Lijf & Lijn alle pijlers

Alli of Xenical

10-03-2011 09:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben schildklierpatient en op het moment gaat het niet zo goed. De kans dat ik weer heel erg ga groeien is aanwezig. Momenteel ben ik nog niet te zwaar echter wilde de endocrinoloog er eergisteren al alli of xenical voorschrijven om het eventuele groeien voor te zijn?

Hoe dan ook ik kon een recept krijgen maar het werd niet vergoed. Ik ben online gaan kijken en daar is het een stuk goedkoper dan bij de apotheek. Echter; welke moet ik nemen? Alli of Xenical, wie heeft hier ervaring mee en waar kan ik het het goedkoopste online kopen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Overigens is Orlistat, het bestanddeel van beiden, goedgekeurd en komt niet in de bloedbaan terecht. Ik ben goed voorgelicht ik wil het hier dan ook vooral hebben over welke van de 2, en waar te kopen.

Met vriendelijke groet Leatitia

( voor info check:info orlistat)
Ik heb een xenical voorgeschreven gekregen van mijn huisarts. Op het einde van de doos woog ik 5 kilo meer dan ervoor om van de bijwerkingen nog te zwijgen.

Uiteindelijk toch 30 kilo vermagerd. Niet door te dieeten, maar het telkens bij 1 portie te houden, nooit een 2de portie. En wat ook hielp is te eten zoals mijn slankere collega's. Ik maakte mezelf altijd wijs dat dat ene koekje of pudding geen kwaad kon, maar mijn vrienden en collega's die slanker zijn die eten echt wel minder. En daarbij elke dag 15 minuten gewandeld
Ben sinds een week bezig met xenical. Van de bijwerkingen heb ik gelukkig vrijwel geen last. Geen olieachtige ontlasting, en ik eet vrij normaal (wel beperkter in vet en calorieen natuurlijk)

Eigenlijk zou er 30 kilo af moeten (misschien wel 40 voor de mooi)

Ben benieuwd. Tot nog toe werkelijk alles geprobeerd, elk dieet wat er maar te bedenken is. Maar wegens medicatie (prednison onder andere) wil dat niet voldoende werken)
Hi Isabon, hoe is het je vergaan met je Xenical? Als je zin hebt mij er iets over te vertellen, dan hoor ik het graag. Groeten Elena
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-05-2017 18:19
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2018 08:04
Reden: Spam
98.36% gewijzigd
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2018 08:04
Reden: Spam
96.58% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven