Even een dip

02-05-2017 23:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ben ik weer eens.

Na een topic over mijn relatie en de beslissing afstand te nemen, heb ik nu besloten een huis te accepteren. Geen idee of ik het juiste doe maar ik waag het erop.

Mega sprong in het diepe en heb even een dipje.

Iedereen om me heen is zwanger, gaat trouwen etc.

Ik ben 30, alleenstaande moeder van een zoon en begin weer opnieuw.

1 ding weet ik wel..dit is de laatste keer dat ik verhuis
Oké. Succes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
na regen komt zonneschijn
Geloof maar gewoon dat je het goede doet, je kunt dit! Heerlijk, huisje helemaal naar eigen smaak inrichten, met een beetje hulp links en rechts, sla geen hulp af! Succes joh, spannend.
Je kunt er alleen maar op vooruit gaat.

Je zat in zo'n kansloze relatie waar je toch niets aan je partner had, dan kun je net zo goed alleen zijn. Dan weet je waar je aan toe bent.
Verhuizen is altijd een behoorlijke dobber ja! Succes! Ik heb je vorige topic even niet paraat, maar begrijp dat je voor je zoon en jezelf gekozen hebt.
Louise Hay: je kunt elke dag opnieuw beginnen.

Succes!
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Waarschijnlijk was het duidelijker voor iedereen geweest, als je verder was gegaan in je eerder geopende topic.

Veel succes met je nieuwe huis!
Ik snap het hoor: nieuw huis, nieuw leven, nieuw topic.

Jezelf niet te veel vergelijken met anderen: die dertigers die nu gelukkig zijn, zitten misschien over 5 jaar in een dip, en tegen die tijd zit je zelf misschien wel weer helemaal gelukkig in je eigen huisje, misschien nieuwe relatie etc. Gun iedereen zijn geluk en heb vertrouwen dat dat ook voor jou weer in het verschiet ligt.

Succes!
Geluk groeit door te delen!
Allereerst gefeliciteerd met je woning. Ik ken moeders die nog inwonen met meerdere kinderen, werkelijk schrijnende situaties dus prijs jezelf een bofkont en wees vooral heel trots op je frisse start. Komt ook niet uit de lucht vallen toch? Genietse!
Dank jullie voor de lieve reacties. Heb er echt veel aan en kan er weer ff tegenaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven