Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja er kan een hoop Sim
Als het niet is toegestaan dan staf je toch lekker?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 17:09:

[...]

Nou, begin jij eens dan.Sim praat liever in de derde persoon.
quote:_Inkie_ schreef op 02 mei 2017 @ 17:05:

En dan het Groepje ook nog staffen terwijl ze er zelf nota bene de quote bijzet waarin het Groepje zegt dat ze niet specifiek missie bedoelt.

Hoe van de pot gerukt ben je dan?Nog een bewijs dat er door de moderators niet wordt gelezen maar men soms blindelings op het stafje reageert.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:simbalabimba schreef op 02 mei 2017 @ 17:07:

Je kunt idd iemand persoonlijk aanspreken... in de hoop dat er geen sneeuwbaleffekt ontstaat.

Je kunt het ook nalaten om negatief commentaar te geven, wat je op andere topics ook niet zou doen ( en dat niet toegestaan is).

Net zo goed als je het kunt laten om kreten als ***wijf en blauwe draak te gebruiken.Roomser dan de paus...
quote:Alixane schreef op 02 mei 2017 @ 17:10:

[...]

Nog een bewijs dat er door de moderators niet wordt gelezen maar men soms blindelings op het stafje reageert.Kan er niemand een printscreen maken en dat dan in het modtopic zetten oid ? Of in dat speciale topic wat er nu is ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:broekrok schreef op 02 mei 2017 @ 16:09:

[...]Broek je bent gewist!
Ze moeten dat hele staffen afschaffen.

Kinderachtig gedoe.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 17:15:

[...]

Kan er niemand een printscreen maken en dat dan in het modtopic zetten oid ? Of in dat speciale topic wat er nu is ?Een printscreen waarvan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Jonari schreef op 02 mei 2017 @ 17:16:

Kinderachtig gedoe.Precies. Ondanks al onze tips van ervaren forummers wordt er niets op uit gedaan.
quote:Alixane schreef op 02 mei 2017 @ 17:17:

[...]

Een printscreen waarvan?Van de opmerkingen dat anderen het ook zo ervaren hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Jonari schreef op 02 mei 2017 @ 17:16:

Kinderachtig gedoe.Als dat zou kunnen. Ik vind het een kleutergedrag, niet te geloven. Volwassen-vrouwen-onwaardig!
quote:_Inkie_ schreef op 02 mei 2017 @ 17:16:

[...]

Broek je bent gewist! Zal ook wel een waarschuwing aan de broekrok hebben.
Gloeiende gloeiende. Wat gebeurt hier allemaal? Niet te geloven. De 'laten we transparant zijn' van gisteren is naar de annalen verwezen en moet zo snel mogelijk vergeten worden voor er teveel opstandelingen zijn? Dus met harde hand terug naar af.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zal ik een leuk muziekje opzetten?

https://www.youtube.com/watch?v=hamKl-su8PE
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 mei 2017 @ 17:23:

Zal ik een leuk muziekje opzetten?

https://www.youtube.com/watch?v=hamKl-su8PEJij bent..................
De laatste 2 dagen gaan me weer eens de ogen verder open. Je kunt van het groepje, wie er momenteel dan ook inzitten zeggen wat je wilt, maar nooit achterbaks en met open vizier.

Dat ik net lees dat een bepaalde forummer anderen achtervolgt met oproep tot staffen hier op het forum. Werkelijk!
Iemand had gisteren de suggestie om het staffen in te perken. 1 staf per maand oid. Goed plan! Dan haalt zo'n mod de zuigerts er wel uit mag ik toch hopen.
quote:Jane-Ice schreef op 02 mei 2017 @ 16:12:

Dat is lullig voor LV.Heb nu spijt van die hele post, alleen daarom.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 17:09:

[...]

Nou, begin jij eens dan. Doe ik allang.

En als ik iemand niet aanspreek: heb ik 't niet gezien/is het me de moeite niet waard/anders.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:_Inkie_ schreef op 02 mei 2017 @ 17:16:

[...]

Broek je bent gewist! Kom, we gaan daar toch niet verbaasd over doen hè? Het was niet echt heul aardig en netjes geformuleerd
quote:Het-groepje schreef op 02 mei 2017 @ 17:29:

[...]

Heb nu spijt van die hele post, alleen daarom.Niet doen. LV kan meelezen en bewaart haar opmerkingen wel voor over 47 en een half uur. En zo worden haar ramen ook een keer schoon.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 17:09:

[...]

Ik geloof mijn ogen niet. En LV vertelt de fokking truth, de blauwe staft en LV op de bank.

Ik ken meerdere verhalen van stalkende blauwe letters.Ja maar is niet waahaar hoor. Dat zien wij allemaal verkeerd. We lezen niet goed
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Star schreef op 02 mei 2017 @ 17:30:

[...]

Kom, we gaan daar toch niet verbaasd over doen hè? Het was niet echt heul aardig en netjes geformuleerd

Maar heel raak

Broekie!

Snel weer wijnen en bieren!
quote:Star schreef op 02 mei 2017 @ 17:30:

[...]

Kom, we gaan daar toch niet verbaasd over doen hè? Het was niet echt heul aardig en netjes geformuleerd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven