Wat een nacht!

01-02-2009 15:05 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt inderdaad behoorlijk in de war, en ik heb hier niet veel tips voor. Waar je niet over in de war lijkt te zijn is dat je huidige "relatie" je niet geeft wat je eruit wilt halen. Het lijkt je meer energie te kosten dan je krijgt.

Beëindig die dan, want waarom zou je het toelaten ongelukkig te worden van iets wat je eigenlijk al helemaal niet in je leven wilt en wel kunt stoppen?
quote:return_of_kreng schreef op 04 februari 2009 @ 15:08:

Sloten vervangen?
Thanks Pluk. En ja, hij vindt het heus wel lastig, ook al doet hij stoer. En ik snap ook nog wel dat hij er geen reet van begrijpt, want hoe kan het nou dat ik hem niet mee wil, maar wél verdrietig ben erom. Dat gaat er bij hem dus niet in, welke manier van uitleg ik ook bedenk. Beetje vermoeiend is dat wel..

En sloten vervangen? Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt! Geen cent geef ik uit aan die sloten, hij geeft gewoon binnen zeer korte termijn die sleutels terug, hoor, klaar.
Ik krijg bij je laatste post het idee dat je het inmiddels allemaal al aardig op een rijtje hebt, of iig dat je je doelen en keuzes nu duidelijk voor ogen hebt. Dat moet vast een prettig en rustgevend gevoel zijn. Hij is alleen waarschijnlijk nog niet op dat punt, maar nog verbaasd over jouw (plotse?) beslissing. Maargoed op een gegeven moment heb je genoeg uitgelegd, dan moet hij er zelf mee dealen. Denk dat het ook wel goedkomt uiteindelijk als jij duidelijk blijft. Komen die sleutels ook vast vanzelf terug

Zou trouwens zelf ook weigeren een ander slot op de deur te zetten, maargoed. Ben blij dat je er iig uit bent nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven