Gezondheid alle pijlers

Brugada syndroom

12-05-2017 15:18 7 berichten
Hallo dames en heren.

Ik heb al gegoogeld maar ik lees liever ervaringen en adviezen en die lees ik niet zo veel of ik Google verkeerd.

Mijn neefje van 5 is bij mij op bezoek geweest toen ik een griepje had. Mijn kinderen zijn niet ziek geweest en mijn partner ook niet. Ik zelf ben een week ziek geweest.

Nu komt het verhaal.
Mijn neefje kwam terecht op het intensive care het arme kind.. uitgedroogd en gaat nog niet helemaal lekker. Nu zijn ze er dus achter dat hij een brugada syndroom heeft.
Ondertussen is hij 1 nachtje thuis geweest en nu weer in het ziekenhuis.

Wie van jullie heeft ervaring hier mee? Het is een erfelijke hartziekte en ze gaan nu kijken van welke kant dit komt en uitzoeken wie het nog meer heeft.

Mij gaat het er meer om dat hij zo jong is en nu die griep nog wel heeft, maar als die griep over is.. hoe zorgen ze er dan voor dat hij 100 procent veilig is?
Ik wil zijn ouders niet belasten met zorgen en te veel vragen dus dacht ik vraag jullie om ervaringen enzo.

Groetjes lampie
Een lap tekst zonder alinea's? Zo heb ik het niet geschreven. Geen doorkomen aan op deze manier mijn excuses.
Wat vreselijk!
Ik zie dat er een speciaal forum voor is. Brugadaforum.nl. Misschien kun je daar je vragen (ook) stellen en/of meer te weten komen?
Sterkte.
Ivy_Signe schreef:
12-05-2017 15:23
Wat vreselijk!
Ik zie dat er een speciaal forum voor is. Brugadaforum.nl. Misschien kun je daar je vragen (ook) stellen en/of meer te weten komen?
Sterkte.
Ik heb mij aangemeld nu. Hoop dat ik wat wijzer er van zal worden.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een blog: http://levenmetbrugadasyndroom.blogspot.nl/
Mijn broer weet net een maand dat hij het brugada syndroom heeft. Ze zijn erachter gekomen door ritmestoornissen tijdens hoge koorts, daarna meerdere hartfilmpjes gemaakt en doorgegaan voor een provocatie test die positief uitkwam en daarna dna onderzoek. Inmiddels worden ik en mijn andere broers ook onderzocht. Voor zover wij weten is het niet heel ernstig alleen bij koorts moet direct paracetamol geslikt worden en mogen bijvoorbeeld verdovingen bij de tandarts niet meer worden gegeven. Excuus coor mijn taalfouten. Ik typ wel
Leuk maar ik zie helemaal
Geen tekst dus kan mijn tekst ook niet controleren.
Het kan zeker wel heel ernstig zijn.
Zijn genoeg mensen aan overleden.
Dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn maar er zijn wel meerdere families waarin er meerdere mensen aan overleden zijn omdat ze het niet wisten.

Wat het probleem is is dat hij idd koorts heeft. En ik zie ook niet meer wat ik typ.
Sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven