Probleem met ouders

03-05-2017 20:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben een meisje van 17 en ik ben verliefd geworden op een jongen, me eerste vriendje is hij. Het was geheim. Alleen die jongen zit in de gevangenis door iets van zijn verleden. Hij heeft veel mee gemaakt en is nooit echt verliefd geweest en ik weet dat hij heel veel van me houd. Me broer kent hem en ze zijn erachter gekomen en hij heeft alles tegen me ouders gezegd. daaruit is gebleken dat hij een problemenkind is en ik niet met hem mag gaan anders moet ik uit huis. Me telefoon was afgepakt omdat die me normaal belde uit de gevangenis. Hij belde me vriendin en zei waarom ik voicemails heb toen had ze verteld dat het klaar is... hij flipte m uit. Die jongen is binnenkort vrij en ik wou hem gaan ophalen, toen me vriendin dat zei tegen hem zei die "neem iemand mee voordat ik m uitflip op haar zodat ze me tegen kunnen houden." Ik loop dagen te huilen omdat ik zo veel van hem hou maar mijn familie is ook belangerijk voor mij. Als ik betrapt wordt dat ik hem ga ophalen van de gevangenis ga ik nog meer problemen krijgen... ik weet niet wat ik moet doen met alles, weet iemand aub wat ik kan doen? Alvast bedankt...???????
quote:Leylabobbb schreef op 03 mei 2017 @ 21:09:

[...]

Ik was 5 maanden met hem samen alleen hij is moslim en ik Christelijk OrthodoxEn respecteerd hij (en zijn familie) dit of wil hij dat jij moslima wordt
quote:Star schreef op 03 mei 2017 @ 20:53:

Uitflippen op jou? Que?

Hoe oud is deze jongen?Uitflippen= boos worden, uitvallen.
Luister naar je ouders .
Je ouders hebben gelijk. Als je met hem doorgaat ga je heel veel spijt krijgen. Hij klinkt als een agressieve eikel die zijn emoties totaal niet onder controle heeft.
quote:NM1717 schreef op 03 mei 2017 @ 21:15:

[...]

En respecteerd hij (en zijn familie) dit of wil hij dat jij moslima wordtJa gelukkig respecteerd hij dat en zijn familie ook want hij weet dat ik geen moslima ga worden
Team ouders

Wat vertel jij jezelf dat je denkt dat je niks beter kunt krijgen dan deze parel?
quote:Ana_Isabel_ schreef op 03 mei 2017 @ 21:33:

Team ouders

Wat vertel jij jezelf dat je denkt dat je niks beter kunt krijgen dan deze parel?Hij was precies dat gene wat ik zocht in een jongen behalve zijn gevangenis is een nadeel en zijn agressie , maar ondanks dat liet hij zien dat die van me houd en is die voor mij gaan werken alleen toen die eenmaal was begonnen met werken werd die opgepakt...
Cor&Don

Wensen je een hele fijne

Vakansieeee
Croma is een een Bitch.
Team ouders! Echt ik hoop dat je hem laat gaan.....
Meid doe je ogen alsjeblieft open. Hij moest de bak in, alleen daarom zou je hem niet moeten willen. En hij is agressief, hij levert problemen op met je ouders en jullie botsen qua geloofsovertuiging.

Tenzij je heel graag drama in je leven wilt, anders moet je er echt mee stoppen.
quote:Leylabobbb schreef op 03 mei 2017 @ 21:36:

[...]

Hij was precies dat gene wat ik zocht in een jongen behalve zijn gevangenis is een nadeel en zijn agressie , maar ondanks dat liet hij zien dat die van me houd en is die voor mij gaan werken alleen toen die eenmaal was begonnen met werken werd die opgepakt...Hoe is de relatie met je ouders en met name met je vader?
Team ouders.

Je bent nog maar 17, de hele wereld ligt nog wijd open. Zoveel te zien en te ontdekken. Ik hoop echt dat je bepaalde dingen niet 'the hard way' hoeft te leren. Gun jezelf iets beters dan een dreigende kerel met 'agressieproblemen'. Jij kunt hem niet redden, hij is de enige die zichzelf kan redden. Jij gaat hem niet de ogen openen met liefde, het enige wat het je tot nu toe heeft opgeleverd zijn bedreigingen. Red jezelf en luister naar jouw ouders. Die hebben enkel jouw geluk en gezondheid voor ogen.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 03 mei 2017 @ 21:41:

[...]

Hoe is de relatie met je ouders en met name met je vader?Relatie met me ouders is goed ze doen alles voor me, me vader die zeurt elke dag maar dat is uit bescherming ondanks dat kan ik wel af en toe goed met hem praten
Leuk bedacht, niet overtuigend echter.
quote:*nightsky* schreef op 03 mei 2017 @ 21:51:

Leuk bedacht, niet overtuigend echter.Als jij dit bedacht vindt mag je dat verder denken, maar dan moet je niet op mijn bericht reageren, gelukkig zijn er mensen die me wel helpen en respect tonen. Zou jij ook is moeten doen inplaats van te gaan praten. Zolang jij niet in mijn schoenen hebt gestaan moet je niet komen en zeggen dat dit bedacht is
quote:Leylabobbb schreef op 03 mei 2017 @ 21:49:

[...]

Relatie met me ouders is goed ze doen alles voor me, me vader die zeurt elke dag maar dat is uit bescherming ondanks dat kan ik wel af en toe goed met hem pratenNeem het van mij aan; geloof je vader. Hij weet als geen ander hoe jongens kunnen zijn. Hij was immers zelf ooit een jonge knul. Je zult uiteindelijk toch wel doen wat je niet kunt laten, want je puberbrein kan nog helemaal niet bevatten dat je aan het afstormen bent op een catastrofe. En dat bedoel ik niet gemeen. Zo werkt een puberbrein doorgaans. Ik hoop alleen voor jou dat je ooit het licht ziet en dat je er dan nog op terug kunt kijken met een gevoel van " zo, daar ben ik heelhuids uitgekomen, zonder blauwe plekken of een baby".
Team ouders uiteraard!!!
Wat heeft hij gedaan dat hij de bak in moet?

Verder: iemand die ik ooit dacht te kennen moest ook de nor in. Voor 'kleine dingetjes'. Diegene vertoonde steeds erger gedrag. Werd steeds egoïstischer, nam de normen en waarden van de mensen daar over. Het ging van kwaad tot erger.

Las in ieder geval een pauze in. Vraag hem in die tijd aan z'n agressie te werken en z'n leven op de rit te krijgen. Jij kunt dan bedenken wat jij wil met je leven.

Wat doe jij? Werk? School? Hobby's?
Je moet geen een gast op jou laten uitflippen of je nu wel of niet verliefd bent op hem..

Je broer had gelijk door het aan jullie ouders te vertellen, ik hoop dat ze je een beetje in de gaten houden ..

Je gaat toch geen jongen ophalen die op jou wilt flipperen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Leylabobbb schreef op 03 mei 2017 @ 21:55:

[...]

Als jij dit bedacht vindt mag je dat verder denken, maar dan moet je niet op mijn bericht reageren, gelukkig zijn er mensen die me wel helpen en respect tonen. Zou jij ook is moeten doen inplaats van te gaan praten. Zolang jij niet in mijn schoenen hebt gestaan moet je niet komen en zeggen dat dit bedacht is

Goed gezegd.

Verder...luister naar je ouders.
Ik geef je ouders groot gelijk.

Waarom wil je iemand uit de gevangenis ophalen die zegt : "neem iemand mee voordat ik m uitflip op haar zodat ze me tegen kunnen houden."

Wat moet je met die knul? En wat heeft hij gedaan waarvoor hij moest zitten?

Je bent pas 17. Geniet van je leven.Wat moet je met iemand die dit soort gedrag vertoond?

Misschien vind je het spannend omdat hij in de bak zit? Nou geloof me,hier ga je spijt van krijgen.
quote:blueeyes*3 schreef op 03 mei 2017 @ 22:07:

Wat heeft hij gedaan dat hij de bak in moet?

Verder: iemand die ik ooit dacht te kennen moest ook de nor in. Voor 'kleine dingetjes'. Diegene vertoonde steeds erger gedrag. Werd steeds egoïstischer, nam de normen en waarden van de mensen daar over. Het ging van kwaad tot erger.

Las in ieder geval een pauze in. Vraag hem in die tijd aan z'n agressie te werken en z'n leven op de rit te krijgen. Jij kunt dan bedenken wat jij wil met je leven.

Wat doe jij? Werk? School? Hobby's?Heb geen tijd voor werk, ik turn 14 uur in een week en zit in me examenjaar
Laat m gaan. Je wilt geen jongen met een strafblad en die gaat flippen tegen jou.

Je bent meer waard dan dat. Luister naar je ouders, zij houden Echt van je.
Iemand die zo agressief en kwaad wordt, moet je niet willen in je leven! Er zijn echt heel veel jongens die lief zijn zonder agressief te zijn of te schreeuwen. NOOIT, maar dan ook nooit accepteren dat je vriend agressief is of schreeuwt tegen jou. In een relatie heb je respect voor elkaar en dat heeft hij absoluut niet voor jou.
Life is short. Eat dessert first.
Deze hebben we toch al eens gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven