Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Goedemorgen deze morgen!

Nou hier gaat het een stuk beter! Mijn vriend is het wel gewend dat ik me zo nu en dan niet lekker voel, maar ik voel me altijd heel schuldig.

GIsterenavond lekker naar bed gegaan en toen begon het malen. Allemaal over het werk (we hebben een eigen zaak). Toen was ik stront chagerijnig en over mijn slaap heen. Mijn vriend kwam ook naar bed en kwam heel lief naast me liggen en ik maar brommen. Hebben we wel overgesproken alleen om zo'n moment valt er niet met mij te praten. Alles is negatief en ik voel me zo zwaar kut. Op een gegeven moment zijn we beide in slaap gevallen. Zonder ruzie hoor!

En vanmorgen voelde ik me zoveel beter. Heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven. Misschien moet ik het van mezelf accepteren dat ik af en toe niet zo leuk en aardig ben en me niet lekker voel.

Die buikpijn is waarschijnlijk toch echt mijn eisprong geweest, als ik ongesteld word weet ik het zeker. Nu heb ik alleen nog spierpijn in mijn buik en rug, waarschijnlijk van het aanspannen door de pijn. Ik ga morgen toch even langs de HA om dit met haar te bespreken.

Over 2,5 weken gaan we lekker naar LONDEN!!!!! Iemand weleens geweest?
Er komen idd weer wat lnl dagen aan, sssspannend! Ik voel me iig weer een stuk beter, zo goed als helemaal beter eigenlijk maar ben toch nog maar een dagje thuis gebleven en dan morgen er weer vol in! Niet dat het druk is op mn werk dus daarom had ik ook zoiets van; ik plak er nog maar een dagje aan... Pffff, de dagen duren zoooo lang als je weinig te doen hebt! Bij mij piekt dat altijd heel erg, of heel druk of geen kak te doen, hebben jullie daar ook last van?

Ok, vies praatje zo op de nog redelijk vroege morgen: afscheiding. Altijd weinig last van gehad maar nu kom ik toch af en toe iets raars tegen, het lijkt op afscheiding, alleen het is dikkig en hard en een beetje roze/bruin. Ik zal zo ook eens op internet lezen wat dit is, ik word er niet echt vrolijk van. Zal wel bij het ontpillen horen?

Aan iedereen die zich niet helemaal top voelt, een dikke . De winter zal hier vast zijn bijdrage aan leveren. Het moet maar weer snel lekker zomer worden. Maar dat duurt niet lang meer joh, als het eenmaal maart is, begint lekker de lente! Daar knapt een mens van op!

Ciao belle!
Aha, cervixslijm...

Raar, dan had ik mn vruchtbare periode dus pas afgelopen week en ik dacht zelf een dag of 5 eerder. Dan zal mn ongesteldheid ook wel wat later komen...
@Mariska79, wat lekker, naar London! Hartstikke gaaf zeg, ben er heel lang geleden wel eens geweest en vond het helemaal tof! Veel plezier, dat zal je vast en zeker goed doen!
@Akka, bij mij gaat de wekker om 6.30, ook ik vind dat véél te vroeg....

@Mariska, wij zijn met ons werk één dag in Londen geweest. Eigenlijk te kort, maar was wel heel leuk! Om 6 uur 's ochtends vliegen en dan 's avonds weer terug. Ik heb me echt verbaasd over hoe groot Harrods is, daar kan je gewoon verdwalen!!

Hoelang gaan jullie heen?
Hoi meiden,

Ik ben in december gestopt met de pil... dus afwachten maar!

Wij hebben nog geen kids, dus heel spannend allemaal...
Goeiemorgen meiden,

Zo jullie zijn druk aan het schrijven.. Leuk hoor..

Duurt nog even voor ik op iedereen kan reageren, maar ik lees op het moment wel alles mee om jullie te volgen en kijken wie wie is..

Ik ben wel vrij geduldig, wel enorm nieuwsgierig voor alles wat er gaat komen.. Hoelang het zal duren.. Enzo,

Een collegaatje van me is zwanger, en die is zoo enorm misselijk, ze geeft s'morgens over, en haar avond eten blijft ook niet binnen, lijkt me niet zo fijn.. Maar dat heb je niet voor het kiezen hè.. Hoe is het met jou? Nvdp?

