Bevalling opwekken

05-05-2017 12:55 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden! Iemand ervaring met zelf de bevalling opwekken? Had het er net over met een vriendin.

Ze had het over:

-ananas eten

-tonic drinken

-seks

-traplopen

Kan iemand nog iets aan het lijstje toevoegen en heeft het geholpen?
quote:-anoniem- schreef op 05 mei 2017 @ 13:03:

[...]

jaa, seks heb ik idd al een paar keer voorbij zien komen. Ik zou er nu niet eens aan willen denken met mijn dikke buik Haha!Ik ook niet! Zo geen zin in Haha, maar misschien van de week toch een proberen. Schijnt wel alleen te werken als het kind er klaar voor is ja..
Ik heb vanaf een week of 39 ananas en tonic geprobeerd, dat had geen effect. Toen seks en de volgende ochtend begon de bevalling. Alleen wel 12 dagen na de uitgerekende datum en na een strippoging weer een dag eerder, ik denk dat meer invloed had dan de seks
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Het enige wat bij mijn twee jongens hielp was dreigen met inleiden. Ze waren allebei ongeveer 2 weken te laat.

En ook nu nog reageren ze vaak pas bij de laatste waarschuwing
wippen of strippen zei de vk tegen mij.

Pfff

mijn oudste wou er uit maar hij bedacht zich snel weer, waardoor mijn bevalling uit eindelijk 45u deed, op een gegeven met weeenopwekkers en middel om mij wakker te houden is die eindelijk geboren met 37w en 2d

mijn jongste deed er lang over, slijmprop was ik ook nog niet verloren, ik heb van alles geprobeerd,

ananas, bitter lemon, een seks speeltje maar ze kwam maar niet, ja maagzuur en misselijkheid dat kwam er van

seks lukte mij gewoon echt niet, het was zo warm , mijn vriend was bezig in ons nieuwe huis vooral, en erg moe in de avond, en hij wou ook niet

uiteindelijk zijn mijn vliezen uit zich zelf gebroken en ging de bevalling binnen 3u, (ze had ook in de vruchtwater gepoept) grappig is dat ik om half 8 de afspraak in de ziekenhuis had dat ze mij bevalling zouden inleiden met een ballon e.d en mijn dochter om 6:36 is geboren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Als seks gaat om het orgasme, wat me dan toch wel waarschijnlijk lijkt, en je hebt geen zin in seks met je partner, ga je toch aan de solo-seks.

Ik ging een weekendje weg en toen braken mij vliezen daar onverwachts, dus dat kan je ook proberen
Het schijnt bij sex toch juist te gaan om een bepaald stofje dat in sperma zit? Ik heb onthouden dat het de baarmoedermond zou rijpen. Bij het verwekken van je kind is het orgasme toch juist belangrijk?
Trouwen en een kapot riool werkte hier.

Binnen 48 uur waren we getrouwd, hadden we een wc overstroming en een baby.

We dreigden overigens te laat te komen voor ons eigen huwelijk. Dus ik dacht dat ik nog wel kon hardlopen met 38 weken zwangerschap. Tijdens het trouwen kreeg ik steeds buikpijn. Achteraf gezien waren dat de eerste weeën, maar dat heb ik zo niet herkent toen.
quote:sssssst schreef op 05 mei 2017 @ 13:00:

Kind komt als het af is, dus zonder medische noodzaak zou ik er niet voor kiezen.JIj hebt alleen seks als er een medische noodzaak is?
quote:Star schreef op 05 mei 2017 @ 14:21:

[...]

JIj hebt alleen seks als er een medische noodzaak is? Die ga ik onthouden. ( kom ik vast niet mee weg.)
Een vriendin van mij had wonderolie genomen, was het zo zat. Dus een tijdje later kreeg ze inderdaad buikpijn, darmkrampen dacht ze. Met een paar uur was ze bevallen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
O ja, haal eten bij de Chinees of iers anders waar je de diarree van krijgt. Wil ook nog wel eens werken volgens de bakerpraatjes
Seks en zwemmen. Ik ben altijd ingeleid maar een vriendin van me zweert bij seks een ander bij zwemmen.

Ik denk gewoon dat jij en de baby er klaar voor moeten zijn. Lekker ontspannen.
Het gaat om een stofje die in sperma zit die de bevalling KAN opwekken. Maar als baby daar niet klaar voor is gebeurt er niks hoor. Zou in ieder geval niet aan wonderolie enzo beginnen, schijnt niet zonder risico's te zijn.
Als mijn kindje er met 41 niet zou zijn, dan moest ik worden ingeleid. Dat wilde ik pertinent niet, dus ik ben met 36 weken begonnen met wekelijkse acupunctuur en met 38 weken elke dag frambozenbladthee.

Weeën kwamen spontaan in de avond met 39+6, met 40 weken in de ochtend is mijn dochter geboren.
Keizersnede, helpt ook
quote:saartje007 schreef op 05 mei 2017 @ 14:16:

Het schijnt bij sex toch juist te gaan om een bepaald stofje dat in sperma zit? Ik heb onthouden dat het de baarmoedermond zou rijpen. Bij het verwekken van je kind is het orgasme toch juist belangrijk?Zo heb ik het ook begrepen.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:saartje007 schreef op 05 mei 2017 @ 14:16:

Het schijnt bij sex toch juist te gaan om een bepaald stofje dat in sperma zit? Ik heb onthouden dat het de baarmoedermond zou rijpen.Klopt, prostaglandinen spelen een belangrijke rol bij opwekken van de baring en prostaglandinen zitten ook in sperma, alleen in een veel lagere (ineffectieve) concentratie.
Volgens mijn verloskundige kon strippen, sex en tepelstimulatie werken. Maar ook pas als het al echt staat te gebeuren. Hier heeft bij de eerste niks geholpen. Zelfs strippen met cm,s ontsluiting niet. Dus bij de tweede maar nergens meer aan begonnen!
Ik zou de natuur lekker zijn gang laten gaan, zolang het medisch verantwoord is.
Nou, hier vier keer succesvol met wonderolie (ricinusolie), gewoon bij de Etos te koop. 2x een eetlepel, na 2 uur nog een eetlepel en vrouwlief is in alle 4 de gevallen dezelfde nacht nog bevallen.

Geen garantie, maar hier dus 100% score
quote:VaderVan4 schreef op 05 mei 2017 @ 16:07:

Nou, hier vier keer succesvol met wonderolie (ricinusolie), gewoon bij de Etos te koop. 2x een eetlepel, na 2 uur nog een eetlepel en vrouwlief is in alle 4 de gevallen dezelfde nacht nog bevallen.

Geen garantie, maar hier dus 100% scoreFf puur uit nieuwsgierigheid; smaakt dat niet ontzettend smerig?
Maar wat zijn de risico's van wonderolie dan precies?
quote:dnk schreef op 05 mei 2017 @ 16:15:

Maar wat zijn de risico's van wonderolie dan precies?Een baby in je armen
quote:Ana_Isabel_ schreef op 05 mei 2017 @ 16:16:

[...]

Een baby in je armen En schijtspetters op het plafond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven