Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen en mager koppie

05-04-2017 11:19 63 berichten
Hallo allemaal!

Op doktersadvies moet ik afvallen en dat lukt me aardig, maar nu zit ik met iets dat me erg tegenstaat en er voor zorgt dat ik eigenlijk niet meer wil afvallen dan tot nu toe. Mijn gezicht begint in te vallen en ik vind zelf dat dat er niet uitziet.

Wist eigenlijk al dat dat risico erin zat vanwege mijn leeftijd en heb altijd gezegd, liever een dikke togus dan een vervallen smoelwerk, maar nu is het dan zover.

Mijn vraag: Is er iets dat er voor zorgt dat ik wel af kan vallen maar mijn gezicht spaart? Zelf zat ik te denken aan weipoeder, maar weet niet zeker of dat wel het middel is dat daartegen helpt.

Wie weet het antwoord?
quote:Fluithaas schreef op 05 april 2017 @ 13:46:

[...]

Heb ik ook. Ik heb een gezond gewicht maar een plofkop en een onderkin alsof ik obees ben. Helaas.

Eerlijk gezegd is het vrij nieuw voor me dat een te mager gezicht ook een issue kan zijn . De enige mensen die ik ken wier gezicht ik wat te mager vind, zijn mensen die voor de rest ook héél mager zijn.

Of ik heb gewoon een ongezonde obsessie voor kaaklijnen Uiteindelijk heb ik wel ook een tijdje een te dun gezichtje gehad. Ik schrik een beetje als ik die foto's nu zie. Maar toen was ik overal te dun.
quote:Bucephela schreef op 05 april 2017 @ 13:48:

Kop of kont, dat hoorde ik wel eens zeggen. Dus of een leuk vol koppie met een te dikke kont, of een strak kontje met een ingevallen gezicht. You can't have it all, lijkt het. Of....soms moet je de natuur gewoon een handje helpen. Even langs een goede cosmetisch arts voor een paar cc fillers op strategische plekken (face, not ass ) en écht een wereld van verschil..... Da's mijn verhaal in het kort.

Of we accepteren gewoon dat het is wat het is en maken er het beste van zonder snij, knip, en plakwerk.

Ook de leeftijd spreekt mee bij Cateautje (en bij mij) en ik ga toch echt niet de rest van mijn leven tegen de zwaartekracht strijden hoor. Ik ben veel te blij dat ik mijn gezondheid terug heb. Echt eerste prioriteit voor mij.

Ik vind dat botox/fillergebeuren echt zo afstotelijk. Bij de meesten gaat het verder en verder en ze kunnen niet meer accepteren wie ze zijn. Linda de Mol is een zielig voorbeeld
quote:herfstappeltaart schreef op 05 april 2017 @ 14:13:

[...]

Of we accepteren gewoon dat het is wat het is en maken er het beste van zonder snij, knip, en plakwerk.

Ook de leeftijd spreekt mee bij Cateautje (en bij mij) en ik ga toch echt niet de rest van mijn leven tegen de zwaartekracht strijden hoor. Ik ben veel te blij dat ik mijn gezondheid terug heb. Echt eerste prioriteit voor mij.

Ik vind dat botox/fillergebeuren echt zo afstotelijk. Bij de meesten gaat het verder en verder en ze kunnen niet meer accepteren wie ze zijn. Linda de Mol is een zielig voorbeeldIs waar. Ik vul mijn smoel alleen maar met eten en drinken, dat moet het doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 05 april 2017 @ 12:24:

[...]

Dat is inderdaad niet gezegd, maar punt is dat als ik het uitprobeer en mijn gezicht valt wel helemaal in, dan krijg ik het nooit meer goed, niet op mijn leeftijd, dus daarom heb ik geen zin in een dergelijk experiment.

Je bedoelt het vast niet zo, maar hier lijkt het haast wel of je naar een excuus aan het zoeken bent om te stoppen met afvallen.

Joh, waarschijnlijk moet je gewoon wennen aan je nieuwe gezicht?
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 16:09
99.63% gewijzigd
quote:Bucephela schreef op 05 april 2017 @ 15:03:

[...]

Die afweging moet ieder voor zich maken, uiteraard. Linda de Mol vind ik nu niet echt een relevant voorbeeld. Die is dik én vol met fillers/botox, maar ook een publiek persoon die meer op uiterlijk wordt afgerekend dan de gemiddelde burger. En alls je al moeite hebt met matigen van je eetgedrag, is beginnen aan botox/fillers misschien niet zo'n best plan.

Botox wordt niet alleen gebruikt door vrouwen met het probleem van Cateautje maar ook door slanke vrouwen die moeite hebben met ouder worden en de zichtbare gevolgen daarvan.

Ik vind het nu eenmaal het mooiste om te proberen verzorgd, en zo charmant mogelijk ouder te worden.

Mijn grote voorbeeld is Sonja Barend. Ook een publiek persoon. Ze is een gerimpeld appeltje maar haar ogen sprankelen nog net zo als vroeger. Haar karakter en spirit spatten er vanaf. Haar kleding, makeup en sieraden geven haar een verzorgde look. Hippe leren jasjes, geen oubollig gedoe. Voor mij veel mooier dan welk strak getrokken bekkie dan ook.
quote:ainne schreef op 05 april 2017 @ 14:59:

[...]

Je bedoelt het vast niet zo, maar hier lijkt het haast wel of je naar een excuus aan het zoeken bent om te stoppen met afvallen.

Joh, waarschijnlijk moet je gewoon wennen aan je nieuwe gezicht?Laat het maar daar.
Heb ik ook gehad, veel gesport en afgevallen in het afgelopen jaar. Ben maarliefst 20 (!!) kilo afgevallen en zit sinds dien stukken beter in mijn vel: wel één nadeel namelijk dat ik inderdaad ook een ingevallen gezicht heb gekregen. Mensen die ik jaren niet heb gezien herkennen mij niet zo snel weer terug..

Ik kreeg van een vriendin de tip om eens langs te gaan bij een cosmetische kliniek om eens te kijken of fillers of andere injecatbels voor mij een optie zijn. Wat je veel ziet is dat dames van een bepaalde leeftijd hun wallen bijvoorbeeld laten vullen met fillers zodat ze er minder vermoeid uitzien. Maar stiekem vind ik dat nog wel een beetje eng, ik wil namelijk niet zo’n mislukt hollywood koppie! Je ziet zo vaak dat het misgaat??

Ik zie de kliniek van Dokter Frodo in Amsterdam veel voorbij komen. Ze schijnen super goed te zijn in het creëren van een heel erg natuurlijk resultaat en dat is precies wat ik zoek. Iemand ervaring mee??
Nee, daar begin ik niet aan. Wil wel gewoon puur natuur blijven.
quote:Alex1990 schreef op 26 april 2017 @ 15:03:

Heb ik ook gehad, veel gesport en afgevallen in het afgelopen jaar. Ben maarliefst 20 (!!) kilo afgevallen en zit sinds dien stukken beter in mijn vel: wel één nadeel namelijk dat ik inderdaad ook een ingevallen gezicht heb gekregen. Mensen die ik jaren niet heb gezien herkennen mij niet zo snel weer terug..

Ik kreeg van een vriendin de tip om eens langs te gaan bij een cosmetische kliniek om eens te kijken of fillers of andere injecatbels voor mij een optie zijn. Wat je veel ziet is dat dames van een bepaalde leeftijd hun wallen bijvoorbeeld laten vullen met fillers zodat ze er minder vermoeid uitzien. Maar stiekem vind ik dat nog wel een beetje eng, ik wil namelijk niet zo’n mislukt hollywood koppie! Je ziet zo vaak dat het misgaat??

Ik zie de kliniek van Dokter Frodo in Amsterdam veel voorbij komen. Ze schijnen super goed te zijn in het creëren van een heel erg natuurlijk resultaat en dat is precies wat ik zoek. Iemand ervaring mee??Een dokter die Frodo heet kan ik niet serieus nemen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik ben 54 kilo afgevallen en mijn gezicht was echt te mager. Het was echt lelijk. Vorig jaar heb een corrigerende operatie gehad en hebben ze meteen vet van mijn bovenbeen eruit gehaald via mijn mondhoeken in mijn wangen gespoten. De eerste 2 weken zag ik eruit als een volgespoten hamster maar het is uiteindelijk netjes geworden . Het klinkt misschien drastisch maar het werkt wel. En aangezien het lichaamseigen is kan het ook geen kwaad.
quote:mali30 schreef op 26 april 2017 @ 15:32:

[...]

Een dokter die Frodo heet kan ik niet serieus nemen.

Z'n assistent heet Sam.

Hallo Miepie.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven