Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 20:06
quote:Solomio schreef op 02 mei 2017 @ 20:00:
Ik ben dus tokkie.
Altijd al gedacht eigenlijk.Welk kinderzitje heb jij op je roze scooter Solo? En passen ze daar nog beiden in of hangt er 1 met een skeatboard aan een touw achter de scooter?
Ik ben dus tokkie.
Altijd al gedacht eigenlijk.Welk kinderzitje heb jij op je roze scooter Solo? En passen ze daar nog beiden in of hangt er 1 met een skeatboard aan een touw achter de scooter?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 2 mei 2017 om 20:11
quote:vrouwjagersma schreef op 02 mei 2017 @ 19:40:
[...]
Gewoon eten ook. Afhaalchinees, bijvoorbeeld, of spaggheroni. Allemaal tokkie. Ik wist het niet, maar dat is dus zo.
Tv kijken ook.
Überhaupt een tv in je woonkamer.
Je zet iets aan op je oude laptop (want niet geïnteresseerd in gadgets maar wel in boeken) voor de kinderen in uiterste nood.
En er was een stroming die tegen een bank was. Maar die is uitgestorven.
Al mag je geen hoekbank.
Alleen een designbank die je moet hebben gevonden op straat, of bij een tweedehandswinkel die niet weet wat ze verkopen en bijna niks vroegen.
Het luistert nauw.
[...]
Gewoon eten ook. Afhaalchinees, bijvoorbeeld, of spaggheroni. Allemaal tokkie. Ik wist het niet, maar dat is dus zo.
Tv kijken ook.
Je zet iets aan op je oude laptop (want niet geïnteresseerd in gadgets maar wel in boeken) voor de kinderen in uiterste nood.
Al mag je geen hoekbank.
Alleen een designbank die je moet hebben gevonden op straat, of bij een tweedehandswinkel die niet weet wat ze verkopen en bijna niks vroegen.
Het luistert nauw.
dinsdag 2 mei 2017 om 20:12
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 19:41:
[...]
Dat is heel logisch.
Ik zal het in jip&janneketaal uitleggen.
Zonder stokkie wordt de a een o.
Mensen gooien de hele tijd stokkies weg van/voor hondjes.
En takkie is de hond van Jip en Janneke.
Dus.En Takkie is een tekkel die worden vaak vergeleken met een frikandel of knakworst. En dat wordt door sommigen gezien als Tokkievoedsel. Het is allemaal met elkaar verweven.
[...]
Dat is heel logisch.
Ik zal het in jip&janneketaal uitleggen.
Zonder stokkie wordt de a een o.
Mensen gooien de hele tijd stokkies weg van/voor hondjes.
En takkie is de hond van Jip en Janneke.
Dus.En Takkie is een tekkel die worden vaak vergeleken met een frikandel of knakworst. En dat wordt door sommigen gezien als Tokkievoedsel. Het is allemaal met elkaar verweven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 20:13
quote:Het-groepje schreef op 02 mei 2017 @ 20:11:
[...]
Tv kijken ook.
Al mag je geen hoekbank.
Het luistert nauw.
Scherp!
[...]
Tv kijken ook.
Al mag je geen hoekbank.
Het luistert nauw.
Scherp!
quote:Het-groepje schreef op 02 mei 2017 @ 20:11:
[...]
Tv kijken ook.
Al mag je geen hoekbank.
Het luistert nauw.Ingewikkeld. Ik sla de plank mis dus op vele vlakken
[...]
Tv kijken ook.
Al mag je geen hoekbank.
Het luistert nauw.Ingewikkeld. Ik sla de plank mis dus op vele vlakken
quote:Oudblond schreef op 02 mei 2017 @ 20:06:
[...]
Welk kinderzitje heb jij op je roze scooter Solo? En passen ze daar nog beiden in of hangt er 1 met een skeatboard aan een touw achter de scooter? Als echte tokkie heb ik mijn kinderen uiteraard nooit in een kinderzitje op de scooter gehad. Ze zaten gewoon voor mij op het zadel.
[...]
Welk kinderzitje heb jij op je roze scooter Solo? En passen ze daar nog beiden in of hangt er 1 met een skeatboard aan een touw achter de scooter? Als echte tokkie heb ik mijn kinderen uiteraard nooit in een kinderzitje op de scooter gehad. Ze zaten gewoon voor mij op het zadel.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 2 mei 2017 om 20:14
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 20:12:
Filee en ik zijn ook tokkies, met onze scooters. Weer een stempeltje erbij op mijn stempelkaart. Hij is bijna vol, dan krijg ik weer 20% korting op een theedoek bij de zeeman Kijk maar uit dat Yolanthe niet in de buurt is. Die is erg gek op handdoeken volgens ma Smit.
Filee en ik zijn ook tokkies, met onze scooters. Weer een stempeltje erbij op mijn stempelkaart. Hij is bijna vol, dan krijg ik weer 20% korting op een theedoek bij de zeeman Kijk maar uit dat Yolanthe niet in de buurt is. Die is erg gek op handdoeken volgens ma Smit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 20:17