Nou tot later, groetjes
@Futuremaman; toch ongesteld geworden helaas... Volgende maand beter!! Ben je er sip van of valt het wel mee?
@ugglover: Op mijn werk is het ook hollen of stil staan en geen peil op te trekken! Nu is het weer ff stilstaan waardoor ik veel mee kan schrijven op dit topic :-)

Zou graag een keer naar Londen willen..... Nog geen ervaringen dus......
Hi Jowellie, zeker spannend, we zijn er toch allemaal flink mee bezig... hahahaa... Zeker omdat het bij veel van ons ook de eerste is, je weet toch niet wat je te wachten staat!! Als je in de tabel wilt, geef je maar een gil, dan plak ik je erbij!
Hi Ugglover, gil gil.... plak me er maar bij, dat vind ik wel leuk!
Wij gaan 3 hele dagen. We vliegen vrijdagavond en dinsdagmorgen heel vroeg terug. Dus zijn we 3 hele dagen daar.

Mijn schoonmoeder heeft in Londen gewoond en gaat er vaak terug en praat ons binnenkort even bij, waar we heen moeten enzo. Ook hebben we een boekje van haar gekregen over Londen. Ik meot er alleen nog in beginnen hahahahha.

Mijn vriend is er ook al geweest (is ook een engelsman), maar dat is lang geleden. Ben heel benieuwd, toch het land van mijn schatje
Ik zit ook al aan aparte ideeen te denken hoe het mijn ouders en schoonouders te vertellen.

Zat zelf aan een boekje te denken idd voor opa en oma en voor mijn zus iets van tante. Heb ik ooit gezien in een boekenwinkel en altijd onthouden. Een mok bedrukken met voor de liefste opa/oma/tante/oom etc vind ik ook leuk.

Iets met de echo foto vind ik ook leuk maar voor die tijd heb ik het al verteld hahahaha.

Met kerst had ik mijn schoonmoeder een boekje gegeven voor het bijhouden van dingen van haar kleindochter. De zus van mijn vriend heeft al een dochtertje. En ze dacht dat het een hint was hahahaha. Nee dus, was echt voor mijn nichtje.

Zijn jullie close met je schoonfamilie? Ik echt heel erg! En ik hou ook heel veel van ze! Ben ik zo blij mee, want je hoort weleens verhalen!
Waar in Nederland wonen jullie eigenlijk?
@mariska: Leuke ideeen om het te vertellen! Tot de eerste echo ga ik ook niet wachten....Pffff... Duurt mij veel te lang

Ik wil het ook echt op een speciale manier vertellen.... Gelukkig heb ik nog even om daar over na te denken!

Ben niet zo close met mijn schoonfamilie.....Ik ben dus één van die verhalen.....;-)

Mijn schoonmoeder leeft helaas niet meer, zij is 10 jaar geleden overleden en mijn schoonvader woont in het buitenland en is een aparte egoistische man. Mijn liefje heeft een minimaal contact met hem. Ik probeer het contact wat er is wel in stand te houden.

Met de zusjes van mijn vriend hebben we een aardig contact maar het leeftijdsverschil tussen mijn vriend en zusjes is vrij groot dus ook dat contact verloopt niet atlijd even soepel. Er is vroeger veel gebeurd en dat laat natuurlijk zijn sporen na. Maar ik doe mijn best om alles zo gezellig mogelijk te houden! :-)

Hoe staan jullie eigenlijk tegen over Moeder voor Moeders??

En o ja, welkom Jowellie! Gezellig dat je mee komt schrijven!
@ yaelle2, dank je wel! Ik had al wel een beetje zitten lezen, maar sinds kort echt lid van het forum.

Wel goed van je, dat je het contact met je schoonfamilie in stand probeert te houden!

@ mariska; leuke ideeën allemaal, ik heb er ook wel over na zitten denken om als het ooit zover is, hoe ik het leuk kan brengen bij de families... Maar zover is het allemaal nog niet...

Ik heb ooit ook wel eens iets leuks gehoord; een boekje van oma en opa Pluis ( van nijntje) en over Pluis een sticker met de achternaam van je (schoon)ouders.
@akka: wij gaan naar egypte, wel eens geweest? het wordt voor mij de eerste keer daarzo, maar het schijnt prachtig te zijn. Maar inderdaad; mocht ik toch zwanger zijn dan toch maar niet duiken voor de zekerheid!

we hebben trouwens meer gemeen zag ik: allebei LNLdag a.s. maandag....spannend

hi jowellie! welkom

hoe oud ben je en wanneer moet je weer (liever niet dus) ongesteld worden?
Hey wat een leuke vragen!

@Mariska: ik ben brabander in hart en nieren. Woon in oost-brabant. (wel minpunt als brabo: ik haat carnaval!)

En wat betreft schoonfamilie: schatjes zijn het! Heb wel zo mijn strubbelingen gehad, maar eigenlijk heb ik het erg getroffen. Word zelf ook helemaal week als ik aan mijn schoonvader als opa denk... Schattig!

Ik vind het wel jammer voor je yaelle dat je minder contact hebt met je schoonouders. Wel met je eigen gezin van herkomst?

Ik ben zelf erg dankbaar dat ik het met mijn broers/ zussen/ aanhang/ etc goed kan vinden. Dat is niet vanzelfsprekend.

Moeders voor moeders is een goede zaak. Dat is toch met ochtendurine? Moet me er eens beter in verdiepen, maar als ik de kans krijg zal ik er denk ik wel aan mee werken.
Ik heb gelukkig ook heel goed contact met mn schoonouders! Ben ik heel erg blij mee. Helaas kan ik dit niet meer tegen mn moeder vertellen, zij is overleden toen ik 15 was... Mijn vader is na 10 hertrouwd met een heks (ik bespaar jullie de details) en sinds een jaar heb ik dus ook geen contact meer met hem. Zij weerhoudt hem ervan om zijn kinderen te zien en mijn vader heeft schijnbaar zo weinig ruggengraat dat hij het nog doet ook. Dit doet echt zo'n pijn! Maarja, ik ben gelukkig een sterk persoon en niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten. Ik heb wel 2 broers en 1 zus, maar 1 broer woont al jaren in Verweggistan en met andere broer en zus ga ik gelukkig wel heel goed om! Ik weet zeker dat mn zus zo hard gaat gillen als ze het hoort! Die gaat echt helemaal uit dr panty! En mn schoonouders zijn echt zulke schatten, mn schoonmoeder zat 2 weken geleden nog te vissen... Ik had moeite!!! Maar heb niks door laten schemeren, ze begon over een ouwe box op zolder en dat mn schoonvader die weg wilde gooien maar dat zij zoiets had van, nou, laten we hem nog ff bewaren, wie weet dat zoonlief... blalblalblaaaa, jullie kennen het vast wel! Het betere hengelwerk werd even tevoorschijn gehaald... haha...

Ik woon trouwens in "de Randstad"...

Moeder voor Moeders? Geen idee, kzal eens gaan googlen.

Ik ga nu ff een filmpie kijken, Perfume, the story of a murderer...
@jippiedepippie, ik ben 35jr (niet de jongste meer, maar ja, was de "ware" nog niet tegenkomen...) , en ik zou 21 feb weer ongesteld moeten worden... afwachten dus maar weer!

Ik las dat je naar egypte gaat, is erg mooi daar om te snorkelen en te duiken!

Vwb moeders voor moeders... ken ik eigenlijk niet, ik zal eens even gaan speuren op het net.
@Mariska, ik komt oorspronkelijk uit Friesland, maar woon sinds een half jaar in Groningen. Voel me nog wel 100% Fries hoor!

Ik kan op zich goed met mijn schoonouders, maar ik kon veel beter met mijn ex-schoonouders. Die waren namelijk een heel stuk jonger, daar gingen we zelfs ieder jaar mee op wintersport, supergezellig!!

De schoonouders die ik nu heb, zijn heel lief hoor, maar een middagje bij hun zitten is toch heel anders dan een middagje bij mijn vorige schoonouders. Ze zijn tegen de 70 (mijn vriend is een nakomeling) en mijn vorige schoonouders waren net 50 geweest, dat is toch een heel verschil hoor. Ik mis ze dan ook héél erg...

@Yaelle, Moeders voor Moeders heb ik nog nooit van gehoord

@Ugglover, Perfume heb ik ook gezien, op zich wel een leuke film, maar ik heb jaren geleden voor school het boek al gelezen. En over het algemeen zijn de boeken toch leuker dan de films
@Jowellie, ik ben ook al 33 hoor
Hallo allemaal!

Als eerste welkom Jowellie , gezellig dat je ook mee schrijft!

Hoe gaat het inmiddels met alle zieken? Alweer een beetje opgeknapt. En hoe gaat het met de enige mama in ons midden NvdPoes? Gaat het met jou alweer wat beter zodat je dit weekend lekker kunt genieten van jullie uitje? Ik hoop van wel in ieder geval. Zelf ben ik nog wel een beetje ziekies maar het gaat inmiddels weer een beetje de goede kant op gelukkig.

Maar wat wordt hier inderdaad veel geschreven zeg! Wel heel gezellig overigens begrijp me niet verkeerd .

Maar om even te antwoorden op een aantal vragen: ik woon net als Ugglover ook in de Randstad. Kom oorspronkelijk uit het Oosten van het land maar ben hier zeven jaar geleden naartoe verhuisd voor studie en om te gaan samenwonen met mijn skatje .

En de schoonouders: mijn schoonmoeder is echt een schat alleen haar man is een beetje een apart geval om het maar zo te zeggen (ik zal jullie de verdere details ook besparen). De vader van mijn vriend is overleden toen hij nog heel jong was en zijn moeder is een aantal jaren geleden hertrouwd met een andere man. Mijn vriend is niet zo dol op hem in ieder geval... ik probeer toch altijd het contact zo leuk mogelijk te laten verlopen. Schoonzus is ook echt een leuke meid! Die gaat echt helemaal uit haar dak als ze hoort dat ze een neefje of nichtje krijgt... ben nu al benieuwd naar haar gezicht haha. Verder heb ik een goede band met mijn beide ouders en zus... die zullen tegen die tijd ook zeer verrast zijn als ze horen dat we een kindje krijgen.

@Mariska: ik ben twee keer drie dagen in Londen geweest... is leuk hoor!! Lijkt me in jouw geval dubbelleuk omdat je vriend daar oorspronkelijk vandaan komt.

@Jowellie: ja dat boekje van opa en oma Pluis die bedoel ik ook!

@Ugglover: wat rot dat je je moeder zo jong al hebt verloren . Zeker nu je zwanger wilt worden zul je haar missen. In ieder geval heel veel sterkte meid .
Okee, hierbij de uitleg.......

Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen.

Uit de urine die Moeders voor Moeders inzamelt, wint NV Organon het hCG-hormoon. Dit verloopt via een ingewikkelde en kostbare procedure. Miljoenen liters urine leveren slechts een paar gram van het hormoon op. Vervolgens maken farmaceutische bedrijven van het hCG-hormoon een geneesmiddel dat deel uitmaakt van de behandeling van onvruchtbaarheid.

Waarom is deze urine nodig?

Tegenwoordig krijgt één op de zes paren te maken met verminderde vruchtbaarheid. Kunstmatige bevruchting kan voor hen de kans op zwangerschap doen toenemen. Bij dergelijke behandelingen maken artsen onder meer gebruik van geneesmiddelen die hCG bevatten (het zwangerschapshormoon 'humaan Chorion Gonadotrofine'). Dit hormoon kan uit de urine van zwangere vrouwen worden gehaald.

Het hCG-hormoon wordt door het lichaam in de eerste vier maanden van de zwangerschap in ruime mate aangemaakt. Het grootste deel verdwijnt via de urine. Met behulp van het hCG-hormoon wordt een geneesmiddel gemaakt dat de eisprong stimuleert.

Meer info op www.moedersvoormoeders.nl
Ik vind moeders voor moeders iets moois en denk ook zeker dat ik het ga doen als het zover is.

Misschien jullie ook?

(Kan wel ambassadeur worden van MvM )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven