Napraattopic deel 82
woensdag 3 mei 2017 om 13:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 3 mei 2017 om 17:31
quote:Knuffelheks schreef op 03 mei 2017 @ 17:28:
[...]
Dat weet ik niet, eigenlijk. Ik ben niet zo moralistisch van nature.
De slechtheid van mensen denk ik, dat wordt hier wel vrij expliciet in beeld gebracht.
Ging echt met een naar gevoel naar bed Ja precies, het is bijna "te echt". Niet fijn als je zo moet gaan slapen. Zo kan ik bv de engste horrorscenes kijken, maar een scene waarin ieman gemarteld wordt tijdens de oorlog, weer niet. Het is te realistisch.
[...]
Dat weet ik niet, eigenlijk. Ik ben niet zo moralistisch van nature.
De slechtheid van mensen denk ik, dat wordt hier wel vrij expliciet in beeld gebracht.
Ging echt met een naar gevoel naar bed Ja precies, het is bijna "te echt". Niet fijn als je zo moet gaan slapen. Zo kan ik bv de engste horrorscenes kijken, maar een scene waarin ieman gemarteld wordt tijdens de oorlog, weer niet. Het is te realistisch.
woensdag 3 mei 2017 om 17:40
Ik vind het zo gek dat mensen niet bedenken kunnen , of het niet aan kunnen dat, wanneer je moreel zo ver uit elkaar ligt, je elkaar gewoon niet aardig vindt. Hoe kan ik nou bijv. serieus over problemen met kinderen praten als iemand het niet erg afschuwelijk lijkt te vinden dat er kinderen zijn die het zwaaaaaaar, zwaar kut hebben en die een beter leven misgund wordt, om het simpele feit dat hun (groot)ouders hier niet geboren zijn? Nou vind ik het al enorm frappant dat ik op andere topics die mensen ook al niet enorm wijs, of grappig of invoelend vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 3 mei 2017 om 17:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2017 @ 17:40:
Ik vind het zo gek dat mensen niet bedenken kunnen , of het niet aan kunnen dat, wanneer je moreel zo ver uit elkaar ligt, je elkaar gewoon niet aardig vindt. Hoe kan ik nou bijv. serieus over problemen met kinderen praten als iemand het niet erg afschuwelijk lijkt te vinden dat er kinderen zijn die het zwaaaaaaar, zwaar kut hebben en die een beter leven misgund wordt, om het simpele feit dat hun (groot)ouders hier niet geboren zijn? Nou vind ik het al enorm frappant dat ik op andere topics die mensen ook al niet enorm wijs, of grappig of invoelend vindt.Daar zeg je wat. Dan ben je wel heel erg afgestompt als kinderleed je niet eens raakt. Ongeacht de afkomst.
Ik vind het zo gek dat mensen niet bedenken kunnen , of het niet aan kunnen dat, wanneer je moreel zo ver uit elkaar ligt, je elkaar gewoon niet aardig vindt. Hoe kan ik nou bijv. serieus over problemen met kinderen praten als iemand het niet erg afschuwelijk lijkt te vinden dat er kinderen zijn die het zwaaaaaaar, zwaar kut hebben en die een beter leven misgund wordt, om het simpele feit dat hun (groot)ouders hier niet geboren zijn? Nou vind ik het al enorm frappant dat ik op andere topics die mensen ook al niet enorm wijs, of grappig of invoelend vindt.Daar zeg je wat. Dan ben je wel heel erg afgestompt als kinderleed je niet eens raakt. Ongeacht de afkomst.
woensdag 3 mei 2017 om 17:45
quote:Renaissance schreef op 03 mei 2017 @ 17:34:
Westworld is toch zo'n western/zombie combi?
Zombie? Nee, helemaal niet. Androids, dat wel. Denk niet dat dit een spoiler is, dat kan je lezen als je de serie googled.
Gebaseerd op een film van Michael Crichton uit 1973.
Westworld is toch zo'n western/zombie combi?
Zombie? Nee, helemaal niet. Androids, dat wel. Denk niet dat dit een spoiler is, dat kan je lezen als je de serie googled.
Gebaseerd op een film van Michael Crichton uit 1973.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 3 mei 2017 om 17:49
woensdag 3 mei 2017 om 17:52
quote:Kleinkonijn1981 schreef op 03 mei 2017 @ 17:50:
[...]
2de post ever (als ik maar niet afgeschoten word door 'het groepje', jezusmina, hoe bedenken ze het!), kijken naar deze serie, is SUPER!ik krijg een beetje lekkende tieten van " het groepje " .
hoi, dapper van je hoor; meteen in Naarpraat.
[...]
2de post ever (als ik maar niet afgeschoten word door 'het groepje', jezusmina, hoe bedenken ze het!), kijken naar deze serie, is SUPER!ik krijg een beetje lekkende tieten van " het groepje " .
hoi, dapper van je hoor; meteen in Naarpraat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.