Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Toch kan ik me niet helemaal aan het gevoel onttrekken dat dit een of andere stunt is van beide heren/ bepaalde zender.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Nieuwe relatie voor Kourtney Kardashian'

Kourtney Kardashian (38) is weer aan de man. Tenminste, ze is op foto's gezien met de vijftien jaar jongere Younes Bendjima (23) en de twee zouden al maanden aan het daten zijn.

Kourtney en Younes hebben elkaar volgens TMZ in oktober ontmoet. Zo zou hij erbij zijn geweest toen ze met zus Kim Kardashian in Parijs was. Daar werd Kim in haar appartement bruut overvallen door gemaskerde mannen. Kourtney was naar verluidt op dat moment bij Younes in de Franse hoofdstad.

Volgens de entertainmentsite verdeelt hij zijn tijd tussen Parijs én Los Angeles en zien ze elkaar dan ook regelmatig in beide steden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
http://www.telegraaf.nl/p ... t_Daniel_de_Ridder__.html

Halina Reijn heeft relatie met Daniël de Ridder

Halina Reijn en voetballer Daniël de Ridder (33) vormen een setje. Dit bevestigt de 41-jarige actrice op social media met een kiekje van haar vriend

Bij de foto die Halina heeft geplaatst op Instagram schrijft ze: "Mijn lief." Eerder werd er al gesuggereerd dat twee een koppel waren, maar tot nu hielden ze allebei hun lippen stijf op elkaar.
God wat een onflatteuze foto van Halina. Of heeft ze gewoon een oude kop gekregen?
Trouwens doet ze goed die zou ik mijn bed niet uit trappen (dat doet mijn man wel voor me haha)
Ik vind Daniel aangenaam...

Maar die foteau die ze op instagram gezet heeft is wel te erg: die gast in bed met een duffe teddybeer. Ik zou er een veto op gezet hebben.
Ghe je zal toch slapend en met teddybeer voor eerst gepresenteerd worden door je nieuwe vriendin.

Maar een mooie man om te zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh die was eerst met Tatum. En die is ook al 42. (goh moet ineens aan het toyboy topic denken hier)
quote:Horror-Clown schreef op 07 mei 2017 @ 23:13:

Oh die was eerst met Tatum. En die is ook al 42. (goh moet ineens aan het toyboy topic denken hier)Nou.... wat let je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tatum en Halina. Het lijken me twee hele verschillende types.

Deze roddel over Daniel en Halina ging al langer. Nu dus bevestigd. Wel een mooie man om te zien.
Nou dat wordt met een beetje mazzel dan toch nog een liefdesbaby....
Leuk voor Halina Reijn.

Mijn type is het niet, die geepileerde wenkbrauwen en sikje, dat wufte haar, brrr. Bij dat soort types krijg ik altijd de indruk dat ze net iets te goed van zichzelf weten dat ze knap zijn.
Leuk voor Halina, met een beetje geluk lukt een baby op de valreep nog. Zo te zien heeft ze inmiddels geen probleem meer met de plastisch chirurg.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Onze kijk mij eens apart zijn enorm ego Halina en een ex voetballer.......gaan de Kerst niet halen vrees ik.
hij is lekker opgedroogd

Tom Daley en Dustin Lance Black getrouwd

http://www.telegraaf.nl/p ... en_Dustin_getrouwd__.html

Tom Daley en Dustin Lance Black zijn afgelopen weekend in het huwelijksbootje gestapt. De olympisch schoonspringer en zijn 20 jaar oudere vriend trouwden in het Bovey Castle Hotel in het Dartmoor Nationale Park in Devon.

Eind 2015 verloofde het stel zich al middels een advertentie in de krant The Times en nu is de bruiloft er dan eindelijk van gekomen. Sinds 2013 zijn Tom en Dustin een setje. De 42-jarige Black is filmregisseur en scriptschrijver en won voor zijn scenario voor de film Milk? een Oscar.

Eerder dit jaar gingen er geruchten de ronde dat Tom al achttien maanden een affaire had met het 27-jarige model Edward William. Niet veel later kwamen Tom en Dustin met een gezamenlijke verklaring dat alles koek en ei was. De liefde overwint bij hen vele stormen, getuige hun ja-woord.
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:blauwuiltje schreef op 08 mei 2017 @ 09:41:

Onze kijk mij eens apart zijn enorm ego Halina en een ex voetballer.......gaan de Kerst niet halen vrees ik.Ze zijn nu waarschijnlijk al een jaar samen.
Leuk voor Halina. Doet ze goed hoor, ik vind het ook een leukerd, al vanaf hij bij Ajax voetbalde.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Rouge__ schreef op 08 mei 2017 @ 09:46:

Tom Daley en Dustin Lance Black getrouwd

quote:blauwuiltje schreef op 08 mei 2017 @ 09:41:

Onze kijk mij eens apart zijn enorm ego Halina en een ex voetballer.......gaan de Kerst niet halen vrees ik.nou nou nou
o ik gun ze dat t wel goed gaat hoor! t was slechts een voorspelling

ROSE LESLIE & KIT HARRINGTON van Game of Thrones op vakantie in Griekenland
Leuk voor Halina, mooie man die Daniël. En nou baren
quote:GateKeeper schreef op 09 mei 2017 @ 07:36:

Leuk voor Halina, mooie man die Daniël. En nou baren

Dat zou wel wat zijn zeg!

Zoals jij het hierboven benoemt, zo denkt de ganse natie erover denk ik. En dat lijkt me toch ook wel wat ongemakkelijk. Zeker ook voor hem.

Kon destijds wel begrip en respect opbrengen voor haar openheid mbt onvervulde kinderwens en zo. Maar ze heeft het daarmee voor zichzelf niet echt makkelijk gemaakt natuurlijk.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Misschien wil hij ook wel dolgraag kinderen en vindt meteen de vrouw van zijn leven
quote:Vera8 schreef op 09 mei 2017 @ 10:31:

[...]

Dat zou wel wat zijn zeg!

Zoals jij het hierboven benoemt, zo denkt de ganse natie erover denk ik. En dat lijkt me toch ook wel wat ongemakkelijk. Zeker ook voor hem.

Kon destijds wel begrip en respect opbrengen voor haar openheid mbt onvervulde kinderwens en zo. Maar ze heeft het daarmee voor zichzelf niet echt makkelijk gemaakt natuurlijk.De ganse natie nog wel , wat een onzin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven