sociale fobie. chat ergens?

02-05-2017 01:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
goeiedag,

ik heb last van een sociale fobie en ik ben eigenlijk op zoek naar een chat voor lotgenoten maar kan het nergens vinden.

als iemand weet of dit bestaat hoor ik het graag.

bedankt
Ik heb dat hier nog niet gezien, maar miscchien over heen gelezen. Je mag mij wel pb'en
Je kan hier kletsen? Of is dat te openbaar?
Maar je kunt er ook hulp voor zoeken.

Je mist echt ook de leuke dingen en dat is zonde.
Hoe oud ben je als ik vragen mag ?
25 jaar ben ik, ja als er geen chat is, openbaar vind ik niet erg niemand weet toch wie ik ben.

heb al jaren lang hulp zonder succes maar wil graag praten met lotgenoten die begrijpen me tenminste
Je kunt hier mee kletsen op het forum.
Contact opnemen met korrelatie? Wellicht dat ze ook kunnen doorverwijzen naar een chat of hebben meet informatie. Zij staan in contact met heel veel verschillende organisaties en sites etc.

Je kan anoniem chatten ook met 1 vd medewerkers. http://www.korrelatie.nl/onderwerpen/angst/fobieen/
quote:tidus schreef op 02 mei 2017 @ 11:32:

25 jaar ben ik, ja als er geen chat is, openbaar vind ik niet erg niemand weet toch wie ik ben.

heb al jaren lang hulp zonder succes maar wil graag praten met lotgenoten die begrijpen me tenminsteIk ben van jou leeftijd. Als je eens wil kletsen stuur maar een prive bericht
Dag Tidus,

stuur gerust een PM als je wil praten!

@ Lampie, daar heb je helemaal gelijk in. Ik zie het al dan niet letterlijk aan m'n neus voorbijgaan
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2017 18:37
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven