Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk dat Jake zich de ballen uit de broek loopt om "Barbies scheiding" te verkopen.
Waarom krijgen dit soort mensen een podium evenals Peter Jan Rens.

Die arme kinderen en dat moeten dan prettige gelukkige volwassenen worden?
Op de site Samantha en Michael ( die Mike nu beheerd) zoekt hij constant zelf aandacht:

Maar wat is nou jullie mening??

Ik kijk hier dan naar en heb zo me eigen mening, Samantha en ik samen hadden ook snel tattoo's staan van mekaar dus snap wel dat het gebeurd en vind het ook mooi gedaan, vroeg me alleen af hoe jullie zoiets nou vinde?

Gooi nog maar een beetje olie op t vuur... hij kan de naam niet veranderen zegt hij. Facebook werkt niet mee. En ern nieuw account wil hij niet, dan mist hij alle 240.000 volgers... en dat is natuurlijk niet goed voor al die win-acties. Maar je kunt nu aangeven bij Facebook dat je graag wil dat hij de naam kan veranderen in: Michael &friends ( net als Barbie, die heeft nu Samantha&friends)
quote:ardni schreef op 03 mei 2017 @ 11:01:

Waarom krijgen dit soort mensen een podium evenals Peter Jan Rens.

Die arme kinderen en dat moeten dan prettige gelukkige volwassenen worden?Heb nog nooit dit soort onzin gekeken.en kan mij ook niet voorstellen dat mensen dit volgen.wat ik er van weet .wordt mij ongevraagd onder de neus geduwd in kranten en op internet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Vraag en aanbod, zijn genoeg mensen die het ''leuk'' vinden. iedere malloot kan tegenwoordig beroemd worden, net als al die zogenoemde vloggers de helft bestaat ook uit C-BNr's
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vind het enig. Ik kijk graag naar allerhande reality herrie.

Naast de oa Zembla's, 2docs en Nieuwsuur vind ik ook reality tv de moeite waard.

Ik krijg nog eens mensen te zien die ik nooit tegen zou komen in het echt.

Vanuit antropologisch, psychologisch oogpunt is het rondkijken in andere habitats en culturen dan die van mijzelf heel interessant.
Goeie Leo
@Leo idd
Echt he?

Kijk je de Roelvinkjes ook Leo? Héérlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jaaaaaa tuurlijk!

Ik lach me kapot elke week.

Zó gezellig.
Wat een verwikkelingen allemaal rond Barbie en Michael! Voer voor psychologen! En ook: materiaal zat voor weer een reality soap? De betrokkenen zelf houden de lippen stijf op elkaar, maar de cosmetisch arts van Samantha – Barbie – De Jong heeft een beetje uit de school geklapt en laat ons weten dat ze inderdaad opnieuw een soap opnemen.

Met al die verhaallijnen de laatste weken kun je een hele soap vullen. Ze zijn daarvoor bij deze cosmetisch arts komen filmen. De arts vertelde ons dat de soap over hun scheiding zal gaan en hoe de twee de draad weer aan het oppakken zijn. Barbie en Michael zullen allebei gevolgd worden.

Zo gek is de mededeling van de arts niet, want beiden zijn op foto’s en vlogs gezien met zendertjes om. Dit duidt erop dat ze in ieder geval iets aan het filmen zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
quote:Keuken1987 schreef op 03 mei 2017 @ 20:02:

Wat een verwikkelingen allemaal rond Barbie en Michael! Voer voor psychologen! En ook: materiaal zat voor weer een reality soap? De betrokkenen zelf houden de lippen stijf op elkaar, maar de cosmetisch arts van Samantha – Barbie – De Jong heeft een beetje uit de school geklapt en laat ons weten dat ze inderdaad opnieuw een soap opnemen.

Met al die verhaallijnen de laatste weken kun je een hele soap vullen. Ze zijn daarvoor bij deze cosmetisch arts komen filmen. De arts vertelde ons dat de soap over hun scheiding zal gaan en hoe de twee de draad weer aan het oppakken zijn. Barbie en Michael zullen allebei gevolgd worden.

Zo gek is de mededeling van de arts niet, want beiden zijn op foto’s en vlogs gezien met zendertjes om. Dit duidt erop dat ze in ieder geval iets aan het filmen zijn.Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan, komt er weer wat.Alles voor het geld.Leuk als de kindertjes dit later zien.
Echt of niet, het wordt nu wel tijd dat deze mensen tegen zichzelf worden beschermd. Of in ieder geval dat die kinderen tegen hun ouders en programmabazen beschermd worden. Het begint onderhand wel de Truman show te lijken. Arme, arme kinderen.
Rolf Tangel – de nieuwe vlam van Samantha – Barbie – De Jong – is samen met haar, twee vrienden en de kinderen op vakantie. Na een hectische periode genieten ze van elkaar in “een groot huis” op “een soort bungalowpark” in Limburg. Rolf laat aan Shownieuws weten dat ze het “heerlijk hebben”.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
oud
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2017 @ 18:10:

Ik vind het enig. Ik kijk graag naar allerhande reality herrie.

Naast de oa Zembla's, 2docs en Nieuwsuur vind ik ook reality tv de moeite waard.

Ik krijg nog eens mensen te zien die ik nooit tegen zou komen in het echt.

Vanuit antropologisch, psychologisch oogpunt is het rondkijken in andere habitats en culturen dan die van mijzelf heel interessant.

Hahah net als de hokjesman

"Gefascineerd door de heersende hokjesgeest gaat de Hokjesman op veldonderzoek binnen de leefwereld van aansprekende Nederlandse subculturen."
Ja de hokjesman is ook altijd fascinerend, maar minder sensatiegericht. Kijken wij ook graag.
quote:Keuken1987 schreef op 04 mei 2017 @ 09:29:

Rolf Tangel – de nieuwe vlam van Samantha – Barbie – De Jong – is samen met haar, twee vrienden en de kinderen op vakantie. Na een hectische periode genieten ze van elkaar in “een groot huis” op “een soort bungalowpark” in Limburg. Rolf laat aan Shownieuws weten dat ze het “heerlijk hebben”.

De Vinkenslag zeker.

Nou, vast snel een nieuwe liefdesbeeb erbij.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mattie en Wietze gaan uit elkaar.
quote:SallySpectra schreef op 04 mei 2017 @ 20:16:

Mattie en Wietze gaan uit elkaar.Smerige rotstreek van die enge Mattie
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:SallySpectra schreef op 04 mei 2017 @ 20:16:

Mattie en Wietze gaan uit elkaar.Nou was ook verbaasd. Niet zo netjes van hem, wel slim. 6 ton en een Tesla eruit onderhandeld.
Wie zegt dat het waar is, de roddel die nu over Mattie gaat?
quote:GateKeeper schreef op 04 mei 2017 @ 20:45:

[...]

Nou was ook verbaasd. Niet zo netjes van hem, wel slim. 6 ton en een Tesla eruit onderhandeld.Als dat zo is zou je eerder gaan denken dat q-music nog liever van Wietze af wil dan Mattie zelf.
De baas van Q Music zegt dat ze met beiden verder wilden en de deur voor Wietze steeds open heeft gestaan.

Las ik althans net bij Linda.tv

Mattie schijnt morgen zijn verhaal te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven