Wat geven jullie je lief met valentijnsdag?

05-02-2009 18:58 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat geven jullie je liefje met valentijsdag?

Groetjes, tulpjes2
Goeie vraag. Ik was net aan het googelen voor een leuk idee.
Niets, krijg ook niets.
Een kusje.
Niks, hij kan van alles van mij krijgen maar niet op Valentijns dag.

Wat een commercie .....
Niks!
Hmm, niks vind ik ook maar zo niks ;).

Wil hem toch wel iets kleins geven, maar ook wel iets leuks dus...

Ben er nog niet uit!
Nada, Noppes, Niks!!

Wat een commerciële flauwekul! Als ie echt van me houdt (en dat doet ie), dan mag hij dat alle andere dagen van het jaar laten weten met een spontaan cadeautje, of wat dan ook, maar niet met Valentijnsdag

Sterker nog: Als hij dan met een cadeautje zou aankomen, dan zou het over zijn!! (en dat weet ie!!)
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Het prachtige gegeven dat ik op de 14e precies 12 weken zwanger ben!
Ontzettend gefeliciteerd Aruba!! Ik meen me te herinneren dat ik gelezen heb dat zwanger worden moeizaam ging bij. Geniet ervan!
Dankjewel Ann Liv!
Dat is dan weer een mooi cadeautje Aruba!

Ben zo blij voor je
668, the neighbour of the Beast
Als het nog aan was kreeg hij een romantisch diner voor twee voorgeschoteld en had ik zijn nek, rug en heerlijke benen daarna gemasseerd. Nu verwen ik mezelf met een leuke bioscoopfilm en een heerlijk ontspannen avond met lekker eten en gezellige singel vriendinnen!
quote:tulpjes2 schreef op 05 februari 2009 @ 18:58:

Wat geven jullie je liefje met valentijsdag?Hopelijk een positieve zwangerschapstest, maar waarschijnlijk een hoop PMS/ongesteldheids-chagrijnigheid.
Niets, misschien dat ik de koffie met een kusje serveer.
Niets. Vind het commerciële onzin, en van al dat roze en rood in de winkels krijg ik de kriebels...
We gaan bowlen en uit eten. Maar dat hadden we ook wss gedaan als het de 15de was geweest ofzo
Het idee achter Valentinesday is, dat je een geheime liefde een anoniem kaartje stuurt.

Dus.
Hij krijgt een hartje van verkade thuis gestuurd. En het leuke is (vind ik) dat ik er bij ben, en dus zijn gezicht kan zien als hij de deur open doet

Voor de rest misschien een klein kadootje (meer een attentie), en we gaan uit eten, naar de bios en misschien nog even de stad in. Gewoon een leuke avond dus, wat op ieder ander weekend ook had gekund. Alleen met valentijn doen we altijd iets extra aangedikt cliche!
ik geef hem zijn sleutel terug...

met daarbij een brief dat ik zoveel van hem hou dat ik hem vrijlaat/loslaat/met rust laat om hem de kans te geven zijn fouten goed te maken tov zijn ex-gezin.....

niet zo romantisch dus maar wel een teken van oprechte liefde dacht ik...

mag m trouwens niet meer lief noemen maar aan ex kan ik nog niet wennen, t is nog steeds mijn lief
Ach mams, tis klote ook voor je !!
quote:zusenzo schreef op 05 februari 2009 @ 20:46:

Ach mams, tis klote ook voor je !!

ach ja, alles gebeurt met een reden dus waarschijnlijk loopt er ergens op deze aarde een betere vent voor me rond...

misschien geef ik die geeft die mij volgend jaar wel een geweldig valentijnskado!
Zo, dat is de juiste instelling!

Als hij denkt beter te kunnen krijgen, moet hij maar gaan(en lekker op z'n bek gaan along the way )
quote:zusenzo schreef op 05 februari 2009 @ 20:57:

Zo, dat is de juiste instelling!

Als hij denkt beter te kunnen krijgen, moet hij maar gaan(en lekker op z'n bek gaan along the way )

zal ik m dan maar voor valentijnsdag een set val-beschermers geven en een helm want op z'n bek gaat ie, zeker weten!

(en ik raap m niet op )
Een knietje.

Kleine meoite, grote impact.

Mijn instelling is:

Als ik beter kan krijgen, kan ik beter nemen.

Gaan is zo definitief, niewoar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven