Datingsites
zaterdag 6 mei 2017 om 17:15
L.S.
Zou graag eens van vrouwen willen vernemen over hun ervaringen met datingsites.
Ik kan er inmiddels een boek over schrijven en ik heb niet idee dat dit onderwerp ergens in de media al veel aandacht heeft gekregen, althans niet wat betreft de zaken die ik heb meegemaakt c.q. geconstateerd/gededuceerd.
Zou graag eens van vrouwen willen vernemen over hun ervaringen met datingsites.
Ik kan er inmiddels een boek over schrijven en ik heb niet idee dat dit onderwerp ergens in de media al veel aandacht heeft gekregen, althans niet wat betreft de zaken die ik heb meegemaakt c.q. geconstateerd/gededuceerd.
Carpe diem
zaterdag 6 mei 2017 om 20:31
Ik hengel helemaal niet, ik ben serieus geïnteresseerd in ervaringen van anderen al besef ik dat die van vrouwen waarschijnlijk heel anders zijn dan die van mannen.
Wat mijn ervaringen betreft ten eerste:
Een serieuze datingsite zoals lexa.nl laat profielen van vrouwen die geen lid meer zijn staan, ondanks dat ze zich hebben uitgeschreven.
Snap wel waarom, want dan hebben de mannen een grotere vijver om in te vissen, maar kloppen doet het niet natuurlijk..
Wat mijn ervaringen betreft ten eerste:
Een serieuze datingsite zoals lexa.nl laat profielen van vrouwen die geen lid meer zijn staan, ondanks dat ze zich hebben uitgeschreven.
Snap wel waarom, want dan hebben de mannen een grotere vijver om in te vissen, maar kloppen doet het niet natuurlijk..
Carpe diem
zaterdag 6 mei 2017 om 20:34
Als je ervaringen zoekt van mannen, moet je dat niet op een vrouwenforum vragen... Er zitten hier wel mannen maar ze zijn ver in de minderheid.
En goh, weer iemand die begint over fake profielen. Het klopt dat je profiel niet verwijderd wordt, dat moet je echt zelf doen. En het is een hele zoektocht om dat voor elkaar te krijgen. Niet zo gek dat velen denken: lamaar. En vervolgens gewoon niet meer terugkeren op de site.
En goh, weer iemand die begint over fake profielen. Het klopt dat je profiel niet verwijderd wordt, dat moet je echt zelf doen. En het is een hele zoektocht om dat voor elkaar te krijgen. Niet zo gek dat velen denken: lamaar. En vervolgens gewoon niet meer terugkeren op de site.
zondag 7 mei 2017 om 12:13
De spaarzame keren dat ik uit nieuwsgierigheid een profiel aanmaakte op een datingsite merkte ik dat er veel onaantrekkelijke mannen waren, vaak ook sexueel gefrustreerd. Ook de zogenaamde matches matchte niet; ik werd vaak gekoppeld aan mannen die hobby's hadden en/of naar muziek luisterde die voor mij een gigantische afknapper zijn.
Ik kom live wel weer eens iemand tegen en anders niet. Krijg de indruk dat zo wel relaties als sex zeer overrated zijn/is.
Ik kom live wel weer eens iemand tegen en anders niet. Krijg de indruk dat zo wel relaties als sex zeer overrated zijn/is.