Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 13:15
dinsdag 2 mei 2017 om 13:21
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 13:10:
Bewust openlijk kwetsen kan ik echt niet. Ik heb wel een weerwoord, maar zal nooit kwetsende dingen zeggen. Dan negeer ik mensen liever compleet. Passief agressief...is denk ik net zo kwetsend.
Irl doe ik dat dan. Hier kan je iemand al heel snel onbedoeld kwetsen.Lekker dan.
Bewust openlijk kwetsen kan ik echt niet. Ik heb wel een weerwoord, maar zal nooit kwetsende dingen zeggen. Dan negeer ik mensen liever compleet. Passief agressief...is denk ik net zo kwetsend.
Irl doe ik dat dan. Hier kan je iemand al heel snel onbedoeld kwetsen.Lekker dan.
dinsdag 2 mei 2017 om 13:26
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 18:40:
[...]
Stel je voor dat missie m het op jou heeft voorzien en een appgroep heeft met een stuk of 10 gelijkgestemden.
En die hebben dan een slechte dag, loepen je en op ieder ding dat je post een zuigreactie.
Of het nou op de kinderpijler is of op de woon pijler, maakt niet uit.
Dat idee was het een tijdje.
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.En deze post heb ik OOK gestaft wegens valse verdachtmakingen. Je hebt nooit last van me gehad, je weet dat ik het niet doe, ik heb geen app en geen FB, en toch haal je mijn naam hierboven aan alsof ik zoiets zou doen. Gelijkgestemden? Wat zijn dat? Is dat een groepje? Ik ben tégen discriminatie en tegen racisme (van alle kleuren en alle groepen) en toch worden mijn woorden de verkeerde kant uitgetrokken en word ik beschuldig als of ik zo ben.
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 19:43:
[...]
Nee niet van haar, meer van dergelijk gedrag en dan van een aantal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms best leuke gesprekjes met haar kon hebben.
[...]
Stel je voor dat missie m het op jou heeft voorzien en een appgroep heeft met een stuk of 10 gelijkgestemden.
En die hebben dan een slechte dag, loepen je en op ieder ding dat je post een zuigreactie.
Of het nou op de kinderpijler is of op de woon pijler, maakt niet uit.
Dat idee was het een tijdje.
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.En deze post heb ik OOK gestaft wegens valse verdachtmakingen. Je hebt nooit last van me gehad, je weet dat ik het niet doe, ik heb geen app en geen FB, en toch haal je mijn naam hierboven aan alsof ik zoiets zou doen. Gelijkgestemden? Wat zijn dat? Is dat een groepje? Ik ben tégen discriminatie en tegen racisme (van alle kleuren en alle groepen) en toch worden mijn woorden de verkeerde kant uitgetrokken en word ik beschuldig als of ik zo ben.
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 19:43:
[...]
Nee niet van haar, meer van dergelijk gedrag en dan van een aantal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms best leuke gesprekjes met haar kon hebben.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 2 mei 2017 om 13:30
quote:missie_m schreef op 02 mei 2017 @ 13:26:
[...]
En deze post heb ik OOK gestaft wegens valse verdachtmakingen. Je hebt nooit last van me gehad, je weet dat ik het niet doe, ik heb geen app en geen FB, en toch haal je mijn naam hierboven aan alsof ik zoiets zou doen. Gelijkgestemden? Wat zijn dat? Is dat een groepje? Ik ben tégen discriminatie en tegen racisme (van alle kleuren en alle groepen) en toch worden mijn woorden de verkeerde kant uitgetrokken en word ik beschuldig als of ik zo ben.
[...]
Er staat Stel je voor dat, bij wijze van spreken dus. Het is een voorbeeld.
[...]
En deze post heb ik OOK gestaft wegens valse verdachtmakingen. Je hebt nooit last van me gehad, je weet dat ik het niet doe, ik heb geen app en geen FB, en toch haal je mijn naam hierboven aan alsof ik zoiets zou doen. Gelijkgestemden? Wat zijn dat? Is dat een groepje? Ik ben tégen discriminatie en tegen racisme (van alle kleuren en alle groepen) en toch worden mijn woorden de verkeerde kant uitgetrokken en word ik beschuldig als of ik zo ben.
[...]
Er staat Stel je voor dat, bij wijze van spreken dus. Het is een voorbeeld.
dinsdag 2 mei 2017 om 13:32
Maar @missie, je weet nu dat @HetGroepje jou niet bedoelde en ik denk niet dat ze bewust jouw naam gekozen heeft.
Je zou er ook voor kunnen kiezen haar te vragen jouw naam weg te halen, erbij te schrijven dat het maar een voorbeeld is en dat ze iedere andere naam er had kunnen neerzetten.
Je zou er ook voor kunnen kiezen haar te vragen jouw naam weg te halen, erbij te schrijven dat het maar een voorbeeld is en dat ze iedere andere naam er had kunnen neerzetten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 2 mei 2017 om 13:38
quote:_Inkie_ schreef op 02 mei 2017 @ 13:30:
[...]
Er staat Stel je voor dat, bij wijze van spreken dus. Het is een voorbeeld. Een voorbeeld dat verkeerd opgevat kan worden, zoals @Lady-Voldemort deed. Aan haar (LV's )reactie te lezen, dacht zij wel dat missie-m echt bedoeld werd.
[...]
Er staat Stel je voor dat, bij wijze van spreken dus. Het is een voorbeeld. Een voorbeeld dat verkeerd opgevat kan worden, zoals @Lady-Voldemort deed. Aan haar (LV's )reactie te lezen, dacht zij wel dat missie-m echt bedoeld werd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 2 mei 2017 om 13:38
quote:missie_m schreef op 02 mei 2017 @ 13:26:
[...]
[...]
Nou, dat zullen we dan wel merken, wat dat staffen oplevert.
Je kunt toch niet ontkennen dat je best vasthoudend bent in het consequent aan de kaak stellen van wat jou niet bevalt aan mede forummers.
Een topic is gewoon aanleiding om weer te gaan multi quoten en dan weer op de persoon te diskwalificeren, en deze mensen reageren vaak niet eens op je. Dus het is erg eenzijdig.
Omdat je op dit vlak nogal eh negatief opvalt op het moment nam ik jouw gedrag naar anderen als voorbeeld.
Er zijn er meer die dit deden, dat elke keer aanslaan op bepaalde forummers, en dat is gewoon irritant.
Ik vond jou bijvoorbeeld in sommige gesprekken best ok.
Alleen dit vind ik dus niet prettig.
[...]
[...]
Je kunt toch niet ontkennen dat je best vasthoudend bent in het consequent aan de kaak stellen van wat jou niet bevalt aan mede forummers.
Een topic is gewoon aanleiding om weer te gaan multi quoten en dan weer op de persoon te diskwalificeren, en deze mensen reageren vaak niet eens op je. Dus het is erg eenzijdig.
Omdat je op dit vlak nogal eh negatief opvalt op het moment nam ik jouw gedrag naar anderen als voorbeeld.
Er zijn er meer die dit deden, dat elke keer aanslaan op bepaalde forummers, en dat is gewoon irritant.
dinsdag 2 mei 2017 om 13:43
quote:doornroosje9 schreef op 02 mei 2017 @ 13:36:
Missie, ze schrijft letterlijk dat het niet van jou kwam. En dat ze leuke gesprekken met jou kan hebben. Snap je nu echt niet dat oa dit de reden is dat sommigen een beetje moe van jou worden?Moest wel naar gevraagd worden toch?
Missie, ze schrijft letterlijk dat het niet van jou kwam. En dat ze leuke gesprekken met jou kan hebben. Snap je nu echt niet dat oa dit de reden is dat sommigen een beetje moe van jou worden?Moest wel naar gevraagd worden toch?
dinsdag 2 mei 2017 om 13:53
quote:Het-groepje schreef op 02 mei 2017 @ 13:38:
[...]
Wat bedoel je nu eigenlijk? Je had het over situaties als
voorzien hebben op
gelijkgestemden in een appgroepje
op iedere post een zuigreactie
pb's en vervelende berichten op social media
[...]
Wat bedoel je nu eigenlijk? Je had het over situaties als
voorzien hebben op
gelijkgestemden in een appgroepje
op iedere post een zuigreactie
pb's en vervelende berichten op social media