Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Groupie schreef op 10 mei 2017 @ 13:04:

http://www.kikocosmetics. ... -30/p-KS0220108800033#zoo

Ik ben fan van de huidverzorging van Kiko, het is goed betaalbaar en heb nu de zonnebrand voor het gezicht gekocht. Ik vind m fijn omdat de creme lekker intrekt, de drogisterij zonnebrandcremes voor n gezicht vond ik er te erg op liggen waardoor m'n foundation niet mooi zat.

Uiteindelijk gelijk voor het hele gezin ingeslagen omdat de zonproducten 2+2 gratis waren, altijd leuk

Zat er ook naar te kijken maar twijfelde nog een beetje.

Hoe niet van een plaklaag die je zo voelt zitten en dat doet deze dus niet??
Zo net zonnebrand voor gezicht van Kiko gekocht

Gelijk nog wat aanbiedingen erbij gekocht, ik word arm van dit topic
Make up van kiko Schijnt echt goed te zijn. Althans wat de recensies zeggen op internet.

Ga maandag naar Rotterdam dan ga ik eens snuffelen in de winkel
quote:Sjarel schreef op 09 mei 2017 @ 16:57:

[...]

Benieuwd naar je testresultaat!

Ik vind Decubal nachtcrème wel lekker voedend en niet zo vet. Dit heette eerst het nachtmasker maar ze hebben vooral de naam aangepast. In een tube, ook prettig.Dank je voor de tip! Ik denk dat ik deze ga bestellen. Parfumvrij, dat spreekt me wel aan!
quote:KirstenQY schreef op 10 mei 2017 @ 14:30:

[...]

Dank je voor de tip! Ik denk dat ik deze ga bestellen. Parfumvrij, dat spreekt me wel aan!

Ik gebruik ook Decubal: serum, dagcreme en nachtcreme.

Ben heel tevreden!
quote:yajes schreef op 10 mei 2017 @ 14:33:

[...]

Ik gebruik ook Decubal: serum, dagcreme en nachtcreme.

Ben heel tevreden!Mooi, dat klinkt goed! Voegt het serum wat jou betreft echt wat extra toe? Ik heb nog nooit serums gebruikt.
hier nu een aantal keren de mane 'n tail shampoo gebruikt en mijn kleur is helaas helemaal dof geworden.Het zag er niet meer uit helaas.Volume was wel goed maar zo jammer van de kleur.dus gisteren naar de kapper opnieuw gekleurd en zij adviseerde mij om de elvive fiber te gaan gebruiken voor voller haar.Dus die ga ik maar eens aanschaffen.De mane 'n tail komt wel op die gebruikt mijn dochter die is blond en heeft haar haar niet gekleurd.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Arizona15 schreef op 10 mei 2017 @ 14:05:

Ik heb deze gekocht, dit was de enige met een avocado op de fles.

[IMG]http://i68.tinypic.com/ou5dfd.jpg[/IMG]

Vrees dat het dan toch de verkeerde is, want hier zit geen conditioner in.

Als je op zoek was naar de low shampoo van Garnier, dan vrees ik inderdaad dat je de verkeerde mee hebt. Die is trouwens sowieso niet verkrijgbaar in Nederland. Ik zie aan de fles op de foto dat je die in Nederland hebt gekocht :-) In België heet de "loving blends"-lijn anders.

Wat je wel kan vinden in Nederland is de low shampoo van L'Oreal.
quote:Arizona15 schreef op 10 mei 2017 @ 14:05:

Ik heb deze gekocht, dit was de enige met een avocado op de fles.

[afbeelding]

Vrees dat het dan toch de verkeerde is, want hier zit geen conditioner in.

Low shampoo nog niet in nl te koop dacht ik ? Heb mijn zus opdracht gegeven die woont in België ;)

Paar bladzijdes terug staat daar een foto van er staat echt low shampoo op .
Oh mane ' n tail ook niks voor mij die schuif ik door naar vriendin
Even nog over die Nuxe huile.. ik heb een testertje gekregen bij Ici Paris maar ben nu op internet aan het kijken waar ik hem het goedkoopst kan bestellen en ik zie verschillende soorten? Sowieso 1 met shimmer en 1 zonder maar ik zie ook dingen als 'nieuwe formule', wat is dat?

Hier bijvoorbeeld; http://www.newpharma.nl/n ... FReRGwodA0YDOg&s_kwcid=AL!470!3!178448389128!!!g!301274723233!&ef_id=VuaqXwAABcU-GgrC:20170510135439:s

En; is die met shimmer identiek qua werking en geur en voegt het shimmertje wat toe? Maw, HELP! WELKE MOET IK KOPEN?! :D
Ik heb de Rosaliac UV light creme gekocht. Wilde een zonnecreme voor mijn gezicht maar geen watervaste. Jetske schrijft erover in haar blog. Deze is heel licht, voelt fijn en Is ook tegen rode plekjes en adertjes.

Is factor 15 maar volgens Jetske scheelt dat maar 3 procent met factor 30.

Heb ook de Vichy Mat factor 30 maar daar komt echt geen zon doorheen, dus die is alleen voor mijn neus.
quote:jennie77 schreef op 10 mei 2017 @ 15:04:

hier nu een aantal keren de mane 'n tail shampoo gebruikt en mijn kleur is helaas helemaal dof geworden.Het zag er niet meer uit helaas.Volume was wel goed maar zo jammer van de kleur.dus gisteren naar de kapper opnieuw gekleurd en zij adviseerde mij om de elvive fiber te gaan gebruiken voor voller haar.Dus die ga ik maar eens aanschaffen.De mane 'n tail komt wel op die gebruikt mijn dochter die is blond en heeft haar haar niet gekleurd.

Hier precies dezelfde ervaring. Mijn kleur is er helemaal uit maar wel lekker veel volume. Ik ga ook kappen met deze shampoo, denk dat een shampoo zonder sls beter is voor gekleurd haar.

Die van Elvive heb ik ooit gebruikt, gaf veel volume en luchtig haar maar na een paar maanden leek dat effect weer weg.
quote:Frietmetmayo schreef op 10 mei 2017 @ 14:14:

[...]

Zat er ook naar te kijken maar twijfelde nog een beetje.

Hoe niet van een plaklaag die je zo voelt zitten en dat doet deze dus niet??Nee ik vond van niet!
Voor degenen die een Nyx winkel in de buurt hebben, hier verkopen ze fantastische makeup. Beter nog dan van Kiko. Ik ben enorme fan van Mac, maar heb inmiddels diverse producten van Nyx. De oogschaduwrefils passen in mac palletten en blijven veel langer zitten en kosten maar €2,80. Ook ben ik fan van de lipgloss en de oogschaduwpoeder ( beter dan die v anastasia) . Ik heb veel dure merken maar pakbtoch steeds liever de spullen vsn Nyx. Wordt ook verkocht op Douglas.nl.
Dove purely pampering,nourishing body oil bij action voor nog geen 4 euro gekocht,super goed! geen droge huid meer zelfs niet op mijn benen!

Mijn wangetjes zijn niet meer rood,ik kan het gewoon niet geloven! Smeer pas paar dagen met het cremetje van biodermal,sorry dat ik het weer zeg maar zoooo blij!!
quote:Pretzel66 schreef op 10 mei 2017 @ 15:41:

[...]

Low shampoo nog niet in nl te koop dacht ik ? Heb mijn zus opdracht gegeven die woont in België ;)

Paar bladzijdes terug staat daar een foto van er staat echt low shampoo op .Oh jammer dus toch de verkeerde. Ik ben net naar de Etos geweest en van Loreal hebben ze hem idd wel. Ik heb hem even niet gekocht, al genoeg geld opgemaakt vandaag. Ik probeer vandaag wel die van Garnier, anders kan zoon hem altijd nog gebruiken mocht die mij niet bevallen.
quote:poeder schreef op 10 mei 2017 @ 18:13:

Voor degenen die een Nyx winkel in de buurt hebben, hier verkopen ze fantastische makeup. Beter nog dan van Kiko. Ik ben enorme fan van Mac, maar heb inmiddels diverse producten van Nyx. De oogschaduwrefils passen in mac palletten en blijven veel langer zitten en kosten maar €2,80. Ook ben ik fan van de lipgloss en de oogschaduwpoeder ( beter dan die v anastasia) . Ik heb veel dure merken maar pakbtoch steeds liever de spullen vsn Nyx. Wordt ook verkocht op Douglas.nl.Nyx gebruik ik ook en sleek vind ik ook een fijn merk .
Make up Revolution is ook goed. Super pallettes voor niet al te veel geld.
Ik ben fan van de Ultrasun factor 50 face. Een zonnebrandcreme die ik elke dag gebruik. Een 1x per dag crème. Ik heb wat pigmentvlekjes en rode adertjes op mijn wangen, en heb het idee dat het niet erger word als ik in de zon kom. Ik word wel gewoon bruin ermee. Fijn spul
Always look on the bright side of life
De paardeshampoo gaat hier ook de klik in. Volume is goed maar ik ben van donkerblond naar lichtblond gegaan. Er wordt steeds gevraagd of ik mijn haar lichter heb gekleurd. Het is voor gekleurd haar echt wasrdeloos
Hmm bovenstaande reactie kwam van mij..
Als je wint heb je vrienden...
Ik heb net een stukje over sulfaten in shampoo zitten lezen. Behalve sls kunnen die ook nog deze namen hebben:
Sodium Lauryl Sulfate (SLS)
Sodium Laureth Sulfate (SLES)
Sodium Lauryl Sulfoacetate
Sodium Lauroyl Isoethionate
Sodium Lauroyl Taurate
Sodium Cocoyl Isoethionate
Sodium Lauroyl Methyl Isoethionate
Sodium Lauroyl Sarcosinate
Disodium Laureth Sulfosuccinate

Sulfaten zorgen er o.a. voor dat shampoo schuimt.
Ik heb van de kapper een dure gehad zonder sulfaten, maar die schuimde dus helemaal niet en dat is heel vreemd haren wassen. Leek net of er niets gebeurde.
Emma95 schreef:
12-05-2017 08:29
Ik heb net een stukje over sulfaten in shampoo zitten lezen. Behalve sls kunnen die ook nog deze namen hebben:
Sodium Lauryl Sulfate (SLS)
Sodium Laureth Sulfate (SLES)
Sodium Lauryl Sulfoacetate
Sodium Lauroyl Isoethionate
Sodium Lauroyl Taurate
Sodium Cocoyl Isoethionate
Sodium Lauroyl Methyl Isoethionate
Sodium Lauroyl Sarcosinate
Disodium Laureth Sulfosuccinate

Sulfaten zorgen er o.a. voor dat shampoo schuimt.
Ik heb van de kapper een dure gehad zonder sulfaten, maar die schuimde dus helemaal niet en dat is heel vreemd haren wassen. Leek net of er niets gebeurde.
Ik gebruik dr Organic vit E shampoo. Zitten geen sulfaten, parabenen en silliconen in. Schuimt genoeg vind ik en ik vind het fijne shampoo.
Ik las net dat de repair lijn van de Hema ook niets bevat, lekker ruikt en lekkere prijsjes!!!

*moeten jullie ook steeds opnieuw inloggen?*
Als je wint heb je vrienden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven