Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:36
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:33:
[...]
Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.Ik ook.
[...]
Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.Ik ook.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:37
[...]
Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.Weer wat jij zegt. Als ik wat op mijn hart heb, dan weet ik zeker waar ik moet zijn.
[...]
Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.Weer wat jij zegt. Als ik wat op mijn hart heb, dan weet ik zeker waar ik moet zijn.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:38
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 21:37:
[...]
Maar dan weten die mensen alsnog dat ik op viva gepost heb.
Daarbij krijg je ook dat mensen het tegen je gebruiken.
Niet dat ik iets verkeerd gedaan heb hoor!Je kan toch je verhaal iets verdraaien maar de kern gelijk houden. En onder een andere nick je verhaal posten
[...]
Maar dan weten die mensen alsnog dat ik op viva gepost heb.
Daarbij krijg je ook dat mensen het tegen je gebruiken.
Niet dat ik iets verkeerd gedaan heb hoor!Je kan toch je verhaal iets verdraaien maar de kern gelijk houden. En onder een andere nick je verhaal posten
dinsdag 2 mei 2017 om 21:40
[...]
Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.
Maar die jij hoog hebt zitten zullen jou er geen kwaad mee doen.
Met andere meningen hoef je ook helemaal niks.
Tenzij je toilet papier op is dan kun je je billen er mee afvegen.
[...]
Ik wel. En aan de mening en raad van bepaalde forummers zou ik bijzonder veel waarde hechten. Niet aan die van de eendagsvliegen, ook niet aan die van de mensen die ik niet empathisch vind. Maar er zijn er bij die ik bijzonder hoog heb zitten.
Maar die jij hoog hebt zitten zullen jou er geen kwaad mee doen.
Met andere meningen hoef je ook helemaal niks.
Tenzij je toilet papier op is dan kun je je billen er mee afvegen.
dinsdag 2 mei 2017 om 21:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 21:15:
[...]
Er schreef toch ook eens iemand ( was het WK of het EK niet bezig ? ) " het is maar een spelletje " ?
Dat werd ook een hele lange avond.Dat was Floor
[...]
Er schreef toch ook eens iemand ( was het WK of het EK niet bezig ? ) " het is maar een spelletje " ?
Dat werd ook een hele lange avond.Dat was Floor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 2 mei 2017 om 21:41
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:40:
Ik heb veel aan het forum gehad, ook met hele heftige dingen in mijn leven. En heb nooit de ervaring gehad dat ik niet serieus genomen werd ofzo. Maar ik geloof niet dat veel mensen uit mijn rl hier lezen, dat maakt het makkelijker om persoonlijke dingen te schrijven.Volgens mij leest hier niemand uit rl hier mee. Al heb ik een keer bij een OP gehad dat ik het verhaal herkende.
Ik heb veel aan het forum gehad, ook met hele heftige dingen in mijn leven. En heb nooit de ervaring gehad dat ik niet serieus genomen werd ofzo. Maar ik geloof niet dat veel mensen uit mijn rl hier lezen, dat maakt het makkelijker om persoonlijke dingen te schrijven.Volgens mij leest hier niemand uit rl hier mee. Al heb ik een keer bij een OP gehad dat ik het verhaal herkende.