Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet hoe ik het doe. Zal er nog eens een paar proberen en dan zien. Maar ik scheer en dat gaat ook prima.
Twijfel nog over zo’n IPL, maar die vind ik zo duur.
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
21-01-2018 20:47
500 reacties geleden heb ik dat wel eens gesuggereerd. :proud:

Heb ik dan over heen gelezen 😳

Aan jou de eer om hem aan te maken :-D
Alle reacties Link kopieren
Harsstrips van de action zijn superfijn! Gebruik ik al jaren voor mn bikinilijn en tussen mn wenkbrauwen.
In de zomer doe ik ook mn oksels ermee maar dat is wel veel werk, denk dat ik het dit jaar ergens ga laten doen.
Topic deel 2 is live! :cheer2: |-)
Alle reacties Link kopieren
TS_76 schreef:
04-05-2017 14:48
quote:Bitterbleu schreef op 04 mei 2017 @ 14:42:

Ik gebruik sinds een jaar de magic Drops van Collistar. Ook een soort zelfbruining. Alleen bruinen ze niet maar je ziet er alleen een tikje gezonder uit omdat het spul zich aanpast aan het pigment van je huid. Je hebt 1 druppel in de twee, drie dagen nodig voor resultaat. Geweldig spul!



Omdat dit zo goed werkt heb ik ook de Sublime Black Precious Serum van Collistar gekocht. Het is zwarte serum wat er een beetje vreemd uitziet. Maar voor mijn 47 jarige huid is het geweldig. Mijn lijntjes zijn zichtbaar minder geworden en mijn huid is veel minder dof op de 1 of andere manier. Ook hiervan heb je maar 1 druppeltje nodig voor hals en gezicht.



Nog 1 en dan ben ik uitgejubeld over Collistar. Ik heb namelijk ook de aftersun. Die zat toen in een Libellezomerpakket. Ik had 'm meegenomen op vakantie. Ik ben toen vreselijk verbrand en direct de aftersun erop gesmeerd. Na een aantal uur was de ergste brand eruit terwijl ik echt flink verbrand was. Ik ben daarna ook niet verveld. Wel heeft deze een sterke lucht die je wel prettig moet vinden.

Ik was dus helemaal niet enthousiast over de magic drops, maar ik heb ze dan ook (op aanraden van dit topic) vermengd met mijn dagcreme. Toch nog maar eens proberen zonder crème dan.



Wat betreft aftersun heb ik ook nog een hele fijne: Ecran. Vroeger alleen in Spanje te koop, maar nu ook overal in Nederland. Haalt echt de brand uit je huid na een dagje zonnen en doet mij echt denken aan vakantie.

Wat betreft Ecran Aftersun ben ik blij met de tip, dat heb ik geprobeerd en het werkt prima. Moest wel even goed zoeken en kijken, want het is te koop in diverse soorten en uiteindelijk gekocht bij een spaanse winkel op internet voor net geen 8 euro op https://www.supermercat.nl/contents/nl/d16_Ecran.html

bedankt voor de tip, wij zijn er blij mee hier!
anoniem_351301 wijzigde dit bericht op 02-04-2018 11:22
Reden: spelfout
0.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waar ik ook erg enthousiast over ben is de Airbrush Legs van Sally Hensen. Ik heb best wel een lichte huid met hier en daar wat lichte spataderen. Mijn benen zien er na een behandeling zo mooi uit. Zo mooi zelfs dat ik zonder panty een rokje of jurkje naar mijn werk durf te dragen. Het lijkt net of je een lichte panty aan hebt. Hoewel niet helemaal dekkend zijn mijn spataderen nauwelijks nog zichtbaar. En het mooie is, het spul is waterproof. Het gaat er pas af met water en zeep. Topspul.

https://www.google.nl/search?q=Sally+Ha ... eqEEccXeYM:
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat Kruidvat het wimperserum niet meer mag verkopen. Niet omdat het schadelijk is, maar het zou onder de geneesmiddelenwetgeving moeten vallen.

Antwoord op Facebook:
We zijn gestopt met de verkoop van het serum. We willen benadrukken dat het serum bij juist gebruik veilig en niet schadelijk voor de gezondheid is. De NVWA heeft aangegeven dat het product onder de geneesmiddelenwetgeving moet vallen en het geen deel van ons assortiment meer mag uitmaken. Volgens ons is het serum een cosmetisch product, omdat het verlengen en verstevigen van de wimpers immers een schoonheidsideaal is. Ik hoop dat je een goed alternatief kunt vinden!
Alle reacties Link kopieren
Dat is jammer. Komt vast door alles wat er hier over is geschreven.
En dan mogen andere wimperserums ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
04-08-2018 20:59
Dat is jammer. Komt vast door alles wat er hier over is geschreven.
En dan mogen andere wimperserums ook niet meer.
Heel jammer! Blij dat ik nog 2 doosjes op voorraad heb!
Alle reacties Link kopieren
Iemand gehoord over bioteball xxl Wimperserum?
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Etos heeft ook een wimperserum.
Lambre Magic Long Eyelash serum. Weet niet hoe het is.
Alle reacties Link kopieren
Heb de hydraterende oogcrème van de Kruidvat voor 2 euro. Droogtelijntjes onder m'n ogen zijn vrijwel allemaal weg! :hyper:

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-origin ... /p/3865205

Catrice The Little Black One mascara. Separeert en geeft mooie, natuurlijke volume.

https://www.kruidvat.nl/catrice-the-lit ... /p/4447479

Catrice Natural Liquid Camouflage concealer. Waterproof en dekt als een malle. Ik heb best een vettige huid, maar hij blijft urenlang gewoon goed zitten.

https://www.kruidvat.nl/catrice-005-lig ... /p/3651999

Die lekkere bodycrème van Dove (die in die grote ronde potten zit). Bij de Action, 3 euro! Bij Kruidvat/Etos kost deze rond de 8 of 9 euro.
Alle reacties Link kopieren
@strikjemetstippels:

“- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.”

Ik ben nog best jong maar echt enorm last van rosacea, heb al alle cremes en lotions geprobeerd en niks helpt! Ik word er helemaal gek van, altijd die knalrode kop.. wat is dit precies? Waar kun je dit laten doen?
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier stil, niemand nog leuke, fijn nieuwe producten meer gevonden? :sheep: :flirting:
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Ik check vaak beautypedia als ik benieuwd ben naar een product.
Alle reacties Link kopieren
Dames we zijn al verder gegaan in deel 2 vandaar dat het hier stil is ;-) Moet dit topic om die reden eigenlijk niet gesloten worden?
Alle reacties Link kopieren
Kun je dan n link zetten naar het nieuwe deel? B.V.D.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem een schop omhoog gegeven voor je, link plakken lukte me niet. Hopelijk zie je hem?
Ik heb die ook niet gezien... jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nixxxxx
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
mode-beauty/werkt-product-x-echt-deel-2 ... ?start=580
Alle reacties Link kopieren
poeder schreef:
09-04-2017 07:22
Wie weet een goede zonbeschermer voor je haar voor op vakantie. Ik heb donkerbruin haar met bruine highlights. Ik zoek een spray ZONDER alcohol, die niet vet maakt.
Rituals?
Alle reacties Link kopieren
poeder schreef:
09-04-2017 07:22
Wie weet een goede zonbeschermer voor je haar voor op vakantie. Ik heb donkerbruin haar met bruine highlights. Ik zoek een spray ZONDER alcohol, die niet vet maakt.
Rituals?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven