Zwanger schaps masker

10-05-2017 13:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Op dit moment lig ik heerlijk op een bedje in Turkije, met m'n kleine spruit van 4,5 maand in m'n buik.. mijn vraag is als ik na 3 dagen geen last heb van het 'zwangerschapsmasker' of dit nog kan komen? Ik smeer m'n hele lichaam gewoon in met factor 30. Hier mee kan ik toch prima in de zon als ik zelf niks geks merk?

Bedankt voor de reacties!
Volgens mij wel, ik heb het 3 X zo gedaan en er nooit last van gehad.
Ik zou factor 50 op je gezicht doen, als is het alleen maar vanwege de rimpels...

Zwangerschapsmasker kwam bij mij ineens op in de laatste maand ofzo, ook eerste maanden na bevalling had ik het heel erg. Echt donkere vlekken en van die witte randen onder mijn ogen. Er zijn twee vlekjes blijven zitten. heb nu maar besloten dat ik na de laatste baby microdermabrasie laat doen
Nooit een zwangerschapsmasker gehad en ik lag met 30 graden hele dagen naast het zwembad zonder insmeren. Een vriendin zat met 19 graden een kwartiertje in de zon en had een heel masker, is dus heel erg persoonlijk.
Kan je niets van zeggen. De ene is er veel gevoeliger voor de ander.

Factor 50 op je gezicht en tussen 12 en 3 uit de zon is sowieso altijd verstandig.
Ik had in september/oktober 2015 een ivf cyclus gedaan waarbij je hcg inspuit. Er is toen geen terugplaatsing gedaan en in juli 2016 had ik ineens vlekken in mijn gezicht nadat ik 1 dag mijn gezichtcreme had vergeten. Ja 1 dag, dik 9 maanden na de laatste injectie en het was dus ook al 9 maanden uit mijn systeem. Ze zitten er nog. Ik zou het er niet op gokken.
Ik zou het risico niet nemen.

En gefeliciteerd met je zwanger schap!
Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik had van de Nederlandse april zon al een zwangerschapsmasker. Nu een jaar later ben ik op vakantie en is het ook weer terug. Ik vond het wel vervelend tijdens de zwangerschap. Ik moest iedere dag factor 50 smeren en continue uit de zon blijven. Maar ik vraag me af of dat smeren allemaal werkt. Iets heel anders bijvoorbeeld: ik heb vanaf dag 1 braaf gesmeerd tegen striae. Toch zit het bijna van mijn voorhoofd tot mijn tenen.
Bedankt voor de reacties! Ik blijf dus gewoon netjes met hoge factor smeren!. En Petje op, parasolletje uit!
quote:[message=27059593,noline]Tinkeltje30 schreef op 10 mei 2017 @ 14: Iets heel anders bijvoorbeeld: ik heb vanaf dag 1 braaf gesmeerd tegen striae. Toch zit het bijna van mijn voorhoofd tot mijn tenen. Striae is gescheurd bindweefsel. Dat houdt je niet tegen door een crème

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven