Koude neus en slapen

26-04-2017 09:14 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond had ik t de hele avond koud en was doodmoe moe en werd maar niet warm. Naar bed, sokken aan want ijskoude voeten, dubbel dekbed want koud. Maar ik had ook n ijskoude neus en dan kan ik gewoon niet slapen. En hoe ik warm krijg? Ja geen idee dus. Wrijven helpt niet echt, neus onder dekbed krijg ik geen frisse lucht. Mijn man snapt er niks van, die slaapt gewoon altijd. Wie herkent dit en bovenal; wie heeft dé tip?
Een warme douche of een warm bad nemen voor je gaat slapen.
Ik ga dan met mijn hoofd onder de dekens liggen, maar met een klein gaatje zodat ik wel zuurstof krijg
En iets warms drinken, thee of (anijs) melk.
Ik herken dit, krijg het dan gewoon niet warm. Nadat ik alles geprobeerd heb, ochtendjas aan in bed, 2 pyjama's etc. heb ik een elektrische deken gekocht. ALs ik zo'n koude aanval heb, zet ik dat ding aan en ben ik binnen 10 minuten warm en kan die weer uit. Wondermiddel!
Overweeg een elektrische deken. Zeker als je het vaker koud hebt.

Misschien kun je er 1 krijgen die onafhankelijke stukken verwarmd zodat in een tweepersoonsbed alleen jouw deel verwarmd wordt bijv.

Ik denk niet dat je je neus warm kan krijgen als de rest van je lijf incl je voeten ijskoud zijn.

Succes
Koude neus, herkenbaar! Naast mijn voeten is dat het eerste wat koud wordt aan mij... heel naar.

Voor koude voeten loop ik nog een rondje of (ja heel erg) neem ik een kruik mee naar bed.

Van een koude neus lig ik meestal niet wakker. Maar wat helpt is idd een warme douche of iets warms drinken, en dan lekker even met je neus boven de damp hangen.
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 26 april 2017 @ 09:42:

Koude neus, herkenbaar! Naast mijn voeten is dat het eerste wat koud wordt aan mij... heel naar.

Voor koude voeten loop ik nog een rondje of (ja heel erg) neem ik een kruik mee naar bed.

Van een koude neus lig ik meestal niet wakker. Maar wat helpt is idd een warme douche of iets warms drinken, en dan lekker even met je neus boven de damp hangen.

Waarom is het erg om een kruik mee naar bed te nemen? Heerlijk toch?

Ik herken het ook, ik word ook wel eens wakker van een koude neus.

Eén van de redenen waarom ik in mijn slaapkamer altijd de verwarming aan heb staan, zodat het niet te koud is als ik naar bed ga.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Diep ademhalen als je in bed ligt. 4 tellen in en 7 tellen uit. Dan krijg je lekker veel zuurstof binnen en worden alle lichaamsdelen snel lekker warm. Bij mij helpt dat binnen een minuut.
Heel herkenbaar. Koude neus is lastig. Maar idd een warme douche helpt bij mij ook altijd. Zeker als ik het 's avonds al koud heb ga ik niet m'n bed in zonder eerst te douchen. En daarna slaap ik binnen 5 minuten.
Never judge a book by its cover.
Ik heb een pittenzak, die gaat een minuut in de magnetron en is dan lekker warm. Die leg ik serieus onder mijn hoofd/wang/het koude lichaamsdeel, en dan wordt het snel warm.
De kachel aan zetten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zitten goede tips tussen. Toch best gek dat je daar zelf dan niet op komt

Verwarming aan in de slaapkamer of elektrische deken vind ik niks, slaapkamer en bed wil ik graag koud. Lekker raam open altijd. Dus dat werkt niet mee. Hete thee is n goeie en die ademhaling tip ga ik ook proberen.

Douchen is ook lekker allleen dan lig he weet met nat haar in bed.
Badmuts. Serieus. Het staat belabberd, maar het helpt wel.

Met nat haar gaan slapen doe ik echt niet.
Never judge a book by its cover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven