Uitgerekend 3de week april
woensdag 17 augustus 2016 om 10:08
NaamLeeftijd/partnerKindjeUDjongen/meisjeBijzonderhedenMHvdW29 / 292de (zoon van 13 mnd)21 apriljongen Zaphyra31 / 321ste23 aprilmeisje 1 april Eline geborenDoor8729 / 1ste25 aprilmeisje Olifantjes28 / 281ste17 apriljongen Marielle848431 / 2de (dochter 1,5 jaar)16 april Miezemuis39 / 406de (andere kids tussen 2 en 14 jaar)19 aprilmeisje Julia 19 april geboren Maki9322 / 271ste20 april Zonnestraal8829 / 2de (dochter 13 mnd)18 april april zoon geboren Tweety0124 / 271ste25 aprilKaatje 1431 / 311ste21 april mamastudentvrouw284de16 aprilmeisje
23 januari geboren
23 januari geboren
maandag 1 mei 2017 om 14:05
donderdag 4 mei 2017 om 05:51
Hier lukt het slapen in eigen bed ook echt niet. We proberen het steeds wel, maar hij slaapt veel beter tussen ons in. We blijven maar gewoon proberen in de hoop dat het gaat lukken. Het is bij de oudste ook goed gekomen dus ik maak me niet al te druk.
Sorry, helaas geen tips, alleen maar herkenning
Sorry, helaas geen tips, alleen maar herkenning
donderdag 4 mei 2017 om 07:48
Wennen allemaal hé meiden?
Hier verschilt het. Hij sliep vanaf dag 1 goed in z'n eigen bedje en ineens kwam hij afgelopen dagen om 4 uur en wou die alleen op ons slapen. Afgelopen nacht ging het weer super in eigen bedje. Geen tips hoor, denk gewoon geluk?
Denk zelf wel dat ik er maar gewoon van ga genieten als die op ons slaapt, het is maar zo'n korte periode en ze wennen er nu nog echt niet aan
Hier verschilt het. Hij sliep vanaf dag 1 goed in z'n eigen bedje en ineens kwam hij afgelopen dagen om 4 uur en wou die alleen op ons slapen. Afgelopen nacht ging het weer super in eigen bedje. Geen tips hoor, denk gewoon geluk?
Denk zelf wel dat ik er maar gewoon van ga genieten als die op ons slaapt, het is maar zo'n korte periode en ze wennen er nu nog echt niet aan
vrijdag 5 mei 2017 om 03:39
Hoi!
We proberen het elke avond, en gister avond is het gelukt
nu net een voeding gegeven en hoop dat het lukt haar nu terug te leggen.
Heb het gedaan met licht uit on de kamer, aan op de overloop, deur op kier zodat ik evengoed kan zien wat ik doe, bedje voorverwarmen met kruik. Beetje op arm in slaap laten vallen en erin gelegd
Klopt hoor, ik vond het ook niks erg dat ze bij ons lag, maar het is en blijft link vond ik, dus slaap zelf ook minder. En overdag red ze het ook prima! langzaam komen we er
Hebben jullie leuke/goede kraamzorg?/ik ben helemaal blij, straks laatste daggie alweer
We proberen het elke avond, en gister avond is het gelukt
Heb het gedaan met licht uit on de kamer, aan op de overloop, deur op kier zodat ik evengoed kan zien wat ik doe, bedje voorverwarmen met kruik. Beetje op arm in slaap laten vallen en erin gelegd
Klopt hoor, ik vond het ook niks erg dat ze bij ons lag, maar het is en blijft link vond ik, dus slaap zelf ook minder. En overdag red ze het ook prima! langzaam komen we er
Hebben jullie leuke/goede kraamzorg?/ik ben helemaal blij, straks laatste daggie alweer
zaterdag 6 mei 2017 om 01:43
Ik deed haar in het begin vaak in een omslagdoek zodat ze niet kon wapperen met haar handjes. Inbakeren mag hier eventueel pas nadat we de echo van haar heupjes hebben gehad. Zij moet deze omdat ik vroeger dysplasie had en een spreidbroekje droeg....
Slapen jullie kleintjes bij jullie op de kamer? Onze kraamzorg wilde dat bij ons wel, maar ze maakt nogal veel geluidjes in haar slaap dus lag de hele nacht wakker. Hebben toen de reiswieg waar ze in ligt in haar ledikantje gezet.
Slapen jullie kleintjes bij jullie op de kamer? Onze kraamzorg wilde dat bij ons wel, maar ze maakt nogal veel geluidjes in haar slaap dus lag de hele nacht wakker. Hebben toen de reiswieg waar ze in ligt in haar ledikantje gezet.
woensdag 10 mei 2017 om 08:08