zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 09:35
Ja vanmiddag weten we het!
Rii hoe gaat het bij jou? Nog steeds zo'n fijne zwangerschap?
Dookster vervelend die kwalen. Ik ben er ook nog niet helemaal vanaf. Al heb ik de laatste dagen wel flink meer energie. En ik eet weer gewoon groente sinds vorige week. Heeeeel veel groente
Lalameme oh wat spannend. Ik ga duimen voor je.
Rii hoe gaat het bij jou? Nog steeds zo'n fijne zwangerschap?
Dookster vervelend die kwalen. Ik ben er ook nog niet helemaal vanaf. Al heb ik de laatste dagen wel flink meer energie. En ik eet weer gewoon groente sinds vorige week. Heeeeel veel groente
Lalameme oh wat spannend. Ik ga duimen voor je.
zaterdag 13 mei 2017 om 11:08
@lala wat spannend! Ik duim voor je hoor!
@kashri, veel plezier bij de echo! Heerlijk weer even je kleintje te kunnen zien
Groente krijg ik nog enorm het zuur van. Fruit daarentegen, met name appels, is het enige waar ik echt zin in heb.
Gisteren had ik weer een betere dag gelukkig
@kashri, veel plezier bij de echo! Heerlijk weer even je kleintje te kunnen zien
Groente krijg ik nog enorm het zuur van. Fruit daarentegen, met name appels, is het enige waar ik echt zin in heb.
Gisteren had ik weer een betere dag gelukkig
In the end we only regret the chances we didn't take.
zaterdag 13 mei 2017 om 14:16
Ohh wat leuk kashri! Geniet van je echo!
Lalameme ik duim voor je! Je maakt het spannend..! Hopelijk heb je morgen een knaltest!
Ik voel me nog steeds erg goed kashri! Energie voor 10 en erg aan het genieten van al het getrappel. Wel af en toe wat last van mijn rug. Ik heb jn mijn vorige zwangerschap op een gegeven moment heftige rugklachten gehad dus ik Let nu extra goed op signalen. Pak gelijk mijn rust zodra ik wat pijntjes voel. Dat gaat nu gelukkig dus nog goed.
Lalameme ik duim voor je! Je maakt het spannend..! Hopelijk heb je morgen een knaltest!
Ik voel me nog steeds erg goed kashri! Energie voor 10 en erg aan het genieten van al het getrappel. Wel af en toe wat last van mijn rug. Ik heb jn mijn vorige zwangerschap op een gegeven moment heftige rugklachten gehad dus ik Let nu extra goed op signalen. Pak gelijk mijn rust zodra ik wat pijntjes voel. Dat gaat nu gelukkig dus nog goed.
zaterdag 13 mei 2017 om 16:19
@kashri, spannend! Ben benieuwd!
@dookster, ik was letterlijk bij de eerste poging zwanger van onze dochter. Super snel dus. Erg benieuwd hoe dat dit keer zal gaan.
Voor jou ook spannend lala! Ik duim mee!
Wij zijn een weekendje weg samen en ik moet zeggen dat het wel erg verleidelijk is om de condooms te laten liggen. Maar tot nu toe toch wel steeds 1 gepakt.
@dookster, ik was letterlijk bij de eerste poging zwanger van onze dochter. Super snel dus. Erg benieuwd hoe dat dit keer zal gaan.
Voor jou ook spannend lala! Ik duim mee!
Wij zijn een weekendje weg samen en ik moet zeggen dat het wel erg verleidelijk is om de condooms te laten liggen. Maar tot nu toe toch wel steeds 1 gepakt.
zaterdag 13 mei 2017 om 17:00
Al nieuws kashri?
Veel plezier dit weekend vlammetje! Snap wel dat je ze weg zou willen laten! Onhandige dingen haha.. wel een goed teken dat je het eigenlijk niet zo nodig meer vind!
fijne dagen samen, geniet ervan!
Fijn dat je het nu zo goed aanvoelt Ri!
Okee, ik vind dit nu zo spannend! ik voel me echt anders. Eigenlijk voel ik niet echt wat.. niet zo lekker en wat steekjes, maar normaal voel ik van alles. Ik heb dus gelezen dat een ovulatie test positief geeft als je zwanger bent in de meeste gevallen, dus ik heb het voor de grap geprobeerd. Nou, of ik heb een late eisprong die er aan gaat komen, of ronde 5 heeft zijn werk gedaan! Maar er staat toch duidelijk een streepje, lang niet zo donker als de controle streep maar dat heb ik nooit gehad met ovulatie testen! We gaan het zien morgen! Wat doe ik mezelf aan haha..
Duimen jullie mee!
Veel plezier dit weekend vlammetje! Snap wel dat je ze weg zou willen laten! Onhandige dingen haha.. wel een goed teken dat je het eigenlijk niet zo nodig meer vind!
Fijn dat je het nu zo goed aanvoelt Ri!
Okee, ik vind dit nu zo spannend! ik voel me echt anders. Eigenlijk voel ik niet echt wat.. niet zo lekker en wat steekjes, maar normaal voel ik van alles. Ik heb dus gelezen dat een ovulatie test positief geeft als je zwanger bent in de meeste gevallen, dus ik heb het voor de grap geprobeerd. Nou, of ik heb een late eisprong die er aan gaat komen, of ronde 5 heeft zijn werk gedaan! Maar er staat toch duidelijk een streepje, lang niet zo donker als de controle streep maar dat heb ik nooit gehad met ovulatie testen! We gaan het zien morgen! Wat doe ik mezelf aan haha..
Duimen jullie mee!
zaterdag 13 mei 2017 om 18:27
lalameme ik ga kei en keihard voor je duimen!
Mijn voorgevoel klopte, wij krijgen een zoon!! En deze echo was echt super leuk, ik kan het iedereen aanraden met deze termijn. Kindje past nog helemaal op het scherm en je ziet alles heel duidelijk. Kleine druktemaker heeft geen seconde stilgelegen. En ik weet 99% zeker hem gevoeld te hebben tijdens de echo. We zaten er naar te kijken dus ik wist ook waar ik iets zou moeten voelen. Het was wel heel zacht. Maar als ik zie hoe druk hij was kan het nooit lang duren voordat ik het vaker ga voelen
Mijn voorgevoel klopte, wij krijgen een zoon!! En deze echo was echt super leuk, ik kan het iedereen aanraden met deze termijn. Kindje past nog helemaal op het scherm en je ziet alles heel duidelijk. Kleine druktemaker heeft geen seconde stilgelegen. En ik weet 99% zeker hem gevoeld te hebben tijdens de echo. We zaten er naar te kijken dus ik wist ook waar ik iets zou moeten voelen. Het was wel heel zacht. Maar als ik zie hoe druk hij was kan het nooit lang duren voordat ik het vaker ga voelen
zaterdag 13 mei 2017 om 20:53
zaterdag 13 mei 2017 om 20:58
@vlammetje, nou ik kan het me voorstellen van de condooms hoor. Ondingen zijn het... Maar goed, we hadden ook niet zonder gekund
Wie weet gaat het weer zo snel als bij jullie eerste, en als je ze nu laat liggen dan weet je maar nooit of je weer met z'n drieën naar huis gaat
@lala, wat mega spannend!! Ik duim m'n duimen blauw voor je
@kashri, wat leuk een jongen en helemaal leuk dat je hem gevoeld hebt voor het eerst!
Wie weet gaat het weer zo snel als bij jullie eerste, en als je ze nu laat liggen dan weet je maar nooit of je weer met z'n drieën naar huis gaat
@lala, wat mega spannend!! Ik duim m'n duimen blauw voor je
@kashri, wat leuk een jongen en helemaal leuk dat je hem gevoeld hebt voor het eerst!
In the end we only regret the chances we didn't take.
zondag 14 mei 2017 om 11:03
Helaas negatief.. wel nog steeds een licht streepje op de ovulatie test.. normaal zijn deze bij mij spier wit, dus dan denk ik 2 weken te laat een eisprong. Anders snap ik er niets meer van.
Fijne moederdag voor de dames met al een huppelend kleintje in huis, voor de zwangere onder ons, ook voor jullie is het een beetje moederdag! moederdag
Fijne moederdag voor de dames met al een huppelend kleintje in huis, voor de zwangere onder ons, ook voor jullie is het een beetje moederdag! moederdag
zondag 14 mei 2017 om 17:12
He, jammer lalameme! Knuffel!
@kashri, leuk,een jongetje! En wat super dat je hem al voelt!
@vlammetje, lekker zo'n weekend samen weg. En spannend dat je dochtertje buisjes zal krijgen. Hopelijk gaat het dan ook met de nachten beter. Wat fijn ook dat jullie eruit zijn en straks voor een tweede willen gaan!
Hier inmiddels nu zo'n twee weken al helemaal gestopt met de bv, dus ik hoop dat mijn cyclus weer op gang komt nu.
@kashri, leuk,een jongetje! En wat super dat je hem al voelt!
@vlammetje, lekker zo'n weekend samen weg. En spannend dat je dochtertje buisjes zal krijgen. Hopelijk gaat het dan ook met de nachten beter. Wat fijn ook dat jullie eruit zijn en straks voor een tweede willen gaan!
Hier inmiddels nu zo'n twee weken al helemaal gestopt met de bv, dus ik hoop dat mijn cyclus weer op gang komt nu.
zondag 14 mei 2017 om 20:59
@kashri gefeliciteerd een zoon. super leuk. Ik zelf denk dat wij ook een zoontje krijgen haha.
@lala wat jammer zeg. Ik blijf voor je duimen hoor! .
@hier. Ik kan sinds het nieuwe viva forum niet meer via mobiel reageren.
. Gisteren ook al berichtje geprobeerd te plaatsen maar dat is mislukt. Verder gaat hier alles goed. Krijg steeds meer energie en misselijkheid zo goed als weg. dinsdag termijn echo:).
zondag 14 mei 2017 om 20:59
@kashri gefeliciteerd een zoon. super leuk. Ik zelf denk dat wij ook een zoontje krijgen haha.
. Gisteren ook al berichtje geprobeerd te plaatsen maar dat is mislukt. Verder gaat hier alles goed. Krijg steeds meer energie en misselijkheid zo goed als weg. dinsdag termijn echo:).
maandag 15 mei 2017 om 16:25
Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik geef de hoop nog niet op, al was het flink balen! Vanmiddag had ik op de ovulatie test een donkerdere test dan controle streep.. Ik ga er dan ook maar van uit dat ik een hele hele late ovulatie heb, daar maken we dan ook maar even gebruik van.. En dan zien we het wel. Ik test van het weekend de k ik nog eens, als hij dan nog Steeds negatief is dan test ik pas over 2 weken, vanaf vandaag.