Herkenbaar?

08-05-2017 20:43 19 berichten
X
anoniem_345467 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 12:28
Reden: Anoniem
0.00% gewijzigd
Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
ja herkenbaar, het is zeker een afscheidsbrief/gedicht?
t.
Wel bijzonder om zo je eerste bericht te posten.

Heb het even laten bezinken en ik geloof dat ik het wel mooi geschreven vind.
" hoe loslaten hetzelfde is als accepteren dat de herinnering vervaagdT "

Mooi, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mooi idd maar wat wil je er verder mee? Van je afschrijven, schrijver worden of advies krijgen?
Doe je eigen een lol, en hou dit voor je zelf.
quote:Lucylucille schreef op 08 mei 2017 @ 21:04:

Doe je eigen een lol, en hou dit voor je zelf.

Mwah waarom? Het was best mooi om te lezen.

Ben wel benieuwd wat TO met dit topic wil
Ik ben niet erg bekend met forums, en zo te zien zijn de meeste berichten wat concreter. De bedoeling hiervan was ten eerste van me af te schrijven wat ik voel. Waarom het niet concreet is omdat mijn gevoelens niet zo strak omlijnt zijn.

Ik denk dat ik me afvraag wat het betekend als je dit voelt. Wanneer gebeurd dit. Ben ik verliefd op hem? Ben ik verliefd op de aandacht van hem? Ben ik verliefd op de fantasie die ik had over ons samenzijn?

Wat was jij, die dit herkende in mijn situatie? Hoe vertaal je dit naar feiten?
quote:alkemade schreef op 08 mei 2017 @ 20:50:

t.
Oh, hij heeft zich bedacht.

Hij vind je niet meer leuk.

Shit happens, rot voor je,
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:noorderlichtlamp schreef op 08 mei 2017 @ 21:19:

Ik ben niet erg bekend met forums, en zo te zien zijn de meeste berichten wat concreter. De bedoeling hiervan was ten eerste van me af te schrijven wat ik voel. Waarom het niet concreet is omdat mijn gevoelens niet zo strak omlijnt zijn.

Ik denk dat ik me afvraag wat het betekend als je dit voelt. Wanneer gebeurd dit. Ben ik verliefd op hem? Ben ik verliefd op de aandacht van hem? Ben ik verliefd op de fantasie die ik had over ons samenzijn?

Wat was jij, die dit herkende in mijn situatie? Hoe vertaal je dit naar feiten?Iedereen herkent zich er wel in denk ik, iedereen heeft wel is een liefde gehad die hem/haar verlaten heeft. Ik ook
Soms gaat liefde over, soms heb je geen andere keus dan loslaten.

Wanneer je loslaat zal de pijn minder worden en zul je merken dat er zeker ook ander zijn die jou wel zien.

Zorg echter eerst dat je jezelf ziet en erkent zoals je bent. Je bent niet afhankelijk van wat deze jongen van jou vindt.
Dank iedereen voor bijdrage ;)
Ja herken het wel hoor. De man waar ik enorm verliefd op werd waar ik een paar jaar lief en leed mee deelde en ineens was het over. Heel naar als de ander jou niet meer ziet en jij nog van diegene houd.

Uiteindelijk heb ik omdat ik het moeilijk had hem gebeld. Mijn gevoel verteld en heel verrassend hij was me niet vergeten en had zeker nog een warm plekje voor mij. Alleen had hij geen zin meer in een relatie. Na 2 jaar elkaar niet gezien te hebben zijn we toch vrienden geworden. Dat ik hem belde was wel een heleboel lef voor nodig wilde geen stalker lijken. Heb ik ook duidelijk uitgelegd en werd een fijn afsluitend gesprek.
you go girl
Auw, knuffel!
treurig dat jij mij zo graag wil??? waarom zocht je dan nooit toenadering ,je was zo koud n kil dat jou benaderen moeilijk was.leuk gedicht maar gaat niet op herken daar ons niet in.
daarnaast was ik laatste jaar getroffen door zware ziekte n verlamming zoals je weet.
maar jij was al die jaren al met anderen bezig. mijn aandacht was niet goed genoeg n je laat je gewoon op je werk door zo n mafklapper lospraten van mij .
en kan niet snappen dat je daar systematisch bent bewerkt
lippenbalsem schreef:
08-07-2018 23:58
treurig dat jij mij zo graag wil??? waarom zocht je dan nooit toenadering ,je was zo koud n kil dat jou benaderen moeilijk was.leuk gedicht maar gaat niet op herken daar ons niet in.
daarnaast was ik laatste jaar getroffen door zware ziekte n verlamming zoals je weet.
maar jij was al die jaren al met anderen bezig. mijn aandacht was niet goed genoeg n je laat je gewoon op je werk door zo n mafklapper lospraten van mij .
en kan niet snappen dat je daar systematisch bent bewerkt
Zit je nou ook al hier? gGa lekker prive met elkaar in gesprek en doe niet zo kinderachtig hier op het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven