VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ach, de arme schat. Wij hebben ook geleerd dat wanneer Kiloknaller zegt dat hij echt niet wil eten dat we het serieus moeten nemen, dit om dezelde reden .

En ik heb mijn nieuwe directeur net gesproken en we zijn eruit. Was ook mijn doel hoor, want had besloten dat ik hoe dan ook weer wilde werken. Ga wel minder verdienen dan eerst, maar dat was ook echt idioot veel. En weer veel meer dan ww, dus dat is fijn. En verder nog wat prettige sec.arbeidsvoorwaarden, dus ben weer blij.
Lien, ik hoop dat je er uitkomt met onderhandelen. Niet lollig want er stond toch bij vacature een duidelijke indicatie?

Oeps Morrie, snel je kind halen maar! Arm ding met ontaarde ouders

Ely, sterkte met je bups thuis!Klinkt als heel veel dingen tegelijk met wintersport, single mom, zieke kat en nog eens zwanger zijn. Let je wel op jezelf?

Nath, ik heb ook gekeken en mooi!

Verder heb ik gewoon lekker vandaag heel rustig aan gedaan en zonder kindjes boodschapjes gedaan. Heerlijk!

Morgen even nog wat vers spul halen op de markt en dan kan ik aan de frobbel. Ik denk dat we voor Mormel muffins gaan trakteren die hij zelf mag versieren.
He Lien, hoeveel uur ga je eigenlijk nou werken?
Ah, daar ben je! Fijn dat je eruit bent gekomen en dus maar weer je Smax bestellen?
32 uur en neen, geen s-max, maar eentje uit de pool. Er moet flink bezuinigd worden (ja, ook daar) en daarom worden er geen auto's meer besteld omdat er van alles terugkomt. Zit in categorie van Volkswagen Passat, dus zal wel loslopen. Mochten er geen auto's zijn waar vier stoelen in passen, dan ga ik wellicht toch voor de vergoeding en kopen we zelf een auto. Kan ook.

En indicatie was inclusief bonus op basis van 40 uur, sja... verdiende de indicatie eerst als basissalaris met 4 dagen werken... en nu moet ik dus flink aan de bak om diezelfde som weer te verdienen, maar a la. Een baan is een baan en ik heb er ook echt zin in, dus zal wel loslopen.
Maar als het een Poolauto is scheelt het je weer een leaseovereenkomst. Dat is wel zo prettig toch? Misschien hebben ze een Touran staan? Daar passen denk ik wel 3 kindjes achterin. Waarom 4 stoelen?????

Fijn dat jullie toch nader bij elkaar zijn gekomen wbt salaris. Joeheee....Lien weer aan de bak! En dat allemaal met een vacature die al heel lag naar je is verstuurd en dan nog via omweg toch geworden
Lease kind is belangrijkste reden en toch wel nu ook een gemis als Linoleum en ik met koters op pad gaan dat er nooit eentje extra mee kan. In mijn eentje zonder Linoleum kan dat weer wel, maar ja, 4 kinderen die ik dan bezig moet houden in een speel-paradijs... nou nee .
Ja idioot he, dat was in augustus dat je deze vacature voor het eerst aan me mailde. Kan je nagaan!

Flesje wijn volgt nog .
Bedoeld Lien niet dat ze wel een leasebak heeft maar dan een uit het wagenpark van het bedrijf? Zo las ik het. En vier stoelen omdat ze regelmatig een logee hebben van ongeveer BJM zijn leeftijd?

Wel super dat je eruit bent gekomen,Lien! Gefeliciteerd!

Suffe actie trouwens van die indicatie. Je zou verwachten dat een bedrijf weet dat het niet slim is om mensen teleur te stellen in de sollicitatieprocedure.
Psies Nath, de pool is vanuit het bedrijf en logee klopt ook. Door voor de koelkast .

En nu ga ik strijken, moet ook gebeuren zo nu en dan. En bedden verschonen, want dat mag ook wel weer eens (zo fijn als je geen werkster meer hebt, dan ziet niemand hoe lang je tussen dezelfde lakens ligt te stinken ).
Mosterd

Bedankt voor de complimenten voor de foto's! Het lijkt ons leuk om zo mensen deelgenoot te maken van de mooie dingen en alles wat wij leuk vinden, zoals die foto van de accessoires. Die was goed gelukt!

Wat leuk Pebbles dat jullie ook zelf gaan fotograferen. Zo belangrijk onderdeel in een webshop. Dat gaat vast helemaal goed komen want ik vind jouw privé foto's van de kinderen ook prachtig.

Ely, wat naar van de kat! Kan me voorstellen dat je dat het gezin van slag was. En traktatie is leuk maar ook niet super belangrijk. In jouw situatie zou dat bij mij als eerste van mijn lijstje vallen.

Pfff, die zwemles verhalen allemaal. Ik wil eigenlijk nog steeds Vrolijk haar sportschool optie maar dat is nu gewoon even te duur.

En hoe is het nu met Schorrie? Opgeknapt nu het eruit is?
Leuk een koelkast!

Ik ga ook even kijken waar Aap blijft. Die was vroeg thuis en ging Apie even naar buurmeisje brengen maar komt niet terug. Zal wel weer staan te kletsen ergens. Kan ik meteen een frisse neus halen met Japie.
Onee, wacht even er schiet me nog iets binnen.

Peb, wat fijn dat je je 'luchtig' voelt. Als ik het zo lees is dit gewoon de beste oplossing voor je vader. Wie weet verbaast hij iedereen en wordt hij dik over de honderd. Je weet het toch niet. En ondertussen geniet hij lekker van het leven en zijn familie.
Ja, ik snap wel dat het pool is, maar soms heb je daarom geen individuele leaseovereenkomt. Zoals in het geval je eerder weggaat dan je lease afloopt, dat je geen boetebeding hebt enzo omdat je de auto niet zelf hebt besteld.

Peb. dat wilde ik inderdaad ook nog zeggen dat je er zo goed mee omgaat. Fijn dat je de beslissing van je vader kan accepteren. Dapper ding.

Hahaha..flesje wijn hoeft niet, maar anders drinken we m samen op Lientje :-)

Ik ga trouwens officieel HAK fruit & fusion (ofzoiets) buzzen. Leuk he?

Ik ga nu echt wat doen want moet zo weg, gaan eten met mijn familie.
Buzz je ook die Dove Hairminimising Vrolijk? Ik wel, het rare is dat het echt best wel werkt....

Schorrie ligt te slapen op de bank, dat is al zo sinds ik uit mijn werk kwam. Harrie is een luchtje scheppen, dat had hij wel verdient. Volgens hem had Schorrie 8 keer gekotst, maar hij liet hem ook steeds weer water drinken. Maar volgens Harrie had hij er niet echt last van, kotste hij ff tussendoor en ging dan weer verder met waar hij mee bezig was.

Knorrie had 39,2 koorts volgens Harrie, maar daar merk ik niets aan. Komt misschien door half paracetamolletje wat hij gekregen heeft van Harrie. Maar soms verdenk ik Harrie ook wel een beetje van paniekvoetbal....

Lien, gefeliciteerd. Lekker weer aan het werk.

Hoorde trouwens vandaag van vriendinnetje die zwanger is van een 3e dat ze zwanger is van een eeneiige 3e en 4e!
Cool Lien, dat je er uit bent gekomen met nieuwe werkgever.

Gefeliciteerd!

Ik duik nog even het bed in met mijn man. Die gaat vannacht weg, dus nog even genietn van de laatste uurtjes samen
Morrie, beterschap met de mannen!
joehoe! Japie zijn sjaal is af! Ik ben helemaal trots!

Morrie, beterschap voor de mannetjes. Ik moest stiekem wel lachen om de paniekvoetbal opmerking. Ik hoop dat ze snel opknappen.

Ben meteen nieuwsgierig naar die Dove. Had er nog nooit van gehoord eigenlijk.

Lekker nog even genieten van je man, Ely! Volgende maand gaat Aap ook 4 of 5 dagen wintersporten ben benieuwd hoe dat gaat (en ik heb maar twee kids).
Ik moet ook lachen om Harrie hoor Nathje. Hij is altijd zo enorm bezorgd als het om de kinderen gaat, echt overbezorgd vind ik. Hij kan ook niet meer rustig nadenken dan, terwijl het maar gaat om een buikgriep en een verkoudheid.
Vrolijk, van harte gefeliciteerd met je 3-jarige Mormelito!

Heel veel plezier vandaag (wat gaan ze hard hè, 3 jaar alweer).
Grappig dat jullie lijken te snappen hoe ik me 'luchtig' voel. Anders kan ik het niet omschrijven. :-)

Lien, gefeliciteerd met baan!

Vrolijk, gefeliciteerd met Mormel!

Nath, wij doen het nu vooral met foto's van leveranciers. We fotografeerden ook wel zelf. Maar staal en chroom is heel moeilijk te fotograferen. We wachtten altijd op een lichtbewolkte dag en deden het dan voor de deur, nu dus in studiootje. Kan ik ook portretjes van jongens gaan maken. :-)

Ik ben gisteravond ongesteld geworden en erger me nu dood aan wat Pebblo allemaal niet gedaan heeft. Ik heb veel gewerkt afgelopen week en hij minder maar ik kan nu dus de zooi opruimen. Blegh. Om maar niet te spreken over de hoeveelheid boodschappen (o.a. 4 broden en 5 kilo hondenvoer dus veel volume) die ik op en aan mijn fiets moest meetorsen terwijl hij een auto onder zijn kont heeft...

En dan te bedenken dat het donderdag spik en span was omdat de werksters kwamen. Toen was ik ook al boos, hij was woensdagmiddag thuis en ik heb donderdagochtend vroeg (voor schooltijd) als een razende moeten opruimen omdat hij alleen het speelgoed op de kamers van de Pebbeltjes had gedaan.

En dan maar mond vol over efficient werken enzo, het mag thuis ook wel wat efficienter!

Adem in, adem uit, adem in, adem uit...

Gefeliciteerd met je verjaardag Mormel!! Jeetjemina 3 jaar alweer! Je wordt nu echt een grote kerel!

Leuk hoor een studio-tje. We zijn ook nog aan het stoeien met foto's van onze eigen collectie. Waar hebben jullie die opzet gekocht zodat jullie de foto's zelf kunnen maken? Was het een grote investering?

Irritant trouwens van Pebblo. Soms heb je dagen dat je er meer aan stoort dan anders (en ongesteld zijn helpt dan echt niet) maar het blijft vervelend.

Ik heb Athena al een tijdje niet gezien of vergis ik me? Gaat alles ok daar?
Ik ben alleen maar blij om zo over Pebblo te lezen. Sterkt me weer in het gevoel dat ik niet een of andere hele vage man heb maar gewoon een doorsnee exemplaar . De mijne is namelijk net zo. De werkster komt op donderdag, vrijdag is Harrie zijn thuisblijfdag en als ik dan 's avonds thuiskom ziet het er weer net zo uit als woensdag einde dag....

En dan Mormel, die gewoon 3 is geworden vandaag. Jemig, wat gaat het snel!

Gefeliciteerd Mormel!!

Volgens mij schrijven we deze maand 4 jaar met elkaar.
Morrie

Zijn hier nog knullen (of dames dat kan natuurlijk ook) die heel graag het voetbalplaatje van Klaas Jan Huntelaar willen hebben?

Wij hebben hem en Apie kijkt niet naar om naar die dingen en mijn vader wist dat hij zeldzaam is en dat er veel jongetjes naar smachten....Geef maar een gil en ik stuur hem op. Voor andere plaatjes geldt hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven