Uitgerekend 3de week april

17-08-2016 10:08 431 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd/partnerKindjeUDjongen/meisjeBijzonderhedenMHvdW29 / 292de (zoon van 13 mnd)21 apriljongen Zaphyra31 / 321ste23 aprilmeisje 1 april Eline geborenDoor8729 / 1ste25 aprilmeisje Olifantjes28 / 281ste17 apriljongen Marielle848431 / 2de (dochter 1,5 jaar)16 april Miezemuis39 / 406de (andere kids tussen 2 en 14 jaar)19 aprilmeisje Julia 19 april geboren Maki9322 / 271ste20 april Zonnestraal8829 / 2de (dochter 13 mnd)18 april april zoon geboren Tweety0124 / 271ste25 aprilKaatje 1431 / 311ste21 april mamastudentvrouw284de16 aprilmeisje

23 januari geboren
Fijn dat ze al zo lang achter elkaar doorslaapt.

Hier is de kleine nog niet aan het doorslapen hoor. Hij is gewoon iedere drie uur wakker voor een voeding.

Hij slaapt trouwens gewoon nog bij ons op de kamer. Bij ons in bed zelfs, hij weigert in zijn eigen bed te slapen. Ik hoop dat dat tzt gaat veranderen.
Hoi meiden,

Hoe hebben jullie dat gedaan dat ze om de 3 uur komen? Ik zit hier echt wel om het uur overdag als het soms niet meer is...

Hoe hebben jullie dat aangeleerd gekregen?ik moest voeden op verzoek, maar vind dit zo nu en dan wel vervelend.

Snachts doet ze het prima een blok van 6 uur
Ey kaatje,

Hier overdag ook sinds een paar dagen drama om de 1,5 a 2 uur. Ik heb de verloskundige gebeld en ze vroeg welke fles ik gebruik ik gebruik dr brown's toen adviseerde ze om over te stappen op difrax omdat ze te hard moet werken om de dr brown leeg te krijgen en ze dan dus nog niet verzadigd is maar te moe om verder te drinken. Mijn schoonmoeder is nu een difrax fles halen om te kijken ofdat dat werkt. Ik hou jullie op de hoogte ofdat dat aanslaat.
Hoi Kaatje, wat vervelend dat je zoveel aan het voeden bent. Ik kan me voorstellen dat dat op gaat breken. Hier komt m'n zoon om de 4 uur. Hij slaapt tussen die tijd ook gemiddeld 2,5 / 3 uur, dat maakt het natuurlijk ook al gemakkelijker om er langer tussen te laten. Hoeveel slaapt jou kindje dan?
Hoi!

Ik geef borstvoeding maar ben vandaag aan het kolven/de fles geslagen, ik wil wel eens weten wat er in gaat...
Het breekt idd een beetje op, en het lijkt of ze dan nog steeds niet helemaal tevreden is.

Ik denk dat ze ook wel 2,5 @ 3 uur slaapt in de 4 uur. Maar valt vaak na de voeding in slaap. Tijdens de voeding (bij loslaten en opnieuw happen) ligt ze soms te slaan met haar armpjes, zweet in der nekje en is ze heel onrustig.

Wat doen jullie met je kindje gedurende de tijd dat ze wakker zijn? Zal ik haar te snel weer in bedje willen leggen?
Fijne Moederdag allemaal! Voor een aantal de eerste super leuk laat je allemaal lekker verwennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven