Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 30 april 2017 om 15:37
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 15:36:
[...]
Ik niet. Ze zouden alleen zeikerds in een hele diepe kuil moeten gooien, met een neervallende rotswand.
[...]
Ik niet. Ze zouden alleen zeikerds in een hele diepe kuil moeten gooien, met een neervallende rotswand.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 april 2017 om 15:37
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 15:36:
[...]
Ik niet. Ze zouden alleen zeikerds in een hele diepe kuil moeten gooien, met een neervallende rotswand.Dan is er vandaag misschien een hausse aan zeikerds? Ben ik stiekem helemaal niet chagrijnig? Hmmm.
[...]
Ik niet. Ze zouden alleen zeikerds in een hele diepe kuil moeten gooien, met een neervallende rotswand.Dan is er vandaag misschien een hausse aan zeikerds? Ben ik stiekem helemaal niet chagrijnig? Hmmm.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 30 april 2017 om 15:39
zondag 30 april 2017 om 15:40
zondag 30 april 2017 om 15:40
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 15:38:
[...]
Inmiddels ben ik zeer psychisch ervaren. Het ligt echt aan de rest.Inderdaad ja.
[...]
Inmiddels ben ik zeer psychisch ervaren. Het ligt echt aan de rest.Inderdaad ja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 april 2017 om 15:41
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 15:40:
Ik heb ook al gelezen dat je je vrouw gewoon moet grijpen als ze geen zin heeft. En doorneuken.
En dat veel vrouwen dat blijkbaar geil vinden.
Een erwtje tandEpasta kan me niet zo boeien dan.
Al heb ik er wel al ingereageerd dat je ook fluoridevrije tandpasta kan kopen.Zo werkt het natuurlijk wel. Allemaal sletjes, die vrouwen.
Ik heb ook al gelezen dat je je vrouw gewoon moet grijpen als ze geen zin heeft. En doorneuken.
En dat veel vrouwen dat blijkbaar geil vinden.
Een erwtje tandEpasta kan me niet zo boeien dan.
Al heb ik er wel al ingereageerd dat je ook fluoridevrije tandpasta kan kopen.Zo werkt het natuurlijk wel. Allemaal sletjes, die vrouwen.
zondag 30 april 2017 om 15:44
zondag 30 april 2017 om 15:45
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 15:41:
[...]
Zo werkt het natuurlijk wel. Allemaal sletjes, die vrouwen.
Jij snapt er niks van.
Je moet wel tegenstribbelen, dat is extra geil.
Ik ben d'r echt van van de waps.
En eigenlijk nog meer van degenen die het afdoen als humor of er heel erg grappig mee doorgaan.
Maar dat zal aan mij, dikke vette aanstelster én pischaggrijnig, liggen.
[...]
Zo werkt het natuurlijk wel. Allemaal sletjes, die vrouwen.
Jij snapt er niks van.
En eigenlijk nog meer van degenen die het afdoen als humor of er heel erg grappig mee doorgaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 30 april 2017 om 15:47
quote:feow schreef op 30 april 2017 @ 15:45:
[...]
Jij snapt er niks van.
Wie zei dat dan?
Ik zit me ontzettend te ergeren aan de beperkte blik van iemand op een van de hoerenloperstopics. Niet eens beperkt, gewoon verwrongen.
[...]
Jij snapt er niks van.
Wie zei dat dan?
Ik zit me ontzettend te ergeren aan de beperkte blik van iemand op een van de hoerenloperstopics. Niet eens beperkt, gewoon verwrongen.
zondag 30 april 2017 om 15:51
quote:Dreamchild schreef op 30 april 2017 @ 15:47:
Dames dames, wij moeten gewoon de nuances begrijpen die sommige heren verzuimen op te schrijven! Snap dat dan
Ja en die hij later ook niet toevoegt als mensen vragen hoe hij dat in godesnaam bedoelde...maar juist nog verder gaan in dezelfde trant. Wel ineens in de ik vorm dan kan je hem niet aanspeken over wat hij zegt...
Ben zo blij dat ik niet zo'n engnek als partner heb. Maar goed die had ik dan ook meteen gedumpt of nooit wat mee begonnen.
Dames dames, wij moeten gewoon de nuances begrijpen die sommige heren verzuimen op te schrijven! Snap dat dan
Ja en die hij later ook niet toevoegt als mensen vragen hoe hij dat in godesnaam bedoelde...maar juist nog verder gaan in dezelfde trant. Wel ineens in de ik vorm dan kan je hem niet aanspeken over wat hij zegt...
Ben zo blij dat ik niet zo'n engnek als partner heb. Maar goed die had ik dan ook meteen gedumpt of nooit wat mee begonnen.
zondag 30 april 2017 om 16:03
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 15:51:
[...]
Ben zo blij dat ik niet zo'n engnek als partner heb. Maar goed die had ik dan ook meteen gedumpt of nooit wat mee begonnen.Die gaat hij ook never nooit niet krijgen. Of het moet zo'n gekochte zijn.
[...]
Ben zo blij dat ik niet zo'n engnek als partner heb. Maar goed die had ik dan ook meteen gedumpt of nooit wat mee begonnen.Die gaat hij ook never nooit niet krijgen. Of het moet zo'n gekochte zijn.