Uitgerekend begin november 2017 - openbare tabel

10-03-2017 13:55 334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin november 2017! Voor de dames uit het oude topic of nieuwe dames die ook graag mee willen schrijven!

Inloggegevens om de tabel te wijzigen:

NaamLeeftijd (v/m)Kindje #UitgerekendGeslachtAfsprakenBijzonderhedenTorina36/342e (1 jr)23 oktoberVerrassing-hiesje35/433e (3 + 1 jr)28 oktoberVerrassing-Saar199026/261e28 oktobernnb18-05 geslachtsbepalingdaisybelle38/413e (12 + 10 jr)31 oktoberVerrassing08-05 controleIJsblauw1 novembernnb-Maaary30/372e (1 jr)3 novembernnb-cosmopolitan220835/381e4 novembermeisje7-06 controle vk

18-05 geslachtsbepalingkat198927/301e6 novembernnb-eagle_eye29/341e6 novembernnb04-05 termijnecho @ SpanjeWanderlust4ever32/?1e6 novembernnb18-05 echo @ ZwedenDookster27/301e7 novembernnb26-04 termijnechoapril882e (1 jr)12 novembernnb-Estela136/362e13 novembernnb-Mliekk27/272e (2 jr)16 novembernnb-Jet199323/271e17 novembernnb02-05 termijnecho

Karien85

Uit de tabel gehaald ivm lang niet meeschrijven: keet30, Loes23 & Koekebakster. Willen jullie er weer in, dan zijn jullie uiteraard van harte welkom
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:21
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.43% gewijzigd
Haha, ja inderdaad.

In de duinen kom ik dan kom wel eens met de hond, maar dat is het dan wel, hoor. Strand wel in het winterseizoen, ook met de hond. Maar niet om te zonnen of rond te hangen.
Het strand is ook buiten de zomer om heerlijk, vind ik. Maar ik weet ook niet hoe vaak ik er in praktijk zou komen, als ik dichtbij zou wonen.

Leuk dat jullie een hond hebben, @daisy. Hoe reageerde die op de zwangerschap? Die van een bekende moest de hele zwangerschap niets van haar weten (reutje)! Na de bevalling was alles meteen weer goed.
blue as ice
Ha allemaal!

Ben even een weekje offline geweest, maar nu weer online :-)! Welkom IJSblauw! Ingewikkeld wat hormonen met je kunnen doen he! Dat het je stemming ook zo kan beinvloeden... erg fijn dat je je nu weer beter voelt en weer kunt genieten, super! En is het jullie eerste kindje?

Wow, wat woon je dan in een bijzonder gebied Wanderlust! Kan me indenken dat je dan ver van sommige voorzieningen af kunt wonen! Hoe ziet jullie omgeving er uit? Veel water? Uitgestrekt en veel natuur? Wonen er aardig wat mensen of is het heel dunbevolkt?

En Hiesje, is er al meer bekend over het recente bloedverlies? Misschien wel een ander verhaal nu het donker bloed was, misschien nog een restant van de vorige bloeding? Hoop dat alles goed met je is!

Hier gaat alles z'n gangetje, weinig nieuws te melden :-). Ben maar begonnen met niet meer op mijn rug slapen, maar heb nu last van mijn schouder vanwege hard matras, auw... Weet nog dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap veel last van mijn heupen had vanwege het met een zware buik op mijn zij slapen, hoop dat het niet dezelfde kant op gaat... Ach ja, we hebben allemaal zo onze klachten he .

Verder laat ik bij een lokale kleermaker nu wat wijde kleding van lycra naaien, heerlijk luchtig in de zomer en lekker op de groei haha. Hier zijn ze strakke zwangerschapskleding niet gewend. Grappig hoe ik daar zelf ook liever buiten niet in loop, je gaat je ongemerkt toch qua gevoel ook aanpassen aan je omgeving. Ik ben nu alweer 15 weken zwanger, ik zie er naar uit de eerste bewegingen te gaan voelen
Hallo Torina, dank je voor het welkom! Het is de eerste inderdaad . Woon je ook in het buitenland?
blue as ice
Ja klopt ijsblauw, buiten Europa, alles is n beetje andere koek hier
Wij hadden een hele mooie echo gisteren

Geen indicatie voor Syndroom van Down, Edwards of Pataussyndroom want de nekplooidikte was goed.

Verder was de baby heerlijk beweeglijk en heb ik 5 echofototjes meegekregen waarvan 2 in 3D.

Zij jullie er al over uit of jullie het geslacht van de baby willen weten? Zag een aantal mensen in de tabel staan waar al bij stond dat ze het een verrassing willen laten. Viel me op dat het vooral dames zijn waarbij het niet het eerste kindje is.

Ik dacht dat ik het eerst heel graag wilde weten maar van mijn man hoeft het niet niet perse. Ga nu een beetje twijfelen aangezien een verrassing me ook leuk lijkt. Maar ik ben zo nieuwsgierig van aard dat ik me niet kan voorstellen dat mijn verloskundigen het weten en wij niet

Bovendien vind ik het nog steeds een beetje tegenvallen wat betreft babyspullen, het is zo genderbepaald..(vooral in het land waar wij wonen)

@ Iijsblauw, welcome back!

Leuk dat je weer meeschrijft en fijn dat je je weer wat beter voelt. Lijkt me niet niets om je zo rot te voelen in het begin van de zwangerschap.

@ cosmo, moest echt even grinniken bij je verhaal.

