Dr. Lindgren probiotica, ervaringen?
zaterdag 13 mei 2017 om 09:48
Ik heb zijn verhaal gehoord, ik heb werkelijk gelachen.
Al het begin dat hij benoemd dat fabrikanten zijn filmpje zullen verwijderen ruikt al naar oplichting.
Zou werkelijk een arts dat zeggen,die heeft wel meer hersens dan dit.
Ook als je zijn naam Googled kom je geen één onderzoek of rapport tegen van deze arts.
Tik de naam van je eigen huisarts maar eens in en je zult genoeg informatie vinden over deze persoon.
En dan de beperkte voorraad en daarna levertijd van 6 weken, dat is de levertijd van potjes pillen uit China als je een grote order besteld.
het bedrijf heeft niet eens een adres of uittreksel van de kvk op de website staan een 0900 nummer.
Bespaar je het geld
Al het begin dat hij benoemd dat fabrikanten zijn filmpje zullen verwijderen ruikt al naar oplichting.
Zou werkelijk een arts dat zeggen,die heeft wel meer hersens dan dit.
Ook als je zijn naam Googled kom je geen één onderzoek of rapport tegen van deze arts.
Tik de naam van je eigen huisarts maar eens in en je zult genoeg informatie vinden over deze persoon.
En dan de beperkte voorraad en daarna levertijd van 6 weken, dat is de levertijd van potjes pillen uit China als je een grote order besteld.
het bedrijf heeft niet eens een adres of uittreksel van de kvk op de website staan een 0900 nummer.
Bespaar je het geld
woensdag 19 juli 2017 om 19:01
Ten einde raad heb ik maar een potje besteld. Ik kreeg een goedkoop uitzverspilling met de naam Dr Lindgren polyphenol blend. Echter het was niet de beloofde magische probiotica mix, maar een potje met 98% groene thee en nog wat artisjok en gember. Potje is niet duurder dan paar euro in plaats van de betaalde €49. Er is dus geen probiotica in te bekennen. Ook geen retour adres. Geld verspilling dus.
woensdag 26 juli 2017 om 16:10
Shit, da's k...!Ppiraat schreef: ↑19-07-2017 19:01Ten einde raad heb ik maar een potje besteld. Ik kreeg een goedkoop uitzverspilling met de naam Dr Lindgren polyphenol blend. Echter het was niet de beloofde magische probiotica mix, maar een potje met 98% groene thee en nog wat artisjok en gember. Potje is niet duurder dan paar euro in plaats van de betaalde €49. Er is dus geen probiotica in te bekennen. Ook geen retour adres. Geld verspilling dus.