Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 13:14:

[...]

Nee, ze gaan verder niet met me in gesprek.

Of anders gezegd: ze hebben geen enkele onderbouwing.Misschien zuigen ze die zgn reden wel gewoon uit hun duim
quote:Shiva- schreef op 25 april 2017 @ 13:53:

[...]

Misschien zuigen ze die zgn reden wel gewoon uit hun duimDat was nog niet in me opgekomen
Moi, ik heb dat topic gelezen en diegene die nu een perma heeft reageerde vanaf haar allereerste post provocerend, die was gewoon uit op een confrontatie met wie dan ook. De reacties die ik van jou, BGB en Kia heb gelezen gingen niet over de schreef. Dus die bannen slaan echt nergens op. Zeker niet op de gronden van provocatie en uitvechten vetes.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 13:08:

Schijnbaar heb ik hele erge dingen geschreven. Net als die andere twee.

Maar een concreet voorbeeld krijg ik niet en ook niet met wie ik de vete heb.Maar er staat toch altijd de reden in de mail die je krijgt. "Beste...je reactie word als onprettig ervaren (of 'op de man' of welke andere reden dan ook) en daarom krijg je een ban" en dan staat daar je desbetreffende reactie mee gequote, de reactie waarom je een ban kreeg.Jij weet het dan toch beter dan wij.

Ach, en je bent toch alweer terug. 24 uur?? Die zijn toch omgevlogen. Ik heb maar één keer een 24 uurs-ban gehad. Daarna liepen ze altijd in 'duur' op.
LOEP ME MAAR aub.
De rede was: het uitvechten van een privé vete (los van elkaar) en negatief off topic.
Ik heb geen quotes gekregen, er wel om gevraagd, maar ze gaan niet in gesprek.
en niet de desbetreffende reactie mee gemaild ?
LOEP ME MAAR aub.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 14:26:

[...]

Dat was nog niet in me opgekomen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben benieuwd welke argumenten BGB en Kia hebben gekregen m.b.t. hun ban.

Het komt allemaal zo knullig over, het modbeleid en de uitvoering ervan
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:missie_m schreef op 25 april 2017 @ 15:07:

en niet de desbetreffende reactie mee gemaild ?Nee.
quote:Alixane schreef op 25 april 2017 @ 15:30:

Ik ben benieuwd welke argumenten BGB en Kia hebben gekregen m.b.t. hun ban.

Het komt allemaal zo knullig over, het modbeleid en de uitvoering ervan Knullig modbeleid? Ze grepen wel meteen in nadat op 24 april 2017 om 14:07 iemand op het CM klaagde.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 25 april 2017 @ 15:41:

[...]

Knullig modbeleid? Ze grepen wel meteen in nadat op 24 april 2017 om 14:07 iemand op het CM klaagde. Oh.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 12:55:

Kia heeft hem ook om die reden begreep ik. En BGB dan vast ook.Hangt wellicht samen met het andere topic van die troll. Waarin het nog geen overduidelijke troll was. Daar hebben jullie drie volgens mij allemaal in gereageerd en ik niet. Ik zou echt niet weten waarom jullie drie anders een ban aangenaaid krijgen en ik niet.
Nee, het ging echt om wangedrag in dat topic.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 16:50:

Nee, het ging echt om wangedrag in dat topic.Wat triest.
ben je er in geluist door een troll?
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 16:50:

Nee, het ging echt om wangedrag in dat topic.

Maar heb je ooit in een ander topic samen met die gepermabande gepost en heeft zij het een persoonlijke vete genoemd?

Ken dat hele mens niet trouwens, maar kennelijk ging ze vaker over de schreef.
quote:lemoos2 schreef op 25 april 2017 @ 16:47:

[...]

Hangt wellicht samen met het andere topic van die troll. Waarin het nog geen overduidelijke troll was. Daar hebben jullie drie volgens mij allemaal in gereageerd en ik niet. Ik zou echt niet weten waarom jullie drie anders een ban aangenaaid krijgen en ik niet.En nu kennelijk nog niet, want volgens mij heeft die TO geen ban?
quote:S-Meds schreef op 25 april 2017 @ 17:13:

ben je er in geluist door een troll?Pssssst. Weed je het zeker?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 25 april 2017 @ 17:20:

[...]

En nu kennelijk nog niet, want volgens mij heeft die TO geen ban?Het was TO niet die op zoek was naar een vete
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 25 april 2017 @ 17:22:

[...]

Pssssst. Weed je het zeker?doe mij maar space cake
quote:Star schreef op 25 april 2017 @ 17:20:

[...]

En nu kennelijk nog niet, want volgens mij heeft die TO geen ban?Die TO heeft nu ook een permaban geloof ik (twee maandbannen, daarop gewezen in modtopic en toen omgezet naar een permaban). Maar het ging niet over die TO begrijp ik maar meer een lurker die schijnbaar tot diep in de nacht BGB, Kia en Moiren stalkt om ze te kunnen staffen.
De To was niet het probleem, maar een andere reageerder die zat te provoceren. En die heeft nu een perma.
quote:Star schreef op 25 april 2017 @ 17:18:

[...]

Maar heb je ooit in een ander topic samen met die gepermabande gepost en heeft zij het een persoonlijke vete genoemd?

Ken dat hele mens niet trouwens, maar kennelijk ging ze vaker over de schreef.Nee, nog nooit. Geen idee wie het is/was.
quote:S-Meds schreef op 25 april 2017 @ 17:13:

ben je er in geluist door een troll?Geen idee. Alleen zitten grappen met Kia en Bia.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven