gerucht gaat dat de ouders regelmatig slaapmiddelen gaven aan de kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven