Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Wat rot AV en Mollebol!

Dat zou inderdaad een heel korte LF zijn Mollebol, maar misschien dat je ovulatie test meerdere dagen positief uitsloeg?

Hoop dat jullie vakanties lekker zijn/waren en de blaasontstekingen weer over!

Florence, krijg je maandag een echo of is de afspraak bij vk voor iets anders?

Hier ben ik drie dagen over tijd, ik heb gisteren positief getest

Ik ga denk ik dit weekend nog een keer testen en dan volgende week vk bellen. Ben blij, maar het is erg onwerkelijk en ik ben ook heel erg bang dat het mis gaat: zo heb ik geen goede waarden, dacht ik zelfs geen eisprong te hebben gehad, en dan nu opeens zwanger.
Gefeliciteerd gettingeven! Was je al begonnen met de clomid? Of was dit nog even op de valreep?? Kan me je schrikreactie wel voorstellen.

Ben blij voor je, maar voelt ook een beetje rot, sorry... Gun het je echt hoor

De ovulatietest was maar 1 dag echt positief, twee dagen half zo donker. Dus nee, echt 8 dagen.

Dit is de eerste keer dat ik de eisprong vond. Omdat het dus pas na de zere borsten is, ik dacht altijd ervoor. Als ik naar het verloop van syptomen kijk, moet de LF vorige cyclus dan 10 dagen geweest zijn, niet lang maar wel iets langer dan nu.
Whaaaa, wat gaaf GettingEven! Gefeliciteerd met je positieve test.

Lijkt me ook heel bizar, om juist nu ineens een positieve test in handen te mogen hebben, maar het is jullie gelukt!

Mollebol, 8 dagen is kort.. maar het kan zijn dat je eisprong toch eerder geweest is?

Jammer dan bij jou ook je menstruatie is doorgebroken AV :( rond 9 klinkt echt super lang ook eh, bleegh!

Mijn menstruatie heeft nog niet doorgezet, wat ik echt super vreemd en vooral irritant vind! Maandag lichtroze met afvegen, meestal zet het dan na 2 dagen door. Afgelopen cyclus duurde het ook langer dan normaal, dinsdag begonnen en pas zaterdag echt rood bloedverlies. Geeeen idee wat dit zou kunnen betekenen en of ik er iets achter moet zoeken, maar het maakt me zo onzeker :(

Morgenochtend voor de zekerheid maar testen & anders afwachten.
Wauw GettingEven, dat is echt wel precies op de valreep! Gefeliciteerd!

@Pinquin, ook jij maakt het weer spannend zeg.

@Mollebol, misschien is er bij wijze van met innestelen iets mis gegaan?

Hier nog steeds geen NOD te bespeuren. Maak me lichtelijk (lees enorm)?druk????. Week over tijd en twee testen negatief. Heb nu wel zeurende buikpijn.
Yinthe en pinguin ik ga duimen voor jullie dat het iets positiefs betekent!

Pinguin, lijkt me niet dat ik een eisprong ruim voor mijn LH piek had. Helaas.

Yinthe, dat vroeg ik me ook af, maar lijkt wel erg op een normale menstruatie, lijkt me veel voor een innestelingsbloeding. Dus ik ga ervan uit dat dit gewoon ongesteld is.

Deze cyclus was dan 34 dagen, een week korter dan normaal.

voor de tabel: nieuwe NOD rond 3 juni, ronde 9
Ja precies, maar ik bedoel dat het dan mis is gegaan tijdens innesteling ofzo kan ook misschien?

Thanks! Ik heb er geen vertrouwen in hoor! Gezien Mn horrorble mood...
Yinthe, we kunnen elkaar de hand schudden dan. Ik weet door mijn ovutesten dat ik nu op dag 15 zit na mijn eisprong. Ik maak me er meer zorgen om dat er eventueel verklevingen zitten en dat dit de reden is dat mijn menstruatie verlaat is of wegblijft. Ik heb wel een aantal keren oud bloed afgeveegd, max 10 x denk ik vanaf dinsdag.. vreemd toch?

Mollebol, 8 dagen is niet perse TE kort toch? In ieder geval super jammer! Toch elke keer een super grote teleurstelling, zeker omdat je zo blij was je eisprong gevonden te hebben. Probeer lekker afleiding te zoeken & ook jij gewoon vol goede moed ronde 9 in!

(zijn er veel die deze ronde in gaan zeg! AV, jij en ook ik)
Gefeliciteerd getting even! Ik kan me je twijfels goed voorstelling. Ik zit zelf ook nog erg op de twijfel stoel omdat ik eerder al een miskraam heb gehad. Inderdaad gewoon even afwachten en over een paar dagen nog eens testen om te zien of hij donkerder is geworden.

Yinthe je kunt door allerlei dingen een afwijkende cyclus hebben. Antibiotica is er een van, verder kan stress de zaak beinvloeden en natuurlijk gebeurt het ook soms dat je spontaan geen eisprong hebt. Dan is je cyclus ook anders.

Pinguin je hebt wel vage klachten inderdaad. Zou ik ook een beetje van gaan twijfelen. Inderdaad misschien maar even testen en anders afwachten.

Mollebol het gebeurt soms gewoon dat je een keertje een korte cyclus hebt. Ik heb het een paar maanden terug gehad. Ik zit altijd op 27/28 dagen en toen was het ineens 24 dagen..ik heb ook een keer ineens 31 gehad. Je doet er helaas weinig aan.

Ik weet niet meer wie maar iemand vroeg wanneer de eerste echo is: volgende week woensdag. Ik heb eerst een echo en dan later op de dag een intake. Zondag zit ik op zeven weken.
Gefeliciteerd Gettingeven . Kan je niet al langer zwanger zijn? Bij een zwangerschap heb je geen eisprong. Maarja ze zeggen ook dat als je zwanger bent de ovulatietest vals positief kan zijn. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Spannend Marg hopelijk is alles goed. De tabel wordt korter komende week wat een goed teken is. Hopelijk kunnen er binnenkort nog meer meiden de tabel verlaten
Dank jullie meiden, het moet echt nog even landen.

Mollebol, ik snap dat het rot voelt. Zat héél kort terug nog in dezelfde situatie als jij, dus voel je er niet schuldig over want ik kan het me goed indenken

Mijn test van gisteren was al best duidelijk en uiteindelijk had ik later bij een echo nog gehoord van de arts dat ik wel een eisprong had gehad. Dus dat moet het lucky shot zijn geweest. Afwachten nog maar even.. Ook met Florence verhaal in gedachten ben in elk geval opgelucht dat ik nu niet aan de clomid hoef.

Vwb klachten: beetje pijnlijke borsten soms, beetje meer honger, that's it.

Yinthe en pinguïn, ik duim voor jullie! Ik heb zelf vaak voor mijn eisprong bloedverlies gehad, maar nooit erna. Vage vrouwenlijven ook!

Spannend marg, je echo!
Wel vreemd pinguin.. Misschien wel van innestelen. Maar als je vorige cyclus ook zo liep zou ik ook enorm twijfelen.

Marg ik vroeg dat, was het even kwijt. Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje en word je gerust gesteld.

De kortere cyclus geloof ik wel. Ik ben nog steeds vrij onregelmatig. Maar ik lees toch wel overal dat zwanger worden op zo'n korte LF lastiger is. Niet onmogelijk, maar lastiger. Ik vind het zelf wel tijd worden voor de dokter nu. Na de vakantie dan.
Snap je zorgen Mollebol. Zelf had ik vorig jaar steeds een korte LF maar lijkt het de laatste maanden wel langer te zijn. Dus denk dat je cyclus ook kan veranderen. Maar een bezoek aan de dokter kan zeker geen kwaad. Fijne vakantie nog hopelijk kan je er nog van genieten.
Gefeliciteerd Getting!!!

Hier veel geschreven zeg! Ik heb eigenlijk niets te melden. Zit op het eind van het wachtbankje. Als het niet raak is dan wordt volgende ronde ronde 20! Pfff
Ik ben gestopt met rondes tellen vanaf ronde 12, het raakt me echt als ik ga uitrekenen hoeveel rondes we al gehad hebben. Ga voor je duimen twilight.

Hier een week voor NOD maar geloof er deze maand echt niet in met maar 1 keer seks rond de eisprong. Maarja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Was gister trouwens ook op de vrijmarkt dus misschien ben ik je wel onbewust tegengekomen Marg
Op een memoblaadje in mijn telefoon typ ik altijd wanneer een nieuwe cyclus begint. Pfff is wel deprimerend om die lange lijst te zien....

Maar komt goed! Moet!

Je bent maar 1 goede keer nodig he Rosalie~!
Wat fijn voor je gettingeven van harte gefeliciteerd!
Ooh Gettingeven, gefeliciteerd!!! Gaan jullie het gelijk aan iemand vertellen, of houden jullie het eerst voor jullie zelf? Heel veel plezier en sterkte in deze spannende tijd, geniet ervan!

Wat een spannende dingen hier allemaal ineens zeg!

Ook wij gaan helaas de volgende ronde in. Het is me deze keer extra tegen gevallen, omdat ik me echt anders voelde dan anders. En daarbij ook nog eens een dag later ongesteld dan normaal, so I got my hopes up. Maar vanmiddag dan toch echt wat roze bloedverlies, en zo te voelen zet het door. Op naar ronde 8 voor ons.
Always count your blessings!
Gefeliciteerd GettingEven!!!! wat geweldig!! Ook echt goeie timing!!
Wat super Gettingeven!!! Van harte gefeliciteerd! inderdaad een hele goede timing, zo vlak voor de start van clomid. Geniet ervan!
Thanks dames, lief van jullie

Dreamer, we houden het nog even stil. Wordt niet gemakkelijk, ook niet met alle feestjes in aantocht, maar we zullen zien.

Verder denk ik ook bij ieder pijntje: Oh nee, het gaat mis! Dus wil het echt wel een aantal weken geven. Misschien dat ik het alleen mijn moeder vertel.

Wat rot dat voor jou weer een nieuwe ronde ingaat!

Emceetje, hoe gaat het met jou?

Het is jullie allemaal enorm gegund meiden, hoop dat mijn positieve test jullie ook weer wat hoop geeft...
Dreamer, voor jou ook een

Gettingeven: dan ben je je ineens heel bewust van alles wat je voelt he? Heb je al eens eerder een miskraam gehad?

Ik denk dat ik zelf ook het alleen met mijn directe familie zou delen (eentje gaat niet, zijn we te direct en hecht voor). Vrienden komt wel als ik er zelf een beetje vertrouwen in heb.

Voor wat betreft feestjes met drank: "ik ben op dieet" werkt bij mij altijd goed. Of "ik moet rijden".

Hier heb ik nog steeds lol in de vakantie hoor. We zijn met een groep familie. Vandaag gelukkig even geen drukke plannen gehad.

Het is wel gekke ongesteldheid. Normaal verlies ik best veel slijm en stolsels. Nu alleen heel vloeibaar helderrood bloed. Alsof je een sneetje hebt. Maar dan erg. Volgens mij is deze cyclus gewoon wat verstoord, heb ik besloten. Ik ga even niet panieken over mijn LF tot ik meerdere cyclussen met zekerheid een korte heb vastgesteld. Ik ga wel naar de dokter thuis, want we zijn een jaar bezig nu. En het duurt toch wel even voor je aan de beurt bent.
Wat gaaf gettingeven!!! gefeliciteerd!!!

Hier terug van vakantie en ook een rare ongesteldheid: al 8 dagen. Meestal is het 3 tot 5 dagen, dus ik ben het wel zat. Dus op vakantie ook geen sex waarmee je kinders maakt gehad. Wat wel relaxed was, is dat ik wel heb gedronken zonder me schuldig te voelen. Thuis drink ik nauwelijks maar op reis toch wel graag.

Ligt het aan de maand dat iedereen zijn menstruatie op de kop ligt ofzo???
Gettingeven: jaaaaaaaas!!!! Super

Snap dat het moet landen, maar dat het bij mij mis ging betekent niet dat het bij jou ook misgaat. Overigens ( om je gerust te stellen) ik had geen.pijntjes, ik had echt vettig pijn, veel erger dan een menstruatie kramp, dus je hebt het dan echt wel door.

Maandag inderdaad vk.om te kijken.of alles schoon is, heb er zelf eigenlijk wel vetrouwen in

Hoop gewoon dat ik snel ongesteld word en dan kan ik naar de volgende ronde, maar weet dus niet zeker wanneer dat is.
Nou eens idd dat dit een rare maand is. We zijn heel telepatisch ofzo?

Ik zit op dag 38....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven