Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 21:37:

[...]

Maar dan weten die mensen alsnog dat ik op viva gepost heb.

Daarbij krijg je ook dat mensen het tegen je gebruiken.

Niet dat ik iets verkeerd gedaan heb hoor!

Lezen of forummen er hier mensen mee dan die jouw verhaal kunnen herkennen?

Je zou ook een nick speciaal voor dat verhaal kunnen gebruiken en verder gewoon met je dagelijkse nick posten.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 21:40:

[...]

Maar die jij hoog hebt zitten zullen jou er geen kwaad mee doen.

Met andere meningen hoef je ook helemaal niks.

Tenzij je toilet papier op is dan kun je je billen er mee afvegen.Soms kunnen andere meningen verhelderend zijn
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:41:

[...]

Volgens mij leest hier niemand uit rl hier mee. Al heb ik een keer bij een OP gehad dat ik het verhaal herkende.Dat heb ik ook nog nooit gehad, dat ik dacht "Ik ken jou irl". Lijkt me wel gek.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:41:

[...]

Nee Ik ook niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hele tekst weg.

Poef.
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:42:

Soli pb even wie je was. Ik moet het nu echt weten Je PB functie staat uit.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:43:

[...]

Dat heb ik ook nog nooit gehad, dat ik dacht "Ik ken jou irl". Lijkt me wel gek.Ik heb het bij een topic gehad, maar zelfs die ben ik alweer vergeten. Het topic weet ik nog wel, maar de TO ben ik alweer vergeten.
quote:charlottew88 schreef op 02 mei 2017 @ 21:35:

[...]

Jouw toeter staat weer aan

Of het weggewaaide dakraam stond eindelijk weer eens open.

Weet je welk woorden ik mis? Droeftoeter en huilie. Ooit hadden die meer lading dan scheldwoorden waar een sanctie op zou moeten staan.

Maar het aller-allermooiste woord ooit vind ik 'forummerserewoord'. Dat is nooit een gebruikelijk woord geworden omdat het slechts in heel speciale gevallen gebruikt mag worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:44:

[...]

Je PB functie staat uit.Nee toch?
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:44:

[...]

Nee toch?Ja echt.
Ik vorm echt wel een beeld bij jullie als ik dingen lees.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:42:

[...]

Dat is altijd wel zo. Maar het wordt vaak overruled door alle negativiteit.Jammer toch? Leuk forummen geeft mij echt energie. Als ik alleen maar negativisme lees, kan ik mijn telefoon ( waar ik op forum) zo 3 dagen wegleggen.En dan is het nog niet eens om wat iemand tegen mij gezegd zou kunnen hebben.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:45:

[...]

Ja echt.Nu staat die wel aan
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 21:45:

Ik vorm echt wel een beeld bij jullie als ik dingen lees.Wat voor beeld heb je bij mij dan?

Ik vorm echt wel een beeld bij jullie als ik dingen lees. ik ook
Ik heb overal gewoond en veel meegemaakt.

Zo vreemd zou het niet zijn als iemand mij herkent.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:40:

Ik heb veel aan het forum gehad, ook met hele heftige dingen in mijn leven. En heb nooit de ervaring gehad dat ik niet serieus genomen werd ofzo. Maar ik geloof niet dat veel mensen uit mijn rl hier lezen, dat maakt het makkelijker om persoonlijke dingen te schrijven.

Ik schrijf hier niets wat iemand IRL niet zou mogen weten. Dat maakt het een stuk makkelijker.

En veel mensen uit mijn IRL weten hiervan en dat ik als Yasmijn hier ben.

Boeit niet, want ik deel hier niets wat ik IRL niet deel.

Ook lang geleden, ik zat met wat forummers van hier een weekend in het buitenland bij een van ons groepje thuis. We zaten te klieren en ouwehoeren hier en ineens zag ik mijn toen 16 jarige zoon online komen. Hier! Met een hoop poehaa. Onmiddelijk een permaban laten geven.

Ik vorm echt wel een beeld bij jullie als ik dingen lees.Dat heb ik ook hoor, zeker als ik mensen veel lees. Vaak klopt dat beeld ook wel, soms helemaal niet.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:45:

[...]

Jammer toch? Leuk forummen geeft mij echt energie. Als ik alleen maar negativisme lees, kan ik mijn telefoon ( waar ik op forum) zo 3 dagen wegleggen.En dan is het nog niet eens om wat iemand tegen mij gezegd zou kunnen hebben.

Leuk forummen geeft mij ook energie, soms lig ik hier echt dubbel van het lachen.

Maar ook ik heb wel is dat een forumer in mijn irritatiehoek zit en dan denk pff laat maar ff dat forum
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:45:

[...]

Wat voor beeld heb je bij mij dan?Van jou heb ik letterlijk een beetje beeld. Je plaatste ooit 2 foto's van jezelf om je lange haar te laten zien. ( prachtig) Je ex is een sukkel.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 21:43:

Hele tekst weg.

Poef.

Dan staat er * of %.

What's up?
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 21:46:

[...]

Ik schrijf hier niets wat iemand IRL niet zou mogen weten. Dat maakt het een stuk makkelijker.

En veel mensen uit mijn IRL weten hiervan en dat ik als Yasmijn hier ben.

Boeit niet, want ik deel hier niets wat ik IRL niet deel.

Ook lang geleden, ik zat met wat forummers van hier een weekend in het buitenland bij een van ons groepje thuis. We zaten te klieren en ouwehoeren hier en ineens zag ik mijn toen 16 jarige zoon online komen. Hier! Met een hoop poehaa. Onmiddelijk een permaban laten geven. Zo fijn als je secretaris van het groepje bent.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 21:47:

[...]

Dat heb ik ook hoor, zeker als ik mensen veel lees. Vaak klopt dat beeld ook wel, soms helemaal niet.Ik heb ook wel een beeld bij sommige forumers, maar bij andere weer totaal niet omdat ik daar geen hoogte van kan krijgen
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 21:44:

[...]

Of het weggewaaide dakraam stond eindelijk weer eens open.

Weet je welk woorden ik mis? Droeftoeter en huilie. Ooit hadden die meer lading dan scheldwoorden waar een sanctie op zou moeten staan.

Maar het aller-allermooiste woord ooit vind ik 'forummerserewoord'. Dat is nooit een gebruikelijk woord geworden omdat het slechts in heel speciale gevallen gebruikt mag worden.
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 21:45:

[...]

Wat voor beeld heb je bij mij dan?

Ik denk blond halflang haar normaal postuur en 167 ofzo.

Zelfstandig en vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven