Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 17:10
quote:_Inkie_ schreef op 02 mei 2017 @ 17:05:
En dan het Groepje ook nog staffen terwijl ze er zelf nota bene de quote bijzet waarin het Groepje zegt dat ze niet specifiek missie bedoelt.
Hoe van de pot gerukt ben je dan?Nog een bewijs dat er door de moderators niet wordt gelezen maar men soms blindelings op het stafje reageert.
En dan het Groepje ook nog staffen terwijl ze er zelf nota bene de quote bijzet waarin het Groepje zegt dat ze niet specifiek missie bedoelt.
Hoe van de pot gerukt ben je dan?Nog een bewijs dat er door de moderators niet wordt gelezen maar men soms blindelings op het stafje reageert.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 2 mei 2017 om 17:12
quote:simbalabimba schreef op 02 mei 2017 @ 17:07:
Je kunt idd iemand persoonlijk aanspreken... in de hoop dat er geen sneeuwbaleffekt ontstaat.
Je kunt het ook nalaten om negatief commentaar te geven, wat je op andere topics ook niet zou doen ( en dat niet toegestaan is).
Net zo goed als je het kunt laten om kreten als ***wijf en blauwe draak te gebruiken.Roomser dan de paus...
Je kunt idd iemand persoonlijk aanspreken... in de hoop dat er geen sneeuwbaleffekt ontstaat.
Je kunt het ook nalaten om negatief commentaar te geven, wat je op andere topics ook niet zou doen ( en dat niet toegestaan is).
Net zo goed als je het kunt laten om kreten als ***wijf en blauwe draak te gebruiken.Roomser dan de paus...
dinsdag 2 mei 2017 om 17:15
quote:Alixane schreef op 02 mei 2017 @ 17:10:
[...]
Nog een bewijs dat er door de moderators niet wordt gelezen maar men soms blindelings op het stafje reageert.Kan er niemand een printscreen maken en dat dan in het modtopic zetten oid ? Of in dat speciale topic wat er nu is ?
[...]
Nog een bewijs dat er door de moderators niet wordt gelezen maar men soms blindelings op het stafje reageert.Kan er niemand een printscreen maken en dat dan in het modtopic zetten oid ? Of in dat speciale topic wat er nu is ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 2 mei 2017 om 17:17
dinsdag 2 mei 2017 om 17:20
Gloeiende gloeiende. Wat gebeurt hier allemaal? Niet te geloven. De 'laten we transparant zijn' van gisteren is naar de annalen verwezen en moet zo snel mogelijk vergeten worden voor er teveel opstandelingen zijn? Dus met harde hand terug naar af.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 2 mei 2017 om 17:23
dinsdag 2 mei 2017 om 17:24
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 mei 2017 @ 17:23:
Zal ik een leuk muziekje opzetten?
https://www.youtube.com/watch?v=hamKl-su8PEJij bent..................
Zal ik een leuk muziekje opzetten?
https://www.youtube.com/watch?v=hamKl-su8PEJij bent..................
dinsdag 2 mei 2017 om 17:24
dinsdag 2 mei 2017 om 17:30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 17:09:
[...]
Nou, begin jij eens dan. Doe ik allang.
En als ik iemand niet aanspreek: heb ik 't niet gezien/is het me de moeite niet waard/anders.
[...]
Nou, begin jij eens dan. Doe ik allang.
En als ik iemand niet aanspreek: heb ik 't niet gezien/is het me de moeite niet waard/anders.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 2 mei 2017 om 17:34
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 17:09:
[...]
Ik geloof mijn ogen niet. En LV vertelt de fokking truth, de blauwe staft en LV op de bank.
Ik ken meerdere verhalen van stalkende blauwe letters.Ja maar is niet waahaar hoor. Dat zien wij allemaal verkeerd. We lezen niet goed
[...]
Ik geloof mijn ogen niet. En LV vertelt de fokking truth, de blauwe staft en LV op de bank.
Ik ken meerdere verhalen van stalkende blauwe letters.Ja maar is niet waahaar hoor. Dat zien wij allemaal verkeerd. We lezen niet goed
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 17:34
quote:Star schreef op 02 mei 2017 @ 17:30:
[...]
Kom, we gaan daar toch niet verbaasd over doen hè? Het was niet echt heul aardig en netjes geformuleerd
[...]
Kom, we gaan daar toch niet verbaasd over doen hè? Het was niet echt heul aardig en netjes geformuleerd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.