Ik werd van de week ook even verrast door mijn eigen hormonen. Hoorde een heel mooi nummer op straat. Ik luisterde naar de tekst en schoot helemaal vol en huilde gewoon tranen met tuiten. Mijn man stond er naast en ik stond half lachend/half huilend uit te leggen dat dit echt even te maken had met de hormonen.

(dag ervoor vertelde mijn man nog zo lief dat ik helemaal niet anders ben of vervelend doe sinds ik zwanger ben X-D; hij hoort veel slechte verhalen uit zijn omgeving met erg dramatische zwangere vrouwen)
quote:ijsblauw schreef op 04 mei 2017 @ 11:53:

Het strand is ook buiten de zomer om heerlijk, vind ik. Maar ik weet ook niet hoe vaak ik er in praktijk zou komen, als ik dichtbij zou wonen.

Leuk dat jullie een hond hebben, @daisy. Hoe reageerde die op de zwangerschap? Die van een bekende moest de hele zwangerschap niets van haar weten (reutje)! Na de bevalling was alles meteen weer goed.Ik heb eigenlijk nog niks anders aan haar eigenlijk. Ben ook benieuwd hoe ze straks op de baby reageert .....
Hoi, ook alweer even niks geschreven. Was aan het wachten op nipt. Eerste was mislukt dus week later nog een keer en uiteindelijk drie weken gewacht dus. Dat trok ik matig. Maar vandaag goede uitslag gehad. Nu 14 weken. Maandag op t werk vertellen. Moet ook wel want buik is niet meer goed te verbergen....

Is het een idee om een besloten Facebook groep te beginnen? Ik wil wel wat meer vertellen maar liever niet op dit openbare forum....
Fijn, een goede uitslag Maaary! Was je er erg mee bezig idd of de uitslag wel ok zou zijn? En alweer 14 weken, gaat hard hé!

Besloten fb groep spreekt mij om die redenen ook wel aan!
Hoi, ja een fb groep lijkt me leuk!
Ja, ik ben ook voor!
En hiesje, hoe is het met jou?
@facebook zal ik dan eens kijken hoe dat moet, zo'n groep? digibeet. Maar komt goed!

@torina ja, op een gegeven moment werd het wel een dingetje. we werden ook een paar keer gebeld over die test, zelfs door de klinisch geneticus... toen dacht ik, pfffff dit is het... maar goed nieuws dus!!! Yaaaay!

@hiesje ja, wat een zorgen iedere keer met het bloedverlies. Dat vind ik heel sneu voor je. Ik hoop dat het een keer op houdt zodat je meer vertrouwen hebt in de zwangerschap.
Ik ben zo vrij geweest om alvast een geheime groep te maken op fb (was ook benieuwd hoe het werkte ), dus wie toegevoegd wil worden kan mij een e-mailadres doorgeven en dan stuur ik een uitnodiging.

Mocht er toch weinig animo zijn, is die groep ook weer zo verwijderd
Oh ja, als je denkt "wie is die man die ook lid is ?", dat is mijn man, want ik moet 1 persoon uit mijn vriendenlijst aanvinken voor ik de groep aan kon maken. Ik gooi hem er later weer uit, hoor
Ik stuur morgen even alle gegevens daisybelle!
Top! Maar hoe stuur ik jou mijn email niet-openbaar?
Onder mijn profielfoto staat een tekstballonnetje. Daarmee kan je me een privebericht sturen
Heb je en PB gestuurd daisybelle!

Facebook groep lijkt me erg gezellig
Ik heb allemaal pb's

Ik zit nu op mijn werk en heb geen computer tot mijn beschikking, ik ga iedereeen rond half 4 vanmiddag uitnodigen, dus hou jullie mailbox in de gaten
Leuk !
Hoi, ik schreef eerder mee in een ander topic, maar die is een beetje doodgebloed. Heb ook wel interesse in een fb groep! Als dat mag natuurlijk:) Krijgen je fb-vrienden het te zien als je lid wordt?
Hoi allemaal! Sorry het is alweer een heeeeele tijd geleden dat ik mee had geschreven ! Ik heb een beetje een gekke tijd achter de rug, mijn vader die op goede vrijdag een hersenbloeding heeft gehad en toen werd het een beetje te veel en heb ik even erg rustig aan gedaan. Maar vind het wel heel erg leuk om weer wat mee te schrijven en te lezen. Sorry ik heb het dus allemaal niet erg bijgehouden...

Maar even weer updaten. Ik heb laatste een mijn 10 weken echo gehad maar toen bleek ik toch al bijna 12 weken zwanger! Ik dacht dat ik rond 15 november uitgerekend zou zijn maar dat is dus nu 1 november geworden. Ik voel me naast alles wat gebeurd is lichamelijk wel goed. Ik ga weer eens een beetje alles rustig doorlezen wat er is gebeurd en dan ga ik proberen weer lekker mee te schrijven enzo
Oeps! Bovenstaande bericht had ik, koekebakster, geschreven! Stond nog ingelogd met het andere profiel...
Iedereen die me haar emailadres gestuurd heeft, is als het goed is uitgenodigd! Laat even weten als het niet zo is.

Ik probeerde iedereen een pb terug te sturen, maar kreeg een melding dat er iets niet goed gegaan was, dus dan maar zo.

Appelsap, welkom!

Ik heb de groep 'geheim' gemaakt, dus volgens mijn kan niemand die groep zien, of ook maar opzoeken. Dus ik neem aan dat niemand kan zien dat je lid bent, daar reageert of iets liket.